Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 6. juni 2011, 11:32

Da jeg og nogle venner igennem de sidste 7 år har holdt et lan vi kalder for MB-LAN for venner og bekendte 2 gange om året og netop har fået mulighed for bedre lokaler og internet, tænkte jeg at jeg ville høre om nogen herinde var interesserede i at deltage.
Det foregår på Vestsjælland og denne gang (og første) på en skole udenfor Sandved.

Vi har et loft på omkring 35 deltagere, så det er ikke i den store skala, men det plejer at være ren hygge med lidt turneringer i COD4 S&D - Promod, Flatout 2 og for første gang Warcraft III Frozen Throne - hvor man kan vinde tshirts med vores eget design - Vi kører med custom teams, så der ikke oprettes det samme gode hold hvert år, hvilket gør det sjovere for alle.

I kan læse mere på http://www.facebook.com/group.php?gid=9646923430&v=wall

Der er også en tilhørende event. Hvis I ønsker at komme med i gruppen skriver man bare en PM til mig med fulde navn - kan ikke huske om man selv kan joine gruppen uden invitation :D

Kunne være lidt sjovt at møde nogle af jer andre Tweakere, og se hvem det egentlig er man sidder på forum med. Håber der er et par stykker der er friske, da nye deltagere altid er dejligt.

Det er nonprofit og pengene går til præmier, lokaler, vedligholdelse af udstyr og en sjælden gang grillmad til deltagerne ;)

Har man ikke Facebook, kan jeg også kontaktes på mail eller som sagt PM.

Udsnit fra Facebook-Arrangementet:
Område:
Denne gang vil MB-LAN foregå i nye lokaler hvor en min. 40/40mbit forbindelse er til rådighed.
Vi befinder os få KM fra Sandved og ca. 5km fra Fuglebjerg - Hvor der er Mulighed for Pizza og indkøb.
Dertil vil der være Fladskærm og Projektor til rådighed, så man kan tage en konsol med til Casual Gaming.

Tilmelding (Pris 100kr)
Der er et loft på deltagere på 35, så når dette er nået, lukkes der for flere tilmeldinger.
Betaling sker KUN via kontooverførsel og senest d. 12. september, hvor der lukkes for tilmeldinger.
100kr overføres til: Konto: 3511 3517594857
Husk at opgive navn

Man er ikke tilmeldt før pengene er indbetalt og der gives ikke penge retur.

Arrangement:
Turneringer vil blive afholdt i følgende spil:
Flatout 2
COD 4 - Promod
Warcraft III Frozen Throne
- Præmier til vinderne i form af T-Shirts med MB-LANs eget Design
Der vil snarest blive åbnet for tilmeldinger til turneringerne, så vi kan lave custom teams inden LAN.

Huskeseddel:
SKAL medbringes:
Computer, Netværkskabel (min. 3-4 meter langt), Hovedtelefoner, Stikdåse, eventuelle spil på fysisk medie.

KAN medbringes:
Tandbørste+tandpasta, håndklæde (hvis du skal i bad), liggeunderlag, sovepose.

Silverstone ML08 - Silverstone SFX-L 700W - i5-6600K - Gigabyte GA170N-WIFI - 16gb DDR4-3000MHz - EVGA GTX 1080 SC - Samsung 850 EVO 512GB - Asus 27" IPS 1440p MG279Q - Razer Mamba TE

2

mandag, 6. juni 2011, 13:25

Lyder spændende, men der er jo et stykke tid endnu så ved ikke helt om jeg kan. Men følger lige tilmeldingen på facebook :) Er fra Høng så sandved er jo lige rundt om hjørnet.

Var der egentlig ikke også i sandved at hol hold lan sidste år?

Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70

3

mandag, 6. juni 2011, 19:35

Ved at der er et stykke endnu, men man skal jo være ude i god tid :D

Ved ikke om der er holdt andre lan i Sandved, men det er også lidt udenfor byen, på Tornemark Dagskole :)

Du skal i hvert fald være velkommen til at deltage :D

Silverstone ML08 - Silverstone SFX-L 700W - i5-6600K - Gigabyte GA170N-WIFI - 16gb DDR4-3000MHz - EVGA GTX 1080 SC - Samsung 850 EVO 512GB - Asus 27" IPS 1440p MG279Q - Razer Mamba TE

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.