Hjertelig Tillykke

  • hmmm :rolleyes: ...nu synes jeg efterhånden godt i kan droppe de der tillykke-tråde, tanken er pæn nok ;) , men hvis det bliver ved har vi jo til sidst 365 tillykke-tråde om året...det er sq for meget, - skriv tillykke via PM hvis det er... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    hmmm :rolleyes: ...nu synes jeg efterhånden godt i kan droppe de der tillykke-tråde, tanken er pæn nok ;) , men hvis det bliver ved har vi jo til sidst 365 tillykke-tråde om året...det er sq for meget, - skriv tillykke via PM hvis det er... ;)


    Jaeh kunne for en gangs skyld godt gi Zigiro ret her - er sgu da lidt belastende. Få fixet en sticky til fødselsdags greetings :P

  • Kan i ikke snart droppe de tillykke tråde? Ser overhovedet ingen grund til at der hverdag skal være en tillykke tråd det bliver for ensformigt og kedligt!


    Ved godt det er offtopic, men helt ærligt!


    Selvfølgelig et tillykke til dem der har fødselsdag der er ik noget der.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Soltani
    Kan i ikke snart droppe de tillykke tråde? Ser overhovedet ingen grund til at der hverdag skal være en tillykke tråd det bliver for ensformigt og kedligt!


    Ved godt det er offtopic, men helt ærligt!


    Selvfølgelig et tillykke til dem der har fødselsdag der er ik noget der.


    Helt ærligt - så lad dog vær' med at læse dem hvis de er så ensformige :rolleyes: Jeg vil ihf. ikke droppe dem.
    Hvad galt er der i at sige tillykke ?( Det varmer da at andre viser deres glæde over for én. Men det er der måske ikke plads til 8o
    Jeg synes det er mere irriterende med alle de intetsigende tråde med intetsigende trådnavne, som "florerer" hver eneste dag. Eller de tråde hvor to personere tror det er et chat-forum de er i :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Helt ærligt - så lad dog vær' med at læse dem hvis de er så ensformige :rolleyes: Jeg vil ihf. ikke droppe dem.
    Hvad galt er der i at sige tillykke ?( Det varmer da at andre viser deres glæde over for én. Men det er der måske ikke plads til 8o
    Jeg synes det er mere irriterende med alle de intetsigende tråde med intetsigende trådnavne, som "florerer" hver eneste dag. Eller de tråde hvor to personere tror det er et chat-forum de er i :rolleyes:


    De andre ting er der også lavet regler for om folk ikke overholder det kan jeg så ik udtale mig om. Jeg har ikke tænkt mig at indføre en regl der siger ingen "Tillykke tråde" siger bare hvad jeg mener!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Helt ærligt - så lad dog vær' med at læse dem hvis de er så ensformige :rolleyes: Jeg vil ihf. ikke droppe dem.
    Hvad galt er der i at sige tillykke ?( Det varmer da at andre viser deres glæde over for én. Men det er der måske ikke plads til 8o
    Jeg synes det er mere irriterende med alle de intetsigende tråde med intetsigende trådnavne, som "florerer" hver eneste dag. Eller de tråde hvor to personere tror det er et chat-forum de er i :rolleyes:


    aarh jeg tror godt du selv kan se problemet, det er lidt overflødigt at lave en tillykke-tråd HVER DAG, fordi en eller anden har fødselsdag, det kan godt være det varmer om hjertet men så må det altså gøres via en PM synes jeg... :) :]


    At der er andre lamme tråde der også florerer er rigtigt nok, de bør ikke ikke opstå, men som man siger "two wrongs doesn't make a right" ;)


    forstår du?

  • tjaa ka da os sagtens se hvad I mener - måske en lille smule overflødigt :))


    Men tværtimod vil jeg da sige at det da "varmer" ;) med en tråd tilegnet en selv på sin fødselsdag, specielt at se hvor mange der egentlig gider bruge sin tid på også at ønske tillykke....


    - synes det er synd at ødelægge de små glæder der ka være med til at få løftet humøret disse kolde dage - positive bemærkninger ka sq aldrig blive overflødige...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rusH
    tjaa ka da os sagtens se hvad I mener - måske en lille smule overflødigt :))


    Men tværtimod vil jeg da sige at det da "varmer" ;) med en tråd tilegnet en selv på sin fødselsdag, specielt at se hvor mange der egentlig gider bruge sin tid på også at ønske tillykke....


    - synes det er synd at ødelægge de små glæder der ka være med til at få løftet humøret disse kolde dage - positive bemærkninger ka sq aldrig blive overflødige...


    glad for opmærksomhed?? :) ;)
    som sagt, kan det lige så godt skrives i en PM, det er for meget at lave en ny tillykke-tråd hver dag...


    hvis i absolut vil til at sige tillykke hver dag fremover kan en moderator jo lige så godt lave et announcement der hedder "tillykke" :]så slipper i for at lave en tråd hver dag

  • Jeg lavede f.eks. min tråd sidste nat, fordi jeg syntes det var "morsomt" at de 3 der har føds'dag i dag, tilsammen er yngre end mig. ;) Og fordi der var en af dem som jeg har "dialoget" med en del gange. Jeg laver ikke sådanne tråde hver dag.
    Og så synes jeg det er en smule småligt, at begynde at blive irriteret over at folk vil glæde andre. Så står det s.. sløjt til X( Sikke dog et et koldt livssyn :rolleyes: Vi skal huske at glæde hinanden :)) PM'er er da okay - men en rigtig hilsen fra mange glæder altså og skaber også en bred god stemning - IMO - men desværre ikke hos nogle enkelte stykker :(
    Vi skal da ikke til at vurdere hvilke tråde der er overflødige og uinteressante - vel ?( Hvem skal så vurdere hvad der er hvad ?( SÅ er vi vist kommet for langt ud !!
    Edit:
    Rush - god pointe du der leverede 8)
    Zigiro - På mig virker du som en der er ligeglad med andre :rolleyes: Du skriver: "en eller anden har..." og "så kan moderator bare . . ."
    For mig er det ikke en eller anden , hvis det er en person jeg har "snakket" med igennem det sidste ½ års tid. En fødselsdag er heller ikke bare en alm. dag.

  • Forbudt eller ej, kan ikke se hvad det skader ? ...


    Kan godt se vi ender med mange tråde, men eventuelt bruger man bare samme tråd dag efter dag ? ... Så er der jo kun 1 tråd ?


    Og skader da ikke at sende folk en lille fornuftig tanke, men måske det til sidst bare bliver trivielt og noget man bare skal gøre, for gør man det ikke, så vil nogle ey .. sig dag også lige tillykke til mig ...


    Ved ikke, men synes så heller ikke det skal ende noget ala Jubii Chatten, flag og balloner ved ens nick ... Dermed ikke sagt en varm tanke ikke har sin rette plads, behøves bare ikke alt muligt lir :)


    Men husk det er tanken der tæller :D


    Anyway, tror vi bliver lidt for smålige, hvis disse tråde ligefrem skal forbydes. Vel op til folk selv om de vil skrive tillykke eller ej, mig lige meget om i skriver det til min fødselsdag engang.... Vil da klart takke, såfremt det sker, slet ikke det ...


    and it goes on and on and on .... badkrla ... slut ! 8o

  • bentzin - det godt du ka se det!


    synes sq vi bruger for meget tid på at diskutere i alle mulige forskellige tråde der ik har med sagen at gøre.


    Måske jeg skulle oprette en "diskussionstråd" ;)


    Anywaysss DoneDeal lukker denne-