Er der ikke nogen der har taget billeder af alt det regnvejr på Sjælland?

  • Jeg fik da skudt et par lyn sidste gang, da jeg alligevel lå og nød lyden af naturen i soveværelset.
    Det har ikke rigtig været forbi Nordsjælland her til aften endnu, men det skulle efter sigende komme på et tidspunkt.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • (Billede 2)


    -Ved godt det ikke er verdens bedste billeder, sammenlignet med den mængde flotte lyn der ligger på nettet, men synes nu stadig jeg lige ville dele skidtet

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    (Billede 2)


    -Ved godt det ikke er verdens bedste billeder, sammenlignet med den mængde flotte lyn der ligger på nettet, men synes nu stadig jeg lige ville dele skidtet



    Vildt nok. Her på Fyn er der INTET what so ever. Vejret er fint og der er ikke kommet en dråbe regn her til aften.

  • I guder et syn.
    -Håber de har taget det værste af bølgen inden vejret rammer os her oppe.!
    Ellers må jeg ud og ha tømt garagen i en fart.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Ifølge DMI er der faldet op til 150 mm regn i København. Det skulle dog være på vej til Roskilde samt Midt- og Vestsjælland.



    Er glad for at jeg ikke ligger i Roskilde i et lille billigt 2 mands telt lige nu :))

  • Ville prise mig mere lykkelig over at ligge i et sådan telt, med bræk ned af blusen, i stedet for at eje en lejlighed oversvømmet af kloakvand.
    Man kan jo næsten sige at det lokum er blevet et bidét. :))


    EDIT: Man skal godt nok være hurtig med sanitets-silikonen omkring dørkarmen ud til badeværelset ;)

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af urbananen ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Ville prise mig mere lykkelig over at ligge i et sådan telt, med bræk ned af blusen, i stedet for at eje en lejlighed oversvømmet af kloakvand.
    Man kan jo næsten sige at det lokum er blevet et bidét. :))


    EDIT: Man skal godt nok være hurtig med sanitets-silikonen omkring dørkarmen ud til badeværelset ;)



    ha ha ja det sidste er lidt noget lort, for det er ikke just rent vand der kommer op

  • Vi overlevede her i Odense, men hold da op hvor kom der pludselig meget vand.


    Vejrudsigten sagde så sent som efter klokken 21 at der vil komme byger og et par mm vand. De kan end ikke spå 2 timer ud i fremtiden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky
    De kan end ikke spå 2 timer ud i fremtiden.


    Nej det må være et nemt job at være metrolog. De kan bare sidde og gætte løs og selvom de så skulle gætte forkert, så har det ingen konsekvenser ;)





    Jeg undrer mig dog lidt over alle de billeder der endnu engang bliver taget af oversvømmede biler. Hvad tænker folk på når de kører videre på en vej der er dækket af vand? Det er jo ikke ligefrem første gang vi har så voldsomt regnvejr, og man skal da nærmest have boet under en sten for ikke at vide hvad der sker når man forsøger at forcere vandmasserne på f.eks. Lyngbymotorvejen.



  • Sidst var der også en der valgte at køre videre selv om autoværnet fortsatte under vandet. Man kan virkelig undre sig!

  • Nogen af jer københavnere der ved hvordan vejsituationen er nu? Jeg og kæresten skal med Abildskou busserne til Valby imorgen, og de skriver ikke en pind selv, på deres side omkring vejsituationen. :rolleyes:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Nogen af jer københavnere der ved hvordan vejsituationen er nu? Jeg og kæresten skal med Abildskou busserne til Valby imorgen, og de skriver ikke en pind selv, på deres side omkring vejsituationen. :rolleyes:


    Jeg har ingen anelse, vil dog mene at hvis man undgår de værste steder (lyngbyvej osv) så burde der være tørt nok.


    Spørgsmålet er vel hvordan det næste regnskyld forløber.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.