Bo Christensen-erfaringer med denne køber/sælger?

  • Vi er nogle, der har erfaret, at en Hr. Bo Christensen har foretaget nogle køb/salg uden at levere de forventede varer/penge...


    Dette synes at være foregået en del gange igennem et godt stykke tid og derfor denne tråds oprettelse.


    Det er blevet mig pålagt (også et frivilligt valg), at finde ud af hvor mange det drejer sig om. Altså hvor mange er blevet "snydt"...


    For at dette skal lykkes så er et ordentligt sprog, dvs. ingen tilsvining, adresser, kontonr, etc. må oplyses - kun navnet må figurere i tråden!


    Skriv evt til min mail med erfaringer og så vil jeg prøve at stykke det sammen og evt. "alliere" mig med mennesker, der har mere indsigt i det juridiske og evt. tage kontakt til ejerne af diverse hardware-sites. Måske endda en politianmeldelse...



    MEN I ET SOBERT SPROG - ellers lykkes dette IKKE!!!!


    Fortæl løs...
    + links til tråde...


    min mail: run_ice2002@yahoo.dk



  • Hmmm - kunne du/i ikke oplyse mandens bruger navn på - så andre ikke kommer på limpinden..

  • Har lige haft gang i jungletrommerne. Jeg ved hvilken by han bor i og muligvis hvem han er og hvor han bor.
    Det kan jeg med sikkerhed svare på i morgen, såfremt det er ham jeg har i tankerne. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fussehund
    hvorfor dog det??


    Husk holde sig til emnet...


    LOL - det var gas - rolig nu! 8o :))


    hehe - sry jeg ikke holdt mig til emnet, du lyder bare som en værre en, med det nick "Fussehund" :)) :)) ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fussehund
    Desværre ikke oplyse meget om ham - imod reglerne men er fra en by i Sønderjylland..


    se mere her: http://www.hol.dk/traad.asp?fID=23&tID=152179



    Imod reglerne - hvilke regler - vist ikke de regler der er på Tweak - men du synes åbenbart ikke det var relevant at fortælle Tweak forummet at manden handler/svindler på HOL - Gaaaaaaaaaab..... :] :]

  • Jo selvfølgelig er det relevant at fortælle det!! Han svindler jo også på tweakup.dk, overclocking.dk så måske også her!!


    Derfor oprettes alle disse tråde blandt andet...


    Kan ikke helt se hvor du vil hen med det??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fussehund
    Jo selvfølgelig er det relevant at fortælle det!! Han svindler jo også på tweakup.dk, overclocking.dk så måske også her!!


    Derfor oprettes alle disse tråde blandt andet...


    Kan ikke helt se hvor du vil hen med det??


    Han kan jo bare fake-nicke... Den eneste oplysning vi får af dig/jer er at han hedder Bo Christensen. Hvis han nu kalder sig noget andet har vi jo ikke en ærlig chance for at vide det! hvis vi kendte hans adresse kunne vi altid tjekke det inden vi handlede med ham...

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

    Rettet en gang, sidst af sct_nicolaus ().

  • Narj, men man skal også passe på med for mange oplysninger, da det går imod diverse juriske ting og sager ... Behøver vel ikke henleder til anden tråd :]


    Ved dog ikke hvem gutten er, så kan uheldigvis ikke hjælpe, men synes det er et glimrende initiativ at tage ... Ikke så tit man ser nogle tage affære, hvilket der oftes skal til, ja elllers sker der ikke noget ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fussehund
    Jo selvfølgelig er det relevant at fortælle det!! Han svindler jo også på tweakup.dk, overclocking.dk så måske også her!!


    he he - nej det skal du ikke regne med - tror vi / jeg har fået vores lærestreg herinde ;) *G*

  • Kan godt forstå Jeres tilbageholdenhed men igen...


    I tråden på hol kommer flere hændelsesforløb og påstande. Det gælder om at sortere fårene fra bukken og finde disse som kan bakkes op af andre personer/tråde og lade de "ikke-påviste" tråde ligge...



    Kan godt forstå at I ønsker flere oplysninger men for at det ikke krænker personen og udmunder sig i en hetz, så er de eneste oplysninger, navnet og at han bor i Sønderborg.


    Hvis nogen står i en situation at skulle sælge/købe noget så skriv til min mail - jeg har både hans 2 seneste mails, kontonummer og adresse. Så når I da ikke at blive snydt!



    Hvis nogen er BLEVET snydt herinde - og af én fra Sønderborg med dette navn, eller måske endda et andet navn, så skriv til min mail...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    he he - nej det skal du ikke regne med - tror vi / jeg har fået vores lærestreg herinde ;) *G*

    hmm vi er da stadig mange der handler sammen herinde, uden at det er pr efterkrav :clap: (det har vi ikke råd til 8o )
    Fordi der er et broddent kar skal det hele da ikke gå i stå, næh så hellere få sat en stopper for dem der snyder folk :evil:
    Alt min handel foregår stadig med bankoverførsel :D

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Jeg handler også ved bankoverførsel - ofte endda!


    Men lige præcist dette brodne kar figurerer med MANGE navne, har snydt Gud-ved-hvor-mange
    så derfor denne tråd...


    Det er IKKE en skræmme-bankoverførsels-kampagne!!
    Det er til en eventuel anmeldelse og mest for at se i hvilket omfang han har snydt. Med henvendelser indtil videre er det rimelig mange!


    og sikkert flere endnu!


  • Han skal da have den omgang han har gjort sig fortjent til. Sådan en svinemikkel. Jeg håber han får en tur i hotel gitterly. Jeg har fuld forståelse for din jagt på svinet og jeg håber, at mange han åbenbart har snydt, vil hjælpe dig i jagten på ham.
    Jeg foretrækker nu stadig bankoverførsel, med post Danmarks efterkravspriser i tankerne og skulle jeg rende på en fusker som ham Bo der, må jeg jo starte bilen og besøge ham. :boxing:

  • Er normalt ikke så meget for bankoverførsel, fordi jeg har haft mine uheldige hændelser, hvilket endda var med firmaer...


    Ellers køber jeg normalt på efterkrav ! Hvilket alligevel er sjældent, for køber ikke så meget brugt. Ud over mine højtalere, men dem sender man ikke med posten eller betaler på efterkrav eller bankoverførsel, da summer var lidt stor :)


    Jeg har i hvertfald lært dit og dat !