MIn balance..

  • ja, nogen af jer der har prøvet at miste sin balance?
    her til morgen hvor jeg vågnede kunne jeg mærke at den var gal, men efter hånden som dagen er gået er det bare blevet værre. man skal holde fast i alting og ikke gå for langt. :lame: :lame: :lame:
    Nogen af jer der har prøvet det? og evt. har en kur ? :)
    :T :T :T :T :T :T :T :T :T :T :T :T :T :T
    /FlexQ

  • Jeg vill tage på skadestuen med det samme - det lyder s.. ikke for godt FlexQ :rolleyes: Kunne måske være noget med en virus på balancenerven. Jeg ville ihf. søge noget lægehjælp. pøj pøj

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnni
    har du husket at spise mad og drikke vand
    ca 2-3L vand om dagen [SIZE=4]ud over[/SIZE] kaffe/te/cola


    ud over ? er du sikke rpå det? det er sjældent jeg drikker andet end cola, måske en ltr mælk, men det er ik så meget mere.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzinJeg vill tage på skadestuen med det samme - det lyder s.. ikke for godt FlexQ Kunne måske være noget med en virus på balancenerven. Jeg ville ihf. søge noget lægehjælp. pøj pøj


    tror du det er så slemt?
    hvis det stadig er sådan i morgen så må jeg hellere ringe til doktormanden.! :(

  • Kender det!!!
    Det lyder som du har fået en virus på balance nerven
    Det er møj ubehaligt og vare op til 14 dage, føler med dig.

    SOLTEK SL-75FRN2
    AMD Barton 2500+
    1GB PC 2700
    Asus N6600GT
    IN A THERMALTAKE

  • ja jeg er sikker
    kaffe te cola øl cider vin spiritus er vanddrivende
    drik vand
    min søster drak også kun cola en gang
    der havde hun også lidt problemer med balance og hun kastede op når det var meget slemt
    nu drikker hun aldrig cola

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mazie
    Sku noget mærkeligt noget at spørge en flok computernørden om.. søg dog læge hvis du mener det er nødvendigt!


    sorry sorry, ville bare hør eom i evt., havde prøvet det før. og ja jeg spiser en del, og drikker en del, men hovedsagligt cola, har nu fyldt en 1½ ltr cola flaske med vand(blasfemi) og har besluttet at den skal drikkes inden jeg går i seng.


    /FlexQ

  • Damn ja, lyder sq som virus på balance nerven... - ik for at gøre dig nervøs men tværtimod for at gøre dig klar over det skal du ikke håbe det går i udbrud!!


    -min mor har lige haft det, og det siges hvis man først har haft det en gang har man det hele sit liv (nogen gange værre end andre)


    Hun havde sådan en omgang der ca. varede 2 md. hvor hun lå mest i sengen og var bare rigtig svimmel, det hele skulle køre rundt, ligesom hvis man går i seng pisse stiv :boxed: ja, det er sq slemt... tør slet ik tænke på hva jeg ville gøre hvis jeg fik det :rolleyes: !!


    Derfor vil jeg anbefale dig at snakke med lægen hurtigst muligt (bare for at få konstateret om det er det, ell ikke) og krydse fingre for det ikke er!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mazie
    Sku noget mærkeligt noget at spørge en flok computernørden om.. søg dog læge hvis du mener det er nødvendigt!


    Hvorfor dog det ?( Det ku' jo være at han kunne få lidt hjælp/råd med på vejen. Om vi er "comp-nerds" eller ej, er da lige fedt. 8o Og da er da Offtopic det her eller ta'r jeg fejl ! Det er mere dit svar der er mærkeligt X( Har du nok i dig selv ?(
    Vi er her for at hjælpe hinanden - ik' ?(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Hvorfor dog det ?( Det ku' jo være at han kunne få lidt hjælp/råd med på vejen. Om vi er "comp-nerds" eller ej, er da lige fedt. 8o Og da er da Offtopic det her eller ta'r jeg fejl ! Det er mere dit svar der er mærkeligt X( Har du nok i dig selv ?(
    Vi er her for at hjælpe hinanden - ik' ?(

    hehe ENIG :clap:

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR