Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 15. maj 2011, 09:18

Hvordan pokker kunne Danmark stemme på Irland som nummer 1 med 12 point til Melodi Gran Prix.

Det nummer er da lige så ringe som det fra Frankrig og Italien.

2

søndag, 15. maj 2011, 09:20

Har hørt at de fleste af sengene vist var pænt ringe og dårlige og så var det noget med at irlands nummer vist var lavet af en dansker så er det vel meget naturligt og stemme på en sang som er lavet af en dansker når man nu ikke kan stemme på danmark, er ihvert fald mit bud =P

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
I7 - 860@4Ghz Corsair H70
Gainward GTX470
Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
Creative SB X-Fi XtremeMusic
OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

3

søndag, 15. maj 2011, 09:57

Jeg så overhovedet ikke noget af det, da det ikke siger mig en dyt, men..
Hvis Danmark skal give max point til et andet land (jeg går ud fra man ikke må stemme på sig selv),
så er det da genialt at give det til den dårligste sang.

Ville jo være dumt at give det til en der kunne vinder over Danmark.
Så rent taktisk er det da et skide smart træk.

Mit bud... :)

4

søndag, 15. maj 2011, 12:58

Vel.. statistisk set var det vel det der faldt i bedst smag blandt danskerne, ellers havde de ikke fået 12 af os? ;)

5

søndag, 15. maj 2011, 15:38

Jeg så det heller ikke. Det siger mig ikke det store. Hvem vandt og hvordan lå Danmark?

Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

6

søndag, 15. maj 2011, 17:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af dna
Jeg så det heller ikke. Det siger mig ikke det store. Hvem vandt og hvordan lå Danmark?

Anders

Synes jeg skimtede en avisoverskrift at vi ramte en 5. plads? Er sgu ikke sikker - jeg er nemlig også ret så ligeglad :crazyeyes:

Edit: Men hold kæft hvor er det sjovt at der hvert evigt eneste år kommer den store debat om hvordan "Balkan-landene" simpelthen direkte har snydt sig til en finaleplads via. sms'er, og hvor forargede blegfede danskere kan blive over det :))

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Brtlsn" (15.05.2011, 17:27)

7

søndag, 15. maj 2011, 19:32

Der var vist en jury der skulle stå for 50% af stemmerne, så det kan jo være der den er skredet i svinget :) jeg nåede først hjem til at se afslutningen, så ved ikke om den er god eller dårlig

8

mandag, 16. maj 2011, 17:50

Men hvordan kan Azerbaijan i det hele taget være med, de vandt i tilfælde af at man ikke ved det. Azerbaijan ligger jo ikke engang i Europa, og det er jo det EUROpæiske melodigrandprix.

9

mandag, 16. maj 2011, 19:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af redrolf
Men hvordan kan Azerbaijan i det hele taget være med, de vandt i tilfælde af at man ikke ved det. Azerbaijan ligger jo ikke engang i Europa, og det er jo det EUROpæiske melodigrandprix.

Jeg hørte noget om det på et tidspunkt. Det er alle de lande der er medlem af et eller andet specielt samarbejde, der afgør om de kan være med eller ej. Det betyder også at de kan være med til europæiske sportsarrangementer. F.eks. er Israel jo også med og der er sikkert flere deltagere der ikke geografisk er med i Europa.

Anders

Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.