Mindre spam på min Gmail - Herligt!

  • Det slog mig lige for et par minutter siden at jeg ikke modtager noget spam mere (eller i hvert fald utrolig lidt!) på min Gmail konto.
    Det skyldes nok at man fik lukket et stort botnet for et stykke tid siden, men troede alligevel ikke det ville have så stor effekt!


    Har i også bemærket faldende mængder af spam i jeres mail? Alle konti, ikke kun Gmail.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KeyzerSoze
    Jeg har aldrig fået SPAM på Gmail


    Jeg har haft en del liggende i Spam mappen, men den er tom lige pt og har været det længe faktisk :9xo

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Har aldrig rigtigt fået ret meget på min gmail (heller ikke i spam-mappen), men det kan da godt ske at mængden er faldet en anelse på min hotmail-konto.


    /ask

  • Nu du siger det.. Jeg har faktisk ikke fået så meget spam, som jeg plejede. Har altid fået tonsvis at spam, da jeg ikke rigtigt går så meget op i, hvor jeg bruger min hotmail eller skriver den ind. :)

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Kikker aldrig i spam mappen, så ved det ikke.. Men får i hvert fald ikke noget i indbakken..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • På min Gmail har jeg aldrig fået noget i inboxen, men der ligger rigtig meget i spammappen!
    Det er nok også en af grundene til at jeg bruger Gmail, at deres spamfilter virker så skide godt.


    På min Hotmail er der tilgengæld TONSVIS af spam mails, og filteret tager sådan cirka ingenting :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque
    På min Gmail har jeg aldrig fået noget i inboxen, men der ligger rigtig meget i spammappen!
    Det er nok også en af grundene til at jeg bruger Gmail, at deres spamfilter virker så skide godt.


    På min Hotmail er der tilgengæld TONSVIS af spam mails, og filteret tager sådan cirka ingenting :crazyeyes:


    +1

  • Modtager en del på min yahoo mail, ca 10-20 stk om dagen.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Gmail ingen ting!!! :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:



    Hotmail sux bare generalt.. Men jeg har Hotmail i min gmail.. Så der klarer gmail også at filtere MANGE af de spams fra, så det er generalt hotmail spam der ligger i spam folderen..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque
    På min Gmail har jeg aldrig fået noget i inboxen, men der ligger rigtig meget i spammappen!
    Det er nok også en af grundene til at jeg bruger Gmail, at deres spamfilter virker så skide godt.


    På min Hotmail er der tilgengæld TONSVIS af spam mails, og filteret tager sådan cirka ingenting :crazyeyes:


    Ah, det passer vist ikke. Det er rigtigt, at spamfilteret ikke rigtig fanger noget spam, men når jeg en gang imellem får en vigtig mail på min gamle hotmailkonto, så ryger den som regel i spamfiltret..

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil


    Ah, det passer vist ikke. Det er rigtigt, at spamfilteret ikke rigtig fanger noget spam, men når jeg en gang imellem får en vigtig mail på min gamle hotmailkonto, så ryger den som regel i spamfiltret..


    Haha, det er sgu egentligt rigtigt :D Jeg har kun oplevet det EN gang på Gmail, i de 4 år jeg haft den mail konto.