Er edd....... trist til mode :o(

  • Forleden fik jeg en tandlæge regning på 4.500 kr. :( og i dag da jeg skulle køre på arbejde røg mit net ind i forhjulet og blokerede. :( Vupti så lå jeg der med smerter i albuen. ;( Forgaflen totalt skæv X( KAn vist ikke repareres :( - måtte så gå på arbejdet.
    Efter et nogle timer hvor højre albue blev mere og mere øm, sendte de andre mig på skadestuen.
    Der var jeg så i 2½ time. Det meste af tiden sad jeg og ventede - det gør man jo sådan et sted - alt i mens der kom flere mere eller mindre voldsomt skadede personer forbi. En kvinde der var blevet smadret af sin mand. En knægt der var blevet overfaldet voldsomt på sin skole. En mand som lignede en der havde været ude for en ordentlig omgang tæsk, lå på gangen lige over for hvor jeg sad. + alle de andre der kom forbi . :( Gik så den lange vej til røntgen - skal lige hilse at sige, at gangene på Hvidovre er dælme lange :rolleyes:
    Alt i alt en meget trist oplevelse på en ganske almindelig torsdag. :(
    Da jeg så skulle hjem - ingen brud i albuen :) så begyndte det venstre håndled at gøre hulens ondt :( og det sagde jeg så til den søde kvindelige læge. Hun tjekkede det og sagde at det måtte jeg hellere få røntgen-fotograferet. Oh shit - ikke 2½ time mere. Besluttede dog at tage hjem, da min søde mor holdt udenfor, for at hente mig.
    Sssurt show - sikke en l....dag :(

  • Trøste skulderklap her fra.


    Jeg kender godt de dage. Man står op og det hele går der bare ged i. Pokkers, tænker man så, hvorfor stod jeg op ? :]


    Look at the bright side. I morgen er endnu en dag og den kan kun være bedre, så nyd den ;) :D :D

  • Også medlidenhed herfra, vi kender vist alle de dage hvor inte går som planlagt :rolleyes:


    Min længst ventetid på et sygehus: 6 timer med en flænge ned i venstre underarm's knogle :rolleyes: - men ok der kom eddermame mange mennesker ind på sygehuset den dag som var kommet noget værre afsted end jeg var - bl.a. en på en bår med blodfyldte bandager om hele hovedet - så ikke rart ud.....


    Men som sagt, dagen i morgen kan kun være bedre :dance:

  • trist dag, men man må jo se på de lyse sider:


    - hånden var ikke brækket
    - du fik motion ved at gå til arbejde
    - du fik fri før tid pga. albuen
    - din søde mor hentede dig :P
    - osv. - find selv på mere, ihf. kunne det sagtens være gået værre :)

  • Kender det godt, jeg føler sgu med dig.


    Nogle dage, har man det som om man var kommet bedre ud af det, hvis man havde haft styrthjelm på og antidepressiver i lommen. Eller bare blevet hjemme i sengen.


    Men livet fortsætter jo, heldigvis :D

  • Thanks guys - sku' bare lige af med det :rolleyes: Forresten så går det også af r.... til med hende den langhårede :( Nå - hvis det går helt galt: "så er der jo altid en pige og en sporvogn til" - Er det ikke så'n de synger i en gammel film :]


    Det er rigtigt livet går videre i morgen. :rolleyes:
    Må nok en tur mere på skadestuen :( Det venstrehåndled har det s.. ik' for godt lige nu :(

  • Også lidt tanker her fra :)


    Kender det alt for godt, først sker den ene ting, hvilket medfører en ny ting .. Ja vi kender det ! Thats life :]


    Det er de dage vi alle ønsker vi blev i sengen, men altid nemt at være bagklog, uheldigvis ..


    Anyway, sådanne dage er det rart at komme hjem igen, man kan læne sig tilbage og sætte noget musik på der virkelig er beroligen og bare lækkert, lukke øjnene og tænke på det kunne være gået værre ... Intet brækket osv ;)

  • Ja - endnu en af slagsen. Var på Skadestuen igen i dag :( Det er alså et trist sted. Dog er der mange "søde" i hvide kitler :)) Efter endnu nogle timer's venten, endte det hele med gips på venstre arm og håndled. :( (noget med håndroden)
    Skal ha' det på i minium 10 dage - så der røg medaljechancen ved Østdanmarksmesterskabet i bordtennis i næste weekend. :( Bittert :rolleyes:
    Dælme også svært at skrive det her med den ene i gips og den anden rimelig øm - surt show igen igen :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Bommer 8o


    Man kan vel sige: "Why does bad things happen to nice people ?"


    Tjah - synes også det er noget "banke b."
    "But that's life" - desværre :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Tjah - synes også det er noget "banke b."
    "But that's life" - desværre :(


    hmm.. hvis det kan opmuntre dig har jeg lige været på sygehuset.


    Havde fået en dårlig for nogle uger siden, så jeg skal ikke i byen de næste 2 weekender :evil:

  • Medlidenhed herfra også da. Hader når de dage kommer :(


    Jeg var også på sygehuset i tirsdags, med en flænge i skulderen. Var blevet skubbet ind i en glasdør :chain:


    Men life goes on, og nu kan du jo passende nyde en dejlig weekend hvis du altså ikke skal arbejde :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    hmm.. hvis det kan opmuntre dig har jeg lige været på sygehuset.


    Havde fået en dårlig for nogle uger siden, så jeg skal ikke i byen de næste 2 weekender :evil:


    En dårlig? :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    hmm.. hvis det kan opmuntre dig har jeg lige været på sygehuset.


    Havde fået en dårlig for nogle uger siden, så jeg skal ikke i byen de næste 2 weekender :evil:


    Det lyder dælme også som noget trist noget :rolleyes: Så ka' du jo "lade batterierne" op og måske blive "defragmenteret".
    Så du er klar til nye opgaver. :dance: :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Det lyder dælme også som noget trist noget :rolleyes: Så ka' du jo "lade batterierne" op og måske blive "defragmenteret".
    Så du er klar til nye opgaver. :dance: :))


    Enig. Efter en tur til Pestpatrol Center og en omgang Norton female doctor inspecting the hardware, kan man vel huske Norton rubber thing næste gang man scanner for Easy diverse X chicks.... ;)