Vurdér peterakastorm.dk!

  • hejsa. det er sku umiddelbart en kanon side du der har fået strikset dig sammen. det er sku et fedt layout


    2 ting jeg umiddelbart faldt over.


    nr 1. din side er ikke så kendt at den er international. så derfor syntes jeg at det er lidt weird at den er på engelsk selv om det måske er "planlagt" at den skal blive det senere. jeg har det lidt på den måde at jeg føler at folk det laver deres side på engelsk, lider lidt af storhedvandvind.


    nr 2. det øverste banner. UGHHHHHH. nu hvor du har lavet det meste af siden med et kanon design syntes jeg godt at du kan være lidt mere kreativ med det øverste banner du har lavet. peter AKA storm det syntes jeg ikke det holder. tvært imod. det var det første jeg så og dewt giver ikke et særligt godt indtryk. prøv evt bare at skrive storm eller et eller andet med en feeeeed skrifttype.



    det var lige hvad jeg havde at kommentere. så keep up da good work

  • Pæn side - måske lidt tam med de mange grå nuancer. Men hver sin smag ;) Kan godt li' at du bruger hele sidens bredde og ikke som mange andre, nemlig at samle det hele i midten og så ha' en masse spildplads.
    Men - men: Dine link på nær forum virker ikke her hos mig :(
    Får denne meddelelse:
    Warning: Failed opening 'gb/gb00k.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear:/usr/share/php/PEAR') in /customers/peterakastorm.dk/peterakastorm.dk/httpd.www/index.php on line 255
    - Ved ikke hvad det betyder, men det kan være du ved det !


    Mangler derfor lidt for at gi' en ordentlig bedømmelse
    Men alt i alt et pænt udseende 8)
    Edit: Kan godt være en smule enig i at hoved-banneret er noget tamt. Det ka' godt gøres mere spændende ;)

  • Hey...


    Tak for jeres input! :)


    Hmm... det med banneret... synes da selv det er ok fedt, men det er også en af mine venner der har lavet det... Og mht til de links der ikke virker, så virker Contact da også! ;) Det er fordi siden er en Work-in-progress... Den bliver færdig her i ferien... sådan nogenlunde, i hvert fald...


    Og bentzin, tak for din post i forummet :)

  • rigtig fed side du har fået lavet dig der :) Har umiddelbart ikke megen ris til den ;)


    Bit Phreak: sådan ser din hjemmeside ud i min browser efter lidt klikken rundt. Er det mig der er destruktiv eller tyder det på arbejde til dig i weekenden? ;)


    Klik her for at se billedet.


    Mvh DH



  • hmmmm hvilken browser bruger du. jeg er nemlig ikke selv udsat for det problem. jeg må da give dig ret i at det ser lidt komisk ud. det kan selvfølgelig også være at det er fordi at jeg lige har lagt alle mine casemod billeder ud og opdateret siden


    EDIT: har lige set at det er explore du bruger. og det samme gør jeg selv. så jeg kan ikke lige finde problemet ;(

  • Jaah, godt arbejde kan vi starte med at sige ;) . så kommer vi til det vigtige af bedømmelsen ...


    1. Større skrift, jeg skal bruge "lup" for at læse det, ikke bogstavelig talt, men eventuelt 11px i stedet for 10px ? Måske 12px ville være at ramme rigtigt.


    Okay, skriftproblemet er nok mest i højre side, hvor du har beskeder fra en tagwall. Det kniber mig at læse dem. Problemet er mindre med resten af teksten, men større må den faktisk gerne blive ;)



    2. Er på sin vis lidt uenig med Bentzin, når han siger det er godt du bruger hele sidens bredde. Det kan være kedeligt at kigge på tomme felter på hver sin side, men en side "skal" helst optimeres til 800x600, kommer dog an på hvem din målgruppe er. Men der vil alligevel altid være få som kører længere nede end man faktisk tror. Nu har jeg ikke lige tjekket om den er optimeret til 800x600, men er det tilfældet ?


    3. Muligvis ville jeg foreslå at have links med understregning, eller noget som synliggør dine links.


    4. Ellers har de andre nok ret med banneret, lidt flere farver må den godt indeholde. Synes dog stadigvæk banneret er rimelig flot, mangler bare nogle farver.


    Resten af siden er nemlig dejlig behagelig, men uden et banner med nogle farver, falder det lidt til jorden, uheldigvis, for ellers et flot stykke arbejde du har gjort ..


    5. Til slut, håber ikke min kritik vægter for tungt :) Ellers kan du altid finde artikler med Jakob Nielsen, han skulle eftersigende være en Guru indenfor brugervenlighed på internettet. Noget af det han siger er lidt forældet, men meget af det gælder stadigvæk. Utrolig godt meget af det han skriver !


    Anyway, keep up the good work :clap:

  • Tak Macimuz!


    Rigtig lækkert med en rigtig god gang ris og ros :) Jeg har noteret det hele, og vil lige se på det... :) Banneret regner jeg også med at lave lidt om på...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af [Storm]
    Tak Macimuz!


    Rigtig lækkert med en rigtig god gang ris og ros :) Jeg har noteret det hele, og vil lige se på det... :) Banneret regner jeg også med at lave lidt om på...


    så lidt ...


    Altid godt på en hjemmeside ...


    Nåja (de 2 i min signatur er ikke særlig perfekte, har lært meget siden jeg lavede de 2)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af [Storm]
    Hehe... :)


    Vil næsten vove den påstand man lære nyt ved hver hjemmeside, medmindre man er hardcore og prof .. Men alligevel, men får sig sikkert nye erfarringer hver gang :)

  • Quote


    Vil næsten vove den påstand man lære nyt ved hver hjemmeside, medmindre man er hardcore og prof .. Men alligevel, men får sig sikkert nye erfarringer hver gang :)


    Ja, det tror jeg du har ret i! Det næste jeg skal ha' gang i, er det kommentar system, og så bagefter skal forummmet integreres, og ha' lidt design ændringer... Og så laver jeg resten :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af [Storm]


    Ja, det tror jeg du har ret i! Det næste jeg skal ha' gang i, er det kommentar system, og så bagefter skal forummmet integreres, og ha' lidt design ændringer... Og så laver jeg resten :)


    ;)


    Min egen HP skal også have en tur engang ... Synes bare ikke at have tid .. og en smule lyst mangler ...


    Enten skal alt bare optimeres så det passer efter hvad jeg har lært siden sidst, ellers skal designet gøres lidt bedre !

  • Ja... Glæder mig godt nok også, til jeg er færdig...


    Og til jeg får nogle flere brugere på min side - og forummet!