Så er der ingen tvivl!!

  • DAMN GIRL!! 8o

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Bubbi


    Jeg håber du har gasmasken indenfor rækkevidde.....det er ligner opskriften på en mindre miljøkatastrofe i sengen......hold da helt op.......mareridt...oh ve og skræk ;).


    Det får brune bønner til at ligne en søndagstur ;).


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Hun spiser de mest underlige ting for tiden. :T
    Men ok, hun siger så at sardiner + oliven ikke er så mystisk i Argentina som jeg synes det er her i Danmark.


    Bliver spændende at se hvad hun finder på at blande sammen de næste par måneder. 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Hun spiser de mest underlige ting for tiden. :T
    Men ok, hun siger så at sardiner + oliven ikke er så mystisk i Argentina som jeg synes det er her i Danmark.


    Bliver spændende at se hvad hun finder på at blande sammen de næste par måneder. 8o


    oh ja og det bliver værre med madvanerne undervejs. Jeg får gåsehud ved tanken om risengrød i juli og røde pølser lige bagefter. Kartoffelchips med ymer og chilli var osse et hit, især når chillien kunne bruges til at afsyre med, så stærk skulle den være.
    Jeg har intet imod stærk mad, men jeg nægter at sidde og puste på min ringmuskel og føle som om der er ild i en hvis del af kroppen, bare fordi det nu lige er sagen, denne måned.
    Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg er jaget ud af sengen midt om natten, for at hente en stak røde pølser hos døgn pølsevognen i Glostrup, den gang for længe siden, da man var ung og havde lavet en fejl. Jeg fik en rigtig skøn datter ud af det og en kuldret hund, der ikke kunne forstå at pølser er noget man bare får, hver gang man kommer forbi. Han satte sig troligt ned hver gang vi kom forbi og nægtede at gå videre uden en pølse, det stod på i over et år efter. Så røde varme pølser blev pludselig en del af vores liv osse, eller ikke vores, men hundens.


    Bubbi sådant et lille ååhhhhh har fantastiske konsekvenser, meget vil du ikke være foruden, og andet springer vi let og elegant henover. Du er blevet fanget i et spin af ærgelser og frustrationer, men DET ER DET HELE VÆRD. Du kan ligeså godt gøre dig klar:


    krise 1: omkring de 6 mdr hvis du er uheldig at få et kolik barn, det kan få én til at gå amok


    krise 2: 3-4 år, så begynder der at komme lidt substans i gutten eller gut-inden og danner lydhurtig mening om hvordan man snører de "gamle".
    Fakta er, at mor er gud og far er en skidt knægt, og absolut ikke en man lige kan snøre, tud overfor mor og du får hvad du vil have, ellers får farmand skældud igen.


    skole alderen...pppffffff mærketøj, rigtig skoletaske og alt andet vi ikke er bygget til at forstå mere, vi er reduceret til skaffedyr, sådan er det.


    Teenager... oh ve og skræk, hvordan kan det overhovedet være samme person ???, eller det er det jo heller ikke....heldigvis skal jeg aldrig gennem den tur igen.
    2 gange er nok og jeg kan smide et frimærke i panden på mit barnebarn og sende ham hjem, når jeg/vi trænger til at komme ned i normalt tempo igen hvor verden fungerer og andre med mere mod kan stå distancen, for morfar kan altså ikke sådan i lang tid af gangen, han vil osse gerne være vågen en gang imellem og se en film uden sofaen er smurt ind i diverse dips igen og bare have lidt fred.


    Så Bubbi.....rigtig god tur :9xo


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.



  • Tak Sam...


    Nu er jeg da først begyndt at få de små nerver frem 8o
    Min lille datter på 10 mdr. er først lige ved at kunne gå og nu begynder jeg at tænke teenager.. ARGHHH :boxed: :boxed: :boxed:



    Bubbi, du har INGEN ide om hvor hurtigt dagen går. NYD DEM!! Hver eneste en! De små bliver BARE hurtigt større, synes stadig det var i går jeg hold hende for første gang, det er så lidt over 10 mdr. siden nu 8o 8o