min mand er kommet hjem

  • Nu er min mand kommet hjem og han har spurgt mig om jeg vil gifte mig med ham............................................................ nej sgu.....................og dog................
    JO SGU.... jeg har sagt ja


    :goodpost: :pokey: :dance: :drink: :crazyeyes: :idea: :cheers: :9xo :$ :boxing: 8) :T ;) :goodpost: :rules:


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Jamen mange slags tillykke til jer :cheers:


    En note:
    Du står som værende mand i din profil på siden, men din mail er dorthe? :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Jamen mange slags tillykke til jer :cheers:


    En note:
    Du står som værende mand i din profil på siden, men din mail er dorthe? :crazyeyes:


    ex-kone, eller ex-ex kone......eller den allerførste jeg var gift med....af dem alle :))).


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • The plot thickens... :ph34r:


    Jamen tillykke da - var faktisk af den forståelse at du var af det mandelige køn, men så blev man det klogere. ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    The plot thickens... :ph34r:


    Jamen tillykke da - var faktisk af den forståelse at du var af det mandelige køn, men så blev man det klogere. ;)


    ja men jeg er en mand, men jeg elsker min mand, er det fair nok ?


    Prøvet 2 forskellige kvinder at være gift med og bo**et omkring de 300-500, men de kan ikke hvad han kan for mig :dance:.
    Jeg ELSKER HAM :clap: :dance:


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Stort tillykke til jer begge! Nogen dato endnu?


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg ved det faktisk ikke hvilken dato, som det bliver undtagen i juni, tror jeg, fandme ikke lade ham gå for


    længe.....neeeeeeeejjjjjjjj.......han kender mig, så han er safe :).
    m 12 timer så ved jeg det hvor "skabet"
    skal stå
    så kommer han på sit livs tur, eller er det frit fald fra 10 km, de gutter er bare de bedste :9xo. Jeg har flere "gamle" folk som vil smide ham i en taxa eller takle man undervejs...så det er okay, de kender ham ikke overhodvet, så måske det bliber lidt grimt.


    Han skal bare drikke den bajere inden han laver hoppet fra de 10 km, det tager "lang tid" og det er bare så fedt.


    Hele min gamle "jæger gruppe ", har sgt ja til at være med det det her, det er de hådere hunde, cream of the best, bedre bliver de simpelthen ikke....gutter jeg vil altid gå i krig med jer, og i ved det, spring, vi er klar.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • tilykke herfra....husk nu at give ham en skærm på :-)


    og ha rene underdrenge og bukser klar til ham når han kommer ned :-)
    :cheers:

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Så har vi lavet hoppet idag ;).


    kl. 1145 i formiddag, var vi på flyvestation Aalborg sammen med gutterne. Werot fik en times intensiv indføring i gøren og lad i luften, hvad han skal gøre og især hvad han ikke skal, fra stor højde siden det er et spring hvor du skal bruge ilt.


    Han skulle ikke springe alene, men være spændt fast sammen med en erfaren instruktør, som i tidernes morgen lærte mig at springe faldskærm, og pædagogik er ikke hans force og allermest charmerende side, han er en rigtig hård hund :crazyeyes:.


    Werot har sprunget faldskærm før, fra normal højde omkring de 3500 meter, men denne gang var det alvor, nemlig et hop fra over de 10000 meter, 3 gange så højt, 3 gange så koldt og 1½ gang så hurtigt, når du falder.


    De ville ikke give ham lov til at prøve det ultimative, nemlig hoppet over de 10000, grundet manglende erfaring, så han fik lov til at prøve fra 6000, grundet jeg er der.


    Højdemåleren sagde 6071 meter, minus 46 grader da jeg hoppede baglæns ud med et kamera på hovedet og skulle filme hans exit jump, hold da helt op det ser vildt ud.
    Jeg havde en svævedragt på( med vinger) grundet et kamera på min hjelm hvilket giver mig så meget længere tid i luften end normalt, det skulle jo dokumenteres ;), selvom luften er så tynd i de højder, så det går hurtigt nedad.


    Du har et frit fald som varer rigtig lang tid og jeg har det hele på film nu, og så siger folk at sex er godt , det passer ikke ;).


    Den kære kommende mand har fået en oplevelse for livet, som skræmte ham fra vid og sans....han sked sgu lidt i bukserne hvilket vi alle har prøvet, når du hopper fra den højde..men følelsen af at have gjort det er der ingen som kan tage fra dig.


    Jeg håber, jeg har givet ham en oplevelse, og et lille indblik i min verden, som ingen kender og ikke skal, noget han kan bruge til at blive et bedre menneske fordi sådan er jeg, og det er det som jeg gør til hverdag.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Må vi se hoppet?

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------