Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 8. februar 2004, 13:20

ja, nogen af jer der har prøvet at miste sin balance?
her til morgen hvor jeg vågnede kunne jeg mærke at den var gal, men efter hånden som dagen er gået er det bare blevet værre. man skal holde fast i alting og ikke gå for langt. :lame: :lame: :lame:
Nogen af jer der har prøvet det? og evt. har en kur ? :)
:T :T :T :T :T :T :T :T :T :T :T :T :T :T
/FlexQ

2

søndag, 8. februar 2004, 13:41

lad være med at drikke absint og strå rom fra morgenstunden af :))

3

søndag, 8. februar 2004, 13:43

har du husket at spise mad og drikke vand
ca 2-3L vand om dagen ud over kaffe/te/cola

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

4

søndag, 8. februar 2004, 13:57

Jeg vill tage på skadestuen med det samme - det lyder s.. ikke for godt FlexQ :rolleyes: Kunne måske være noget med en virus på balancenerven. Jeg ville ihf. søge noget lægehjælp. pøj pøj

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "bentzin" (08.02.2004, 13:57)

5

søndag, 8. februar 2004, 14:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af Johnni
har du husket at spise mad og drikke vand
ca 2-3L vand om dagen [SIZE=4]ud over[/SIZE] kaffe/te/cola

ud over ? er du sikke rpå det? det er sjældent jeg drikker andet end cola, måske en ltr mælk, men det er ik så meget mere.

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzinJeg vill tage på skadestuen med det samme - det lyder s.. ikke for godt FlexQ Kunne måske være noget med en virus på balancenerven. Jeg ville ihf. søge noget lægehjælp. pøj pøj

tror du det er så slemt?
hvis det stadig er sådan i morgen så må jeg hellere ringe til doktormanden.! :(

6

søndag, 8. februar 2004, 14:29

Kender det!!!
Det lyder som du har fået en virus på balance nerven
Det er møj ubehaligt og vare op til 14 dage, føler med dig.

SOLTEK SL-75FRN2
AMD Barton 2500+
1GB PC 2700
Asus N6600GT
IN A THERMALTAKE

7

søndag, 8. februar 2004, 14:32

Ville nok overveje at drikke noget vand og evt. spise lidt.

Det er ikke skide sundt hovedsageligt kun at drikke cola, det er vanddrivende.

Abit AA8XE, 3Ghz@4,2Ghz, Leadtek 6600GT Extreme, 2 X 512Mb Corsair XMS PC5400,
2 X WD 160Gb Raid Edition, OCZ Powerstream 520

8

søndag, 8. februar 2004, 14:33

ja jeg er sikker
kaffe te cola øl cider vin spiritus er vanddrivende
drik vand
min søster drak også kun cola en gang
der havde hun også lidt problemer med balance og hun kastede op når det var meget slemt
nu drikker hun aldrig cola

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

9

søndag, 8. februar 2004, 16:56

Sku noget mærkeligt noget at spørge en flok computernørden om.. søg dog læge hvis du mener det er nødvendigt!

Don't get mad, get even...

10

søndag, 8. februar 2004, 17:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mazie
Sku noget mærkeligt noget at spørge en flok computernørden om.. søg dog læge hvis du mener det er nødvendigt!

sorry sorry, ville bare hør eom i evt., havde prøvet det før. og ja jeg spiser en del, og drikker en del, men hovedsagligt cola, har nu fyldt en 1½ ltr cola flaske med vand(blasfemi) og har besluttet at den skal drikkes inden jeg går i seng.

/FlexQ

11

søndag, 8. februar 2004, 18:01

He he var sgu også selv lidt svimmel i går (vodka) :]

måske er du ved at blive syg eller du har måske ligget for meget ned

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

12

søndag, 8. februar 2004, 18:05

Damn ja, lyder sq som virus på balance nerven... - ik for at gøre dig nervøs men tværtimod for at gøre dig klar over det skal du ikke håbe det går i udbrud!!

-min mor har lige haft det, og det siges hvis man først har haft det en gang har man det hele sit liv (nogen gange værre end andre)

Hun havde sådan en omgang der ca. varede 2 md. hvor hun lå mest i sengen og var bare rigtig svimmel, det hele skulle køre rundt, ligesom hvis man går i seng pisse stiv :boxed: ja, det er sq slemt... tør slet ik tænke på hva jeg ville gøre hvis jeg fik det :rolleyes: !!

Derfor vil jeg anbefale dig at snakke med lægen hurtigst muligt (bare for at få konstateret om det er det, ell ikke) og krydse fingre for det ikke er!!

13

søndag, 8. februar 2004, 18:52

Citeret

Hvorfor dog det ?( Det ku' jo være at han kunne få lidt hjælp/råd med på vejen. Om vi er "comp-nerds" eller ej, er da lige fedt. 8o Og da er da Offtopic det her eller ta'r jeg fejl ! Det er mere dit svar der er mærkeligt X( Har du nok i dig selv ?(
Vi er her for at hjælpe hinanden - ik' ?(

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "bentzin" (08.02.2004, 18:53)

14

søndag, 8. februar 2004, 19:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin

Citeret

Hvorfor dog det ?( Det ku' jo være at han kunne få lidt hjælp/råd med på vejen. Om vi er "comp-nerds" eller ej, er da lige fedt. 8o Og da er da Offtopic det her eller ta'r jeg fejl ! Det er mere dit svar der er mærkeligt X( Har du nok i dig selv ?(
hehe ENIG :clap:

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

15

søndag, 8. februar 2004, 19:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af Johnny

Citeret

Citeret

Ditto her.
Det er trods alt mennesker, der sidder bag computeren. ;)

16

søndag, 8. februar 2004, 19:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans

Citeret

Oprindeligt indlæg af Johnny

Citeret

Citeret

Ditto her.
Det er trods alt mennesker, der sidder bag computeren. ;)

som taget ud af min mund :clap:

jeg mærkede slet ikke noget :boxed:

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

Seneste tests og artikler

0

HIS IceQ X2 Radeon R9 285 2 GB

Vi skal i dagens review se på
Læs Mere

14

MSI Twin Frozr GTX 970 Gaming 4G

Så kom dagen altså, som jeg er
Læs Mere

0

Func HS-260 Gaming Headset

Tweak.dk tager i dag pulsen på
Læs Mere

0

Corsair Graphite 780T Full Tower

Tweak.dk tager i dag et kig på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Nyt Gigabyte G1.Sniper B6 Socket LGA1150 bundkort

Gigabyte har annonceret deres
Læs Mere

0

NVIDIA er klar med ny GeForce 344.16 beta driver

Kort efter lanceringen af dere
Læs Mere

0

Samsung Galaxy Mega 2 dukker op

Den er ikke kommet endnu, og s
Læs Mere

0

Triad Wars tæt på annoncering

United Front Games og Square E
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.