Amerikaner postkasse i Svendborg (eller butikkæde)

  • Dav. Står og leder efter en amerikaner postkasse. De er nemme nok at få på nettet, men tænkte på om nogen havde set eller vidste om der var en butik i Svendborg der solgte sådan nogle? :)


    EDIT: Hurtigt ekstra spørgsmål: Den nye postlov om at postkassen skal stå ved starten af ens skæl gælder jo for alle mere eller mindre. Men den postkasse der bliver sat op ud til vejen.. Er den kun til reklamer/aviser eller også til breve? :)

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

    Rettet en gang, sidst af Spixe ().

  • Jeg kender ikke nogle konkrete steder, men de lokale byggemarkeder her i området er nok det bedste bud.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Spixe
    EDIT: Hurtigt ekstra spørgsmål: Den nye postlov om at postkassen skal stå ved starten af ens skæl gælder jo for alle mere eller mindre. Men den postkasse der bliver sat op ud til vejen.. Er den kun til reklamer/aviser eller også til breve? :)


    Selvfølgelig skal en postkasse opsat efter den nye postlov også være til breve. Ellers var der jo ingen idé i at ændre på placeringen af postkasserne ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Jeg kender ikke nogle konkrete steder, men de lokale byggemarkeder her i området er nok det bedste bud.


    Anders


    Jeg har tjekket Jem og Fix og Silvan's hjemmesider.. De har godt nok postkasser, men ikke sådan nogle desværre.


    Er der andre byggemarkeder i Svendborg? :$



    Burger - Kunne jo være at det kun var til aviser og reklamer.. Det er tit vi ikke får breve når posten kommer, og så skulle posten ikke gå så langt med aviserne/reklamerne. Men mange tak. :)

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • jeg tvilvler på du finder amerikaner postkasser i en Dk butik da de jo ikke sælger så godt som dem folk normalt bruger herhjemme.


    så den skal nok bestilles på nettet

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Du kan bestille den hos Bygma-bauhaus-xl-byg eller Silvan, når bare de forhandler MEFA postkasser. Jeg ved at de laver den, skaffede selv 1 hjem til en kunde for nogle år siden.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af secz
    http://lmgtfy.com/?q=Amerikaner+postkasse


    EDIT: det skulle egentlig ikke være en "let me google that for you", det var en fejl :)... Men det ser ud til kobber kompagniet har nogle fine nogle


    Som jeg skrev i første indlæg (første linje faktisk), så er de rigtigt nok lette at finde på nettet. :) Men kiggede efter dem i en fysisk butik.


    Ebo - Det lyder interessant. Takker mange gange. :) Hvor meget gav du for sådan en der?

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Spixe


    Som jeg skrev i første indlæg (første linje faktisk), så er de rigtigt nok lette at finde på nettet. :) Men kiggede efter dem i en fysisk butik.


    Ebo - Det lyder interessant. Takker mange gange. :) Hvor meget gav du for sådan en der?


    Så vidt jeg lige husker, kostede den omkring de 400-450. Den var magen til den allerførste


    http://www.kobberkompagniet.dk/postkasser/main.html


    Prøv og se om ikke et byggemarked har en brochure fra MEFA, de har i hvert fald haft den i sortimentet.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.