Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 8. februar 2004, 00:11

Hej

Siden der nu er en del, faktisk hele top 10 over de members der har skrevet flest indelæg (+ et par stykker mere) som har skrevet over 2000 indlæg, synes jeg det er på tide at lave en eller flere ranks.

I want more stars :ban: - :))
Just kidd'n ;)

Ej, synes bare det kunne være sjovt med en rank eller to...., eller tre mere ;)

2

søndag, 8. februar 2004, 00:14

HeHe...

5000 = NERD
10000 = WANKER
15000 = HOPELESS

*LOL* :))

4

søndag, 8. februar 2004, 00:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
HeHe...

5000 = NERD
10000 = WANKER
15000 = HOPELESS

Exactly :))

BTW; du har da lagt inde med >10000 post engang? - wanker :))

5

søndag, 8. februar 2004, 00:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af Try-this
Exactly :))

BTW; du har da lagt inde med >10000 post engang? - wanker :))

Plus det jeg "har" nu ja.... Men jeg må ikke blive "WANKER" .... :( :( :( :( :( :( :( :(

EDIT : Hov... Det gør mig vist HOPELESS... *G*

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (08.02.2004, 00:17)

6

søndag, 8. februar 2004, 00:29

det ville jo være lidt kedeligt. hvis alle gik hen og fik ny rank.. men jeg syntes sådan en som grill skal.. fordi han skriver hele tiden :D WANKER :drink:

7

søndag, 8. februar 2004, 00:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af Voltmod
det ville jo være lidt kedeligt. hvis alle gik hen og fik ny rank.. men jeg syntes sådan en som grill skal.. fordi han skriver hele tiden :D WANKER :drink:

Mener heller ikke at alle skal have special rank som f.eks. lokalt fjols ;)

der kunne godt bare være en ny rank ved 5000 posts og 7500 posts, bare som eksempel ;)

9

søndag, 8. februar 2004, 00:34

Vi fjernede netop post tælleren for at komem væk fra det ræs, at have rank osv.

Måske, måske ikke, vi kigger på det!

10

søndag, 8. februar 2004, 00:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af Lasse

HeHe... Ja, men du får et numse-klask med en våd berlinger alligevel.... *G* :))

[SIZE=1]( Tag dig ikke af mig.... Det er lugten af halvbrændt printplade der stiger mig til hovedet )[/SIZE]

11

søndag, 8. februar 2004, 00:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af Lasse

Skam ikke noget ræs, jeg poster ikke efter at få højere rank, jeg poster når jeg føler jeg har noget fornuftigt at sige, for det meste da :)) ;)

12

søndag, 8. februar 2004, 00:41

Citeret

[SIZE=1]( Tag dig ikke af mig.... Det er lugten af halvbrændt printplade der stiger mig til hovedet )[/SIZE]

Ahh, The smell of burnt electronic in the morning

Abit AA8XE, 3Ghz@4,2Ghz, Leadtek 6600GT Extreme, 2 X 512Mb Corsair XMS PC5400,
2 X WD 160Gb Raid Edition, OCZ Powerstream 520

13

søndag, 8. februar 2004, 00:43

Jeg ser ikke noget problem i den tæller der. Hvis folk mener deres tæller viser for meget, er det problem da ret nemt at løse. Opret en ny bruger og start forfra. Det ville da f.eks. klæde Grill med en rank som Newbie... hæ hæ hæ :))

14

søndag, 8. februar 2004, 00:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans
Jeg ser ikke noget problem i den tæller der. Hvis folk mener deres tæller viser for meget, er det problem da ret nemt at løse. Opret en ny bruger og start forfra. Det ville da f.eks. klæde Grill med en rank som Newbie... hæ hæ hæ :))

Kan jo bare bede Tweak.dk om at slette nogle hvis det er folk begynde at bitche over det.... IGEN :]

Kan ikke se hvad den er der for ...

Ja, det er rart at vide hvis folk er nye, men der er vel ikke brug for mere end 3-5 rang....

15

søndag, 8. februar 2004, 00:52

Citeret

Kan jo bare bede Tweak.dk om at slette nogle hvis det er folk begynde at bitche over det.... IGEN :]

Bitche over antal posts posted ? 8o
Hvorfor dog det ?

16

søndag, 8. februar 2004, 00:53

Citeret

Citeret

Kan ikke se hvad den er der for ...

Ja, det er rart at vide hvis folk er nye, men der er vel ikke brug for mere end 3-5 rang....

Var det da fordi der var nogle der bitchede over det, at du fik fjernet en ordenltig spand posts fra din tæller sidste gang eller? 8o

17

søndag, 8. februar 2004, 01:15

Citeret

Bitche over antal posts posted ? 8o
Hvorfor dog det ?

Jeps... Dunno... Lang tid siden...

Var bare træt af bemærkningerne, så jeg fik Martin til at fjerne nogle. Personligt er jeg ligeglad...

19

søndag, 8. februar 2004, 09:37

Citeret

HeHe...

5000 = NERD
10000 = WANKER
15000 = HOPELESS

MUHAHAHA

Genialt :D

20

søndag, 8. februar 2004, 13:48

øhh...kan da godt følge jer at det er fedt at vide hvor meget man har skrevet, men hvorfor gør folk det til en videnskab at få dem? .. kan ik se det fede i at have 5000 lamer posts når man kunne have 1000 gode fornuftige posts.
Jeg var en gang på et andet forum hvor de puttede det ind i folks profil, så de kunne se det hvis man gik der ind, og så havde folk en counter og folk stoppede for det meste med at spamme alle postst for at få mest.

:clap: :clap: :clap: :clap:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.