Melodi Grand Prix

  • Hejsa


    En lille bøn til folket..
    Til dem der skal se Melodi Grand Prix i morgen.. så må i meget gerne stemme på sang nummer 5 "For jeg kan li' dig" med Claes Wegener.
    Det er en af mine kammerater der har skrevet musikken og jeg så ham meget gerne gå videre :)


    På forhånd tak :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    He he - Jeg troede det hed Grand Pis ;) :boxed:



    Tjaaaaaaaaaaa - uanset hvad de kalder det - så kalder jeg det "A big fucking waste of time" - tror sgu hellere jeg vil gøre rent på badeværelset end se det lort..... ;)

  • Hehe, ja jeg forstår jer godt.. men hvorfor ikke sidde og have en god aften med familien hvor man kan sidde og grine og krumme tær. Der er rigtig rigtig mange af sangene der ikke er noget værd... men ind i mellem er der en sang der hænger ved.


    Tak til jer den vil hjælpe :)

  • Helt ærligt, vi er jo ikke meget bedre end Hol.dk når vi ødelægger en afstemning på den måde... Vi svinede dem til da de gjorde det sidst! Jeg stemmer måske på din ven Falsk, hvis jeg synes det er den bedste sang... Jeg ved godt at de 10-20 stemmer der måske skulle komme herinde fra nok ikke ville gøre udfaldet af afstemningen, men det er også mere princippet i det.

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

    Rettet en gang, sidst af sct_nicolaus ().

  • nu skal jeg ikke se det men jeg ville da ikke stemme på en dårlig sang


    om så det var min bedste ven der skrev den.


    den skal jo ud i verden og reklamere for lille danmark
    og så skal det altså lyde ordntligt.


    fatter bare ikke de der to lamme brødre kunne vinde

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sct_nicolaus
    Helt ærligt, vi er jo ikke meget bedre end Hol.dk når vi ødelægger en afstemning på den måde... Vi svinede dem til da de gjorde det sidst! Jeg stemmer måske på din ven Falsk, hvis jeg synes det er den bedste sang... Jeg ved godt at de 10-20 stemmer der måske skulle komme herinde fra nok ikke ville gøre udfaldet af afstemningen, men det er også mere princippet i det.


    Kunne ikke være mere enig med dig...