Lidt mer' tillykke . .

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    :oops: - Det er mindre end jeg alene er :rolleyes:


    Kan se at der er lavet en tråd med samme emne ?( Ville bare lige høre om denne ikke er god nok :rolleyes:
    For den er da ment som en god og positiv fødselsdagshilsen, måske bare lidt anderledes ;)

  • He he... Hvad ser jeg her ? Bentzin's one man tråd. ;)


    Jeg tror lige jeg vil benytte chancen til at sige tillykke til mig selv. Fik helt uventet en flaske rødvin med posten i dag fra Vejle RC elektronik. 8o
    Det har jeg aldrig oplevet før. 8o
    Min ADSL forbindelse er nu oppe på 2048/256 . Pulsedriver you are a guldklump. :D
    De problemer jeg har haft med min ADSL forbindelse den sidste tid, skyldes muligvis et defekt skillefilter, så der kommer en tekniker og ordner det GRATIS 8o i næste uge.
    Der festes her. :cheers: :D


  • Tillykke med det - det er jo herligt når der sker noget godt. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Tillykke med det - det er jo herligt når der sker noget godt. :)


    Mange tak. :D
    Ja det er skønt, at der sker noget godt, men det skal lige nævnes at Vejle RC havde lavet en fejl og sendt de forkerte varer til mig for anden gang i løbet af 1 år.
    Fint nok, at de sender en flaske rødvin som undskyldning. Havde de jo ikke behøvet at gøre. ;)
    Jeg mailede til dem, at straffen, for igen at lave den fejl, er skridtprygl med en 500W ringkernetrafo... he he... Jeg ville gerne have set ham i hovedet, da han læste den mail. :))



  • Det var da så lidt. Glad for det kører allerede nu. ;)


  • tillykke på dagen Hans!! :D :clap: :cheers:


    og bentzin, siden den anden tillykke-tråd blev lukket vil jeg godt lige ytre mig færdig her, hvis det ikke gør noget ;)


    til at starte med tænker jeg altså på andre, og jeg ved også godt at du ikke den slags tråde hver dag, men kan du ikke se...hvis du gør det den ene dag, så gør en anden det i dag, og den næste imorgen, og sådan kan vi blive ved, og til sidst står der på forsiden


    "Off topic:
    - tillykke Jørgen og mette
    - tillykke Claus
    - tillykke Søren
    - tillykke Gustav
    - tillykke ...."


    Det er naturligvis egjort i en god tanke, det ved jeg godt, og det er da vigtigt at opretholde en god stemning, give komplimenter ønske tillykke osv. men lige bestemt fødselsdage er måske ik helt det bedste at lave tråde om ;)
    Tweak er på dette tidspunkt nået op på 2.883 medlemmer, og selv om det ikker er alle som angiver deres fødselsdag i profilen, så er der stadig mange, derfor vil der være fødselsdage omtrent hver dag, så kan du vel godt se hvor vi ender ik? ;)


    ellers må vi vel lave et announcement som hed "tillykke", så kunne folk ønske tillykke så tosset de/I vil :)