1

lørdag, 4. juni 2011, 16:36

hej

Nogle gode brætspil?
Gerne nogle der ikke tager 2 dage :) og gerne lidt strategi.

Nogle med gode nye ideer? Og ikke som RISK :D

2

lørdag, 4. juni 2011, 16:54

Måske Stratego, Tridomino ej havde også en tredje men den er lige smuttet skriver hvis jegk ommer i tanke om den ;D

So I'll end this shit with a fuck you, but have a nice day!

cupcakeshop.spreadshirt.com

5

lørdag, 4. juni 2011, 18:50

Det sidste brætspil jeg har spillet, er Partners. Der spiller man to mod to, det er et holdspil, og man vinder ikke hvis man ikke spiller sammen med sin partner. Det er rigtig sjovt... :)

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

7

lørdag, 4. juni 2011, 23:52

Settlers er fedt :D

8

søndag, 5. juni 2011, 13:01

Matador !!!!

9

søndag, 5. juni 2011, 13:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af DXC
Det sidste brætspil jeg har spillet, er Partners. Der spiller man to mod to, det er et holdspil, og man vinder ikke hvis man ikke spiller sammen med sin partner. Det er rigtig sjovt... :)

^^. Det er super sjovt!.. man spiller med blind makker, så man må ikke kommunikere, men skal bytte kort hver runde, og så give sin makker det man tror han skal bruge for at komme i mål. Når den ene makker har sine brikker i mål, rykker man med den andens brikker, og begges skal i mål før man har vundet.

10

søndag, 5. juni 2011, 13:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af secz

Citeret

Oprindeligt indlæg af DXC

^^. Det er super sjovt!.. man spiller med blind makker, så man må ikke kommunikere, men skal bytte kort hver runde, og så give sin makker det man tror han skal bruge for at komme i mål. Når den ene makker har sine brikker i mål, rykker man med den andens brikker, og begges skal i mål før man har vundet.

Præcis, det minder faktisk lidt om Ludo, også alligevel ikke, for jeg kan ikke fordrage Ludo, men Partners er fandme sjovt..

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

11

søndag, 5. juni 2011, 13:42

ja vi er også blevet enige om at det er "voksen Ludo" :)..

13

mandag, 6. juni 2011, 21:32

Trivial Pursuit med lynregler: alle felter giver "ost" ved korrekt svar, ellers er det som normalt TP

Scrabble/upwords: der er tonsvis af alternative regler man kan bruge, fx. at finde alternative stavemåder til ord... klart et plus hvis man har røget lidt bønne ;)

Settlers er nice, men kan godt tage tid, vær ops på det :)

Desuden er der Bezzerwisser, funker lidt ala TP, men man kan selv bestemme hvor lang tid spillet skal tage i og med at spillerne bliver ens om hvor mange runder de skal tage på pladen.

ellers er der jo alle klassikerne; dam, mølle, skak, ludo osv.

Hvis man går over i kortspil er der bl.a. Fluxx, Uno osv.

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

14

tirsdag, 7. juni 2011, 08:34

jeg synes Risk er et totalt fedt spil :9xo

Dyas

Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650

Laptop
PS3
Wii

15

tirsdag, 7. juni 2011, 14:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dyas
jeg synes Risk er et totalt fedt spil :9xo

Risk tager dog rimelig lang tid, medmindre man indsætter egne regler (fx. at kontinent XYZ ikke bruges)

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.