Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 20. april 2011, 20:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af gaming-king
Jeg synes det er fedt du har købt en Audi. Personligt elsker jeg tyske biler og mener ikke de kan produceres bedre, men hvorfor lige en A1?

Synes det er den mest feminine af alle Audier..

Tjaa skulle have en ny bil da min A3 er ved at være 11 år nu. Så den skulle skiftet ud, ville have en fabriksny Audi denne gang også kiggede jeg lidt omkring. A4 var lige dyr nok til min smag og måske også bare en smule for stor lige pt. Den nuværende A3 er ikke min kop te, slet ikke i 5 dørs... *gyyys* også så jeg A1 og fandt den sjov og noget anderledes at se på, så det blev den.

Om den feminin, tjaa det kommer an på så meget, jeg mener ikke den er det. Den er lavet af Audi for at kunne lokke nye kunder til, som ikke ville smide 50k mere for en A3/A4. Så den har et lidt friskt og ungt look, det kan tolkes feminint måske. Det er jo ikke alle små biler der konsekvent er tøssebiler, en del er Nissan Micra som nok er en af de værste hehe.

Citeret

Oprindeligt indlæg af dna
Tjah, så vidt jeg ved topper yngre, danske mænd ulykkesstatistikken :$

Anders

sjovt nok at de to gange jeg var involveret i et uheld, så var det kvinder :boxed:

den ene var ved at ligge krigsmaling på midt i morgen køen på Hillerødmotorvejen.... :ohmy:

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "dkwolf" (20.04.2011, 20:41)

22

onsdag, 20. april 2011, 21:30

Citeret

Anders

Det jo klart.. Når damerne aldrig får lov til at køre, så laver de jo heller ikke ulykker.
-Og der er altid nogle tågehoveder der ude som trækker statistikken i vejret.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

23

torsdag, 21. april 2011, 00:54

tillykke med den ;)

den nye A1 er blevet en pæn lille bil, men skal man vælge en Audi så bliver det en A4 Avant for min side af, men jeg kunne så aldrig finde på at betale så meget for en bil :)

Audi biler køre godt, har da selv kørt rundt i en A4 2.0 Avant TDI gode køre egenskaber kedelig bil inden i...

overvejede lidt en A1 bare for sjov men da jeg så prisen og så tænkte på hva jeg gav for min i30cw Comfort og så hvor lille forskel der var i udstyr så jeg sq glad for jeg valgte en Hyundai :)

men de Audi'er køre sq godt, det må man sige :) (selvom min har overrasket en del Audi drenge :D)

24

torsdag, 21. april 2011, 18:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af BPM
tillykke med den ;)

den nye A1 er blevet en pæn lille bil, men skal man vælge en Audi så bliver det en A4 Avant for min side af, men jeg kunne så aldrig finde på at betale så meget for en bil :)

Audi biler køre godt, har da selv kørt rundt i en A4 2.0 Avant TDI gode køre egenskaber kedelig bil inden i...

overvejede lidt en A1 bare for sjov men da jeg så prisen og så tænkte på hva jeg gav for min i30cw Comfort og så hvor lille forskel der var i udstyr så jeg sq glad for jeg valgte en Hyundai :)

men de Audi'er køre sq godt, det må man sige :) (selvom min har overrasket en del Audi drenge :D)

Jeg købte mig næsten samme bil, bare Kia Cee'd SW Sport i stedet.
Er jeg også godt tilfreds med, og skulle jeg ha samme udstyrsniveau i en Audi, skulle man op med det dobbelte.
-Men altså, Audi er og bliver en SUPER LÆKKER bil. Det er kun pengepungen, og intet andet, som gør at jeg ikke kører rundt i en sådan bil, eller Volvo.

Er lige kommet mig en tur fra Helsingborg, hvor jeg stod og lurede på en lille A6 AWD.. Jam jam..

PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

25

torsdag, 21. april 2011, 20:35

Tillykke med det. Havde nu valgt den i sort hvis det var mig der skulle købe, men smag er jo heldigvis forskellig.

26

torsdag, 21. april 2011, 20:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af urbananen

Citeret

Anders

Det jo klart.. Når damerne aldrig får lov til at køre, så laver de jo heller ikke ulykker.

Nogenlunde det samme sagde min grandfætter for godt 10 år siden da han fik kørekort. Et par måneder senere døde han i en soloulykke og politiet fandt ud af han havde kørt temmelig stærkt. Der sker squ noget med os mænd (specielt de yngre) når vi sætter os bag rettet. Fornuften ryger og vi føler os som verdensmestre...og det er ikke bare nogle få tågehoveder. Det er de fleste af os.

Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

27

torsdag, 21. april 2011, 20:52

Citeret

Citeret

Citeret

Anders

Nogenlunde det samme sagde min grandfætter for godt 10 år siden da han fik kørekort. Et par måneder senere døde han i en soloulykke og politiet fandt ud af han havde kørt temmelig stærkt. Der sker squ noget med os mænd (specielt de yngre) når vi sætter os bag rettet. Fornuften ryger og vi føler os som verdensmestre...og det er ikke bare nogle få tågehoveder. Det er de fleste af os.

Anders

Ikke helt enig, ja, nogle får rigtig meget selvtillid når de sætter sig bag rattet, tror faktisk rigtig mange af dem som bliver "fartblinde" af at køre mange kilometer på landevejen ville køre meget langsommere hvis bare der var fartpilot i deres biler eller de begyndte at bruge den... bruger den selv hele tiden, og lader jeg min bror som også har en tændens til at køre hurtigt køre i min bil og han tager sig sammen til at bruge den kører han pludselig meget langsommere end han plejer.

\\ martin

roses are red
the screen just went blue
i'm sitting here thinking:
what the fuck did i just do?

28

torsdag, 21. april 2011, 21:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af martinta

Citeret

Citeret

Citeret

Anders

Anders

Ikke helt enig, ja, nogle får rigtig meget selvtillid når de sætter sig bag rattet, tror faktisk rigtig mange af dem som bliver "fartblinde" af at køre mange kilometer på landevejen ville køre meget langsommere hvis bare der var fartpilot i deres biler eller de begyndte at bruge den... bruger den selv hele tiden, og lader jeg min bror som også har en tændens til at køre hurtigt køre i min bil og han tager sig sammen til at bruge den kører han pludselig meget langsommere end han plejer.

Så du vil påstå at du aldrig på et tidspunkt lige har hamret pedalen ekstra langt ned for lige at se hvad bilen kan klare eller lavet en lidt tæt overhaling?

Som en af mine venner ofte siger: "94% af alle mænd onanerer. De sidste 6% lyver".
Nu vil jeg selvfølgelig ikke sige du lyver, men hvis du siden du fik kørekort aldrig har kørt for stærkt (mere end bare lige lidt ekstra km/t) eller på anden måde har været i en potentiel farlig situation så tror jeg du er én af en meget lille gruppe.

Anders

Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

29

torsdag, 21. april 2011, 21:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maleficus
Tillykke med det. Havde nu valgt den i sort hvis det var mig der skulle købe, men smag er jo heldigvis forskellig.

well sort klær den ikke særlig godt, man kan ikke se dens design elementer og den bliver for anonym at se på. Og efter 5år+ med sort bil vil jeg have noget andet :)

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

30

torsdag, 21. april 2011, 23:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af dkwolf

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maleficus

well sort klær den ikke særlig godt, man kan ikke se dens design elementer og den bliver for anonym at se på. Og efter 5år+ med sort bil vil jeg have noget andet :)

vil give dig fuldstændig ret dkwolf, den lille satan der du har købt skal ikke købes i sort, det er MEGET få biler som er pæne i sort...
efter min mening er sort nok en af de kedeligste farver til en bil + grå og sølvgrå som der bare findes ALT for mange af, så er bilen bare ikk noget særligt når den ligner alle andre...

min i30cw er metallic mørk rød og det er jeg godt nok glad for jeg valgte, for den farve ser man ikk mange af til den bil, ok der er kommet lidt flere til i mit område med den farve på det halve år jeg har haft min, meeen stadig væk, der findes for mange biler i de kedelige grå, sølvgrå og sorte farve...
de fleste biler bliver totalt anonyme og kedelige, slet ikk værd at kigge efter selvom det normalt er en pisse flot bil fx er jeg til BMW men skal jeg have en skal den sq være Blå for fanden de er flotte i blå, og så skilder de sig ud for næsten alle BMW'er er kedelige grå, sølvgrå eller sorte...

skal man have en bil skal den sq se ordenlig ud, og ikk kedelig grå, sølvgrå eller sort som alle andre...

hvid er i øvrigt en kanon farve til næsten alle biler ;)

Citeret

Citeret

tillykke med den ;)

Jeg købte mig næsten samme bil, bare Kia Cee'd SW Sport i stedet.
Er jeg også godt tilfreds med, og skulle jeg ha samme udstyrsniveau i en Audi, skulle man op med det dobbelte.
-Men altså, Audi er og bliver en SUPER LÆKKER bil. Det er kun pengepungen, og intet andet, som gør at jeg ikke kører rundt i en sådan bil, eller Volvo.

kiggede faktisk på Kia Ceed i starten, men da deres garanti ikk holder en skid og bilerne efter min mening ikk er ligeså pæne ja så blev det til en dejlig Hyundai i30cw Comfort 128 hyppers diesel racer :D

31

fredag, 22. april 2011, 00:48

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af martinta

Citeret

Citeret

Citeret

Anders

Anders

Så du vil påstå at du aldrig på et tidspunkt lige har hamret pedalen ekstra langt ned for lige at se hvad bilen kan klare eller lavet en lidt tæt overhaling?

Som en af mine venner ofte siger: "94% af alle mænd onanerer. De sidste 6% lyver".
Nu vil jeg selvfølgelig ikke sige du lyver, men hvis du siden du fik kørekort aldrig har kørt for stærkt (mere end bare lige lidt ekstra km/t) eller på anden måde har været i en potentiel farlig situation så tror jeg du er én af en meget lille gruppe.

Anders

Sry for :offtopic:

Hvilket indlæg er det du har læst?

Tror ikke der findes nogen som aldrig har kørt hurtigere end de må.. Men der er forskel på om du kører 90-100 på landevejen eller du giver bilen alt hvad den kan med en masse hassaderede overhallinger til følge ;) sidstnævnte er nu engang sværere hvis du kører med samme hastighed som de fleste andre på landevejene.. og ja, når du kører i pendler trafikken på landevejen ligger gennesmitshastigheden på omkring de 100. og alligevel findes der de biler der ligger med 130-140 uden grund (i mange tilfælde enten gamle golf'er eller spritnye Mercedeser)

\\ martin

roses are red
the screen just went blue
i'm sitting here thinking:
what the fuck did i just do?

32

fredag, 22. april 2011, 09:14

Citeret

kiggede faktisk på Kia Ceed i starten, men da deres garanti ikk holder en skid og bilerne efter min mening ikk er ligeså pæne ja så blev det til en dejlig Hyundai i30cw Comfort 128 hyppers diesel racer :D

Mht. garantien, så var det heller ikke kun derfor jeg hoppede på Cee'd.
Jeg har alligevel rundet de 150km indenfor 6år, så der er lige midstet 1år ;) .
Kan beklageligvis ikke give dig ret i at en i30 ser pænere ud.
Ang. farven, lyder det jo til at vi næsten har valgt samme stil.
hypperne, dem har jeg 140 af. 2.0CRDI længe leve :P

EDIT: Synes desuden det er mærkeligt, at når jeg søger på "i30cw metallic rød", så det min bil der kommer frem :crazyeyes:

DNA - Ja, alle har da prøvet at køre for stærkt, inkl. mig selv.
Det er sgu svært når man har fået ny bil, og så lade vær med at se hvad den kan.
-Men som martinta er inde på, så er der langt fra at køre stærkt, til at køre hassaderet.
Naturligvis vil jeg på ingen måde erkende at det er i orden at køre 200 på motorvejen, men ser jævnligt den samme person her oppe i nordsjælland, som ligger og kører zikzak imellem bilerne, hvilket er langt mere hul-i-hovedet.

Jeg kender ligeså mange fartglade piger som drenge.
-Det er bare oftest fyren som kører.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "urbananen" (22.04.2011, 09:24)

33

fredag, 22. april 2011, 11:41

Citeret

Citeret

Mht. garantien, så var det heller ikke kun derfor jeg hoppede på Cee'd.
Jeg har alligevel rundet de 150km indenfor 6år, så der er lige midstet 1år ;) .
Kan beklageligvis ikke give dig ret i at en i30 ser pænere ud.
Ang. farven, lyder det jo til at vi næsten har valgt samme stil.
hypperne, dem har jeg 140 af. 2.0CRDI længe leve :P

EDIT: Synes desuden det er mærkeligt, at når jeg søger på "i30cw metallic rød", så det min bil der kommer frem :crazyeyes:

hehe har du ret i er underligt :D

i øvrigt så må din da være ældre end fra den seneste udgave (facelift) for i det nye model program findes der ikk nogen 2.0 CRDI

jeg ville godt have haft i30 i Style udgaven med 2.0 CRDI motoren også, men da den ikk kan fåes i DK så er det lidt svært, spurgte endda efter den, men så skal man tilbage og have dem fra da de kom ud og jeg ville bare have den nye facelift udgave, så blev det jo lid svært hehe :D

Hyundai/Kia CRDI motorne er yderst fornuftige, de kan virkelig tæske derud af og alligevel køre virkelig økonomisk ;)

meen til sidst er det jo en og samme bil bare et andet design :)

jeg kan da godt indrømme jeg har kørt forstærkt, tror jeg sq alle kan skrive under på de har...
jeg har ramtt topfarten i min bil også i min gamle, det skal sq da prøves at se om det nu holder det som de skriver i spec om bilens topfart :P og det gjorde det kun på min 407 :D
så skriv mig bare ind på statestiken under fart glade unge mænd, men jeg gør det kun hvis der ingen andre biler er på vejen ellers holder jeg mig til reglerne, skal der ske en ulykke vil jeg hellere lave en solo ulykke end at tage andre med...

34

fredag, 22. april 2011, 17:08

great... hader useriøse folk som vil kigge på ens bil :/

en gut skulle være her efter 15.30 i dag og kigge på min A3, intet sker ringer kl. 16.30 og nu kan han ikke "nå det idag", great... i det mindste kunne du melde afbud..... X(

35

fredag, 22. april 2011, 19:05

Citeret

hehe har du ret i er underligt :D

i øvrigt så må din da være ældre end fra den seneste udgave (facelift) for i det nye model program findes der ikk nogen 2.0 CRDI

jeg ville godt have haft i30 i Style udgaven med 2.0 CRDI motoren også, men da den ikk kan fåes i DK så er det lidt svært, spurgte endda efter den, men så skal man tilbage og have dem fra da de kom ud og jeg ville bare have den nye facelift udgave, så blev det jo lid svært hehe :D

Hyundai/Kia CRDI motorne er yderst fornuftige, de kan virkelig tæske derud af og alligevel køre virkelig økonomisk ;)

meen til sidst er det jo en og samme bil bare et andet design :)

Ja, min har lige rundet de 3år.
Og kører stadigvæk som den skal.
Har lige fået skiftet et kødben/stabilisatorarm, da der åbenbart er blevet lavet et par uheldige i første runde. (garanti længe leve)
Så som du selv er inde på, kan en 2.0'er ikke længere fås.
Så er meget glad for at jeg nåede at få den model. Mht. det økonomiske, så kører den ligeså langt som en 1.6'er, så hvorfor vælge mindre :) , for ja, de yder nu engang ganske fornuftigt.

36

lørdag, 23. april 2011, 13:08

Citeret

en gut skulle være her efter 15.30 i dag og kigge på min A3, intet sker ringer kl. 16.30 og nu kan han ikke "nå det idag", great... i det mindste kunne du melde afbud..... X(

troede du havde lavet en byttehandel hos forhandler, eller ville han ikk give nok for den ???

har du et link til din slæde så man kan se den, altså din A3'er ? :)

37

lørdag, 23. april 2011, 13:23

Citeret

Citeret

troede du havde lavet en byttehandel hos forhandler, eller ville han ikk give nok for den ???

har du et link til din slæde så man kan se den, altså din A3'er ? :)

Den er her http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/audi/a3…traction/725192

38

lørdag, 23. april 2011, 23:21

flot og velholdt :D

39

søndag, 24. april 2011, 11:32

Citeret

flot og velholdt :D

bestemt og prisen er sådan set meget rimelig på den når man tænker på at den for 6 måneder siden fik ny gