Tweak præmie fra GiZzZa

  • Hej Tweak.


    Jeg var så heldig at GiZzZa vandt over mig i sjoveste tråd oprettet på tweak som nummer 3, jeg blev nummer 4. Han kunne ikke bruge præmierne og har derfor givet præmien videre til mig (tak, og til Tweak).
    Jeg vil rigtig gerne bruge den ene præmie, men den anden OCZ XTC Cooler 2, Extreme memory cooling præmie kommer jeg ikke til at bruge nyttigt.


    http://www.ocia.net/reviews/xtcrev2/page1.shtml


    Det er simpelt at "vinde" dem :)


    Det første man gør er at man tænker:
    1- Kommer jeg til at bruge dem?
    2- Overclocker jeg?
    3- Vil andre få mere nytte af dem?
    4- Har jeg seriøst brug for ram køler?
    5- Har jeg seriøst brug for ram køler?
    6- Har jeg seriøst........


    Den første der skriver herinde at han skal bruge den fordi han clocker ram eller mangler køl, "vinder" den.

  • Oh - den var godt nok fiks. Kunne faktisk godt bruge den til at køle mine RAM nu hvor sommeren har ramt os, og computeren overopheder. Men - Men! Hvad med mit overclock!? 8o ...dumme sommer. :finger:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Det første man gør er at man tænker:
    1- Kommer jeg til at bruge dem?
    2- Overclocker jeg?
    3- Vil andre få mere nytte af dem?
    4- Har jeg seriøst brug for ram køler?
    5- Har jeg seriøst brug for ram køler?
    6- Har jeg seriøst........


    1: Jeps, har gået og overvejet at købe vandkøling til mine ram, men min SU hader mig så det er sat på standby.


    2: Det skal jeg bruge en hel del af min sommerferie på :-)


    3: Det tvivler jeg da meget på 8o


    4: *1: Jeps, for damm hvor bliver de varme medmindre der er rigtigt godt flow henover 8o


    5: Se "*1"


    6: Har jeg seriøst aldrig vundet noget udover 39 kr i lotto - Næææææh


    De skal forresten køle disse ram, som gerne skulle kunne nå fine hastigheder:
    Mushkin DDR3 PC3-1600 4GB CL6 kit BLACK RED LINE


    Og så skal de køre sammen med en i7-860 der gerne skulle køre 4Ghz, og køles af bla:


    EK - Supreme HF - Acetal
    Laing DDC 1Plus 18 Watt pumpe + XSPC Acetal top
    Primochill 19/13 Sort Slange

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet 2 gange, sidst af Henrik- ().

  • det er ikke for at være med, har allerede min egen, som jeg skal tage mig sammen til at smide i maskinen :)


    men svarer alligevel på spørgsmålene :D



    1. Mine XMS2 dominator RAM bliver ret varme uden ekstra køling, plus den køler der fulgte med er begyndt at få en larmende blæser, så ja den skal helt sikkert skiftes
    2. Jeg overclocker en del, dog er det længe siden jeg virkelig har presset mit hardware, det sker som regel hvis jeg opgraderer til nyt system eller bare CPUen for at se hvad det kan trække :)
    3. Som sagt, har allerede min egen mem cooler fra konkurrencen, men uanset, så kan den i hænderne på en mere seriøs overclocker blive ganske nyttige
    4. se start af post
    5. se start af post
    6. har jeg faktisk... vandt engang 2500 kr. i lotto, som sponsorerede en del af mit nuværende setup (CPU, RAM, bundkort og PSU så hut jeg hvisker), så det er muligt :D

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Mener at det eneste jeg nogensinde har vundet var en lille veber kuglegrill, og så en Xfire konkurrence hvor de skulle bruge stemmer til MTV's "best game score" afstemning, hvor jeg vandt to spil blandt de nominerede :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |