Hjælp til bil !

  • Tjoo det nu en gammel svend, men til de penge er den nok fin nok. Bare sørg for den er nysynet ved levering. Og tjek for rust!

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • sådan en Polo kan fint holde længe hvis man passer godt på den :D


    Hvis du kan finde én der er et par år nyere (2000-modellen), så får du bl.a en bedre rustbeskyttelse og et mere "sporty" interiør, granted du skal nok af med lidt mere, men de kan helt sikkert holde...


    btw. spareråd: Poloer (i al fald den 1.4 fra 2000 jeg har) kan køre på 92 benzin, så længe du holder den under et vist antal rpm (står i manualen), helt fint hvis du skal bruge den til bykørsel, men på motorvejen er gearerne for korte til at du kan køre 130 ved lav nok rpm.


    good luck ;)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • det første jeg ser er at den har fået åbenluftfilter, så det siger mig at den måske har været kørt hårdt af tidligere ejer, så hvis der er noget det føles forkert i den, som fx at gearkassen er som en mudderpøl eller koblingen er mærkelig så ville jeg sige det no go, samme gælder hvis den trækker underligt, føles sløv eller motoren lyder underligt, som forkert rytme eller bankelyde, det kan hurtigt koste mere end hva du har givet for bilen selvom det er biligt og nemt at skaffe dele til de fleste VW, arbejdstimerne koster jo.


    udover det så har den har jo dårlig nok kørt, hvis den er nysynet som der står den er så er der intet rust som er "skadeligt" men der kan sagtens være begyndene rust. tjekt evt for bobler i lakken.


    som den står på billedet ser den fin ud, der ud til den har lidt bilka buler, lidt slidt inden i.


    hvordan ser service bogen ud er alle service overholdt ?


    virker ALT elektrisk uden problemer, en god ting at tjekke...


    ellers er det en fin bil...