Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

mandag, 9. februar 2004, 16:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aerial

Citeret

Oprindeligt indlæg af qqmiqq
Mærkeligt nok kommer alle fornuftige svar på spørgsmål fra newbies.

øh ... hvad snakker du om ? :]

...Tror han har drukket af natpotten .... :] :crazyeyes:

ubehageligt :))

men nogel skal jo gøre det :crazyeyes:

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

42

mandag, 9. februar 2004, 16:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
Er Mr.Tweak spurgt ?(

Både Axel og jeg er administratore ;)

43

mandag, 9. februar 2004, 16:57

Det er da alt for sjovt med de nye ranke, og det er da sjovt nok at kunne se hvem der er blandt de gamle rotter her inde..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

44

mandag, 9. februar 2004, 17:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af Lasse

Citeret

Er Mr.Tweak spurgt ?(

aha troede at han var en slags formand :]

okey så ligger det fast fra nu af så ?(

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Wolf_of_dk" (09.02.2004, 17:03)

45

mandag, 9. februar 2004, 19:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af DarkhorZe
Synes det er sørgeligt at vi skal ha mere ranking herinde...Er det virkelig nødvendigt?

Helt og aldeles enig - for min skyld kan de afskaffe ALLE ranks - eller bare undlade min eller skrive "No rank" ud for mig.

Hvem fanden gider have en rang der hedder NERD - vil fandenme ikke kaldes NØRD bare fordi jeg skriver lidt på et HW forum - mange af de posts man skriver har jo intet med PC at gøre..... :]

46

mandag, 9. februar 2004, 20:59

Det må vi ha en afstemning om...
Ville det ikke være nemmest?..

Personligt selv syntes jeg nu det er sjovt nok.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

47

mandag, 9. februar 2004, 21:08

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Citeret

Synes det er sørgeligt at vi skal ha mere ranking herinde...Er det virkelig nødvendigt?

Helt og aldeles enig - for min skyld kan de afskaffe ALLE ranks - eller bare undlade min eller skrive "No rank" ud for mig.

Hvem fanden gider have en rang der hedder NERD - vil fandenme ikke kaldes NØRD bare fordi jeg skriver lidt på et HW forum - mange af de posts man skriver har jo intet med PC at gøre..... :]

desvære er det ikke alle der tænker sådan...

nogen gange er det lidt svært at hjælpe mennesker fordi emner bliver fyldt med posts som ikke har noget med PC at gøre

eksempler er der mange af... bare kig på emner hvor der er mere end 20 posts... så handler det lige pludselig ikke om defekt strømforsyning, men istedet om naboens hund der har pisset på måtten!!

og fordi man har mange posts.. betyder ikke at man er en gammel rotte... men blot at man har en unødvendig kommentar til alt.

48

mandag, 9. februar 2004, 21:12

Citeret

Citeret

Jep, 100% enig... :)

her kommer jeg hjem fra (en lavsig-) ferie i Sverige, og hvad ser jeg? nye platte -efter min mening- ranks... :rolleyes:

Kan sføli godt være at det kunne virke som om jeg selv er en rank-jæger, pga. en del useriøse indlæg her og der, men det er jeg nu engang ikke...

jeg synes dog at kan være meget godt at kunne se forskel på en tilfældig forbipasserende tåbe, og en af de lokale, så ranks på mellem 3 og 5 ville være fint nok, syns jeg... ;)

49

tirsdag, 10. februar 2004, 08:55

Citeret

desvære er det ikke alle der tænker sådan...

nogen gange er det lidt svært at hjælpe mennesker fordi emner bliver fyldt med posts som ikke har noget med PC at gøre

eksempler er der mange af... bare kig på emner hvor der er mere end 20 posts... så handler det lige pludselig ikke om defekt strømforsyning, men istedet om naboens hund der har pisset på måtten!!

og fordi man har mange posts.. betyder ikke at man er en gammel rotte... men blot at man har en unødvendig kommentar til alt.

Øøøøøøøh - hvem/hvad/hvorfor folk skriver det de gør - har vel intet at gøre med om deres rang er X eller Y - Der er da ingen som ville poste anderledes fordi deres rang hed noget andet - så hvad er din pointe - udover at nogle kommenterer alt.

Får spat af de tosser der sidder og jubler mens de gør opmærksom på at nu er deres rang Z - "Who gives a fuck" - man skal ikke have været her længe før man selv opdager hvem man gider "høre på" og hvem man ikke gider. (ingen nævnt og ingen glemt - hæ hæ hæ hæ).... :cheers:

50

tirsdag, 10. februar 2004, 14:15

ad så må han have dårlig ånde

51

tirsdag, 10. februar 2004, 15:13

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zigiro

Citeret

Citeret

Jep, 100% enig... :)

her kommer jeg hjem fra (en lavsig-) ferie i Sverige, og hvad ser jeg? nye platte -efter min mening- ranks... :rolleyes:

Kan sføli godt være at det kunne virke som om jeg selv er en rank-jæger, pga. en del useriøse indlæg her og der, men det er jeg nu engang ikke...

jeg synes dog at kan være meget godt at kunne se forskel på en tilfældig forbipasserende tåbe, og en af de lokale, så ranks på mellem 3 og 5 ville være fint nok, syns jeg... ;)

LOL - det er lidt svært at tage det seriøs når du for ikke så lang tid siden var i højt humør over din nye rank :)) ;)

Forstår godt jeres meninger ang. rank, og ja stort set alle af dem med en høj rank, han nok ikke posted ene nyttige/hjæpsomme posts, men igen hvem har KUN posted seriøse indlæg??? - er det ikke tilladt at hygge sig og have det sjovt længer?

