Hvad blev der af: Tweak of the week?

  • Her sad jeg og kiggede lidt rundt omkring på sitet, og kom så til at tænke på :" Hvad i alverden blev der af Tweak of The Week?" for hvis det er folk er friske og det kan lade sig gøre, og hvis Burger velogmærke ikke har ressourcer, tid eller lyst til at genoprette det, er jeg villig til at give det et forsøg :) Men det kræver jo så også at folk er friske på det? ;)

  • Det stoppede da jeg for et års tid siden havde en lille pause fra Tweak. Jeg genoptog det med vilje ikke da jeg kom tilbage fordi interessen ikke så ud til at være der - det var trods alt begrænset hvor mange der deltog.


    Jeg skal gerne forsøge en gang til, men jeg vil kun bruge tid på det hvis der rent faktisk er nogen der gider deltage, for jeg er på ingen måde fan af at spilde min tid mere end højst nødvendigt ;)

  • Det stoppede da ikke for et år siden, nok mere i slutningen af 2010.
    Men jeg er helt klart stadig med, som jeg var i nogle af dem dengang, men skal nok se om jeg kan være med i lidt flere ;)


  • Ups, jeg var lidt for hurtig.


    Virkelig? ét år siden? :S
    Synes ikke der er gået så lang tid :roller:

  • inden man begynder synes jeg at man skal samle en masse emner og ligge det fx. fast et år frem.


    der skal samles mindst 10-15 stykker som vil.


    hvis man ikke kan i en uge skal man sige det på forhånd.



    kunne det ikke være en mulighed?


  • Det synes jeg lyder som en rigtig god idé :)


  • Det er umiddelbart ikke en idé jeg er specielt vild med. 52 emner er mange, og meningen med Tweak of the week var netop, at folk ikke skulle tvinges til at deltage - og det bliver i mine øjne alt for fast hvis man skal huske at melde fra hvis ikke man kan.


    Det var jo tiltænkt som et lille afbræk og en sjov ting man kunne deltage i hvis man havde lyst. Og det er der så tilsyneladende ikke så mange der havde ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Det er umiddelbart ikke en idé jeg er specielt vild med. 52 emner er mange, og meningen med Tweak of the week var netop, at folk ikke skulle tvinges til at deltage - og det bliver i mine øjne alt for fast hvis man skal huske at melde fra hvis ikke man kan.


    Det var jo tiltænkt som et lille afbræk og en sjov ting man kunne deltage i hvis man havde lyst. Og det er der så tilsyneladende ikke så mange der havde ;)


    okay, men det var jo også bare et gæt :)