Teori om vi alle kender hinanden

  • Hey, for et godt stykke tid siden snakkede jeg med en forfatter der var meget optaget af hvad hun kaldte en 6 persons kæde, eller pyramide et eller andet. Hendes teori går ud på at, vi alle kender kender en som kender en, der kender en og så skulle det gå hele jorden igennem.


    Jeg ville bare høre, om der er en officiel navn til denne teori, eller hvad pokker man kalder det :P?

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Den teori fik jeg også fortalt engang til et jobsøgningskursus.. Hun kom så med eksemplet at hvis jeg f.eks skulle ha fat i Bush (det var den gang :P ) Så kunne jeg snakke med hende, og hun snakkede med hendes chef, som kendte en i ministeriet som kendte Fogh som kunne få fat på Bush..


    Det gælder bare om at få fat i den rigtige person første gang hehe

  • Lige præsis, tak for svaret :)

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • tro de eneste mennesker man ikke kan connecte i den der er en afrikansk stamme der efter sigende skulle være temmelig modbydelige. hørte om dem i programmet de syv dødssynder på dr 2 men kan sgutte huske hvad de hed..


    men har haft et par interesante time til feste hvor vi har diskuteret den her teori og den hold i hvert fald så længe vi var fulde nok :-)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dwmc
    tro de eneste mennesker man ikke kan connecte i den der er en afrikansk stamme der efter sigende skulle være temmelig modbydelige. hørte om dem i programmet de syv dødssynder på dr 2 men kan sgutte huske hvad de hed..


    men har haft et par interesante time til feste hvor vi har diskuteret den her teori og den hold i hvert fald så længe vi var fulde nok :-)


    Det giver jo anledning til en hel ny teori: Øges ens omgangskreds samtidig med at promillen øges?


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Mener at de ofte at testet teorien på P3, hvor værterne skulle se om de ikke kendte en der kendte dem der ringende ind - og næsten hver gang lykkedes det for dem.


    Mvh

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Det giver jo anledning til en hel ny teori: Øges ens omgangskreds samtidig med at promillen øges?


    Anders


    vi mente faktisk at det var det vi kom frem til :-)