Jeg ser ikke på folks rank når jeg hjælper/selv får hjælp, rank er i mine øjne kun noget som er sjovt at have, for et eller andet sted jo meget sjov ;)

De fleste gange hvor en tråd kører af sporet er det egentlig problem i tråden jo løst (medmindre det er her i offtopic hvor der ikke rigtig er en problemstilling :D) ;)

52

tirsdag, 10. februar 2004, 15:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af Try-this
LOL - det er lidt svært at tage det seriøs når du for ikke så lang tid siden var i højt humør over din nye rank :)) ;)

jeg var skam ikke i speciel højt humør, jeg synes bare lige jeg ville efterlade en lille for-sjov-bemærkning... ;)

53

tirsdag, 10. februar 2004, 17:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zigiro

Citeret

Oprindeligt indlæg af Try-this

jeg var skam ikke i speciel højt humør, jeg synes bare lige jeg ville efterlade en lille for-sjov-bemærkning... ;)

Jep for ranks er nemli et eller andet sted bare sjove ;) :D

54

tirsdag, 10. februar 2004, 17:42

I må meget undskylde - men vader i ikke bare rundt i en masse floskler eller hvad det nu hedder.
Det handler i bund og grund ikke om hvilken rang man har, men mere om man bidrager med noget brugbart. Det kan være enten hardware-, software-, eller OC-relaterede ting, eller det kan være ren hygge. For mit eget vedkommende, så kigger jeg ikke på hvor mange post's en deltager har. Jeg koncentrerer mig i stedet for hvad personer skriver.
Lad os så komme videre, med at spørge/svare i en fornuftig tone :]

55

tirsdag, 10. februar 2004, 18:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin
I må meget undskylde - men vader i ikke bare rundt i en masse floskler eller hvad det nu hedder.
Det handler i bund og grund ikke om hvilken rang man har, men mere om man bidrager med noget brugbart. Det kan være enten hardware-, software-, eller OC-relaterede ting, eller det kan være ren hygge. For mit eget vedkommende, så kigger jeg ikke på hvor mange post's en deltager har. Jeg koncentrerer mig i stedet for hvad personer skriver.
Lad os så komme videre, med at spørge/svare i en fornuftig tone :]

Jeg tror vist det er dig der er lidt af en flosklel :P ;)

hehe, ej men du har ret, det er ikke så vigtigt, jeg vil give try-this ret i at der er et eller andet sjovt ved rang :D men jeg vil nu i bund og grund hellere have dem droppet, så der ikke bliver fokuseret så meget på dem osv.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (10.02.2004, 18:51)

56

tirsdag, 10. februar 2004, 19:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af Lasse

Citeret

Er Mr.Tweak spurgt ?(

men i har dog ikke det sidste ord...så vidt jeg husker er det sket før at Martin fjernede noget nyt halløj som Axel havde lavet... ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (10.02.2004, 19:08)

57

tirsdag, 10. februar 2004, 19:15

jeg synes nu det er meget sjovt med de ranks, men synes måske også at der er lidt for mange af dem...

(er der egentligt nogen som kan forklare mig hvad der skal til for at blive et "lokalt fjols" ikke fordi jeg selv vil være det)

Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

58

tirsdag, 10. februar 2004, 19:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af joatim
jeg synes nu det er meget sjovt med de ranks, men synes måske også at der er lidt for mange af dem...

(er der egentligt nogen som kan forklare mig hvad der skal til for at blive et "lokalt fjols" ikke fordi jeg selv vil være det)

Ikke noget og du kan roligt regne med du ikke bliver det ;)

59

tirsdag, 10. februar 2004, 20:11

Som i kan se er der blevet lavet en lille ændring i ranksne http://www.tweak.dk/forum/misc.php?action=faq1&sid=#9 "Wanker" og "Hopeless" er blevet fjernet og erstattet med "Overclocker" og "Tweaker", da vi ikke synes det er passende med sådan en slags rang i et seriøst forum, men nyd de nye ranks, de skulle vidst være rimlig faste nu! :cheers:

60

tirsdag, 10. februar 2004, 20:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af Soltani
Som i kan se er der blevet lavet en lille ændring i ranksne http://www.tweak.dk/forum/misc.php?action=faq1&sid=#9 "Wanker" og "Hopeless" er blevet fjernet og erstattet med "Overclocker" og "Tweaker", da vi ikke synes det er passende med sådan en slags rang i et seriøst forum, men nyd de nye ranks, de skulle vidst være rimlig faste nu! :cheers:

Hvor passer Conqueror, Lord, Viking, King, Emperor, Lokalt Fjols ... samt de forskellige "AS-rank" ... Så ind ? *G* :))

Hvis det virkelig skulle være SÅ seriøst, så ville alle rangs vel have noget med computer / overclocking / tweaking osv at gøre ikke ?... :))

Det er vist kun Newbie, Member, Forum Legend, Forum God, Nerd, Overclocker og Tweaker der kan sige at være der hen af..... Hvis man endelig skulle gå op i detaljer... :))

For min skyld, så kunne i opkalde dem alle efter grøntsager hvis det nu var. Det vigtigste er vel at kunne se når folk er nye så man ikke hagler dem ned fordi de måske kommer med "AMD vs. INTEL" hele tiden. *G* :))

Men jeg vil da give det en tanke.. :))

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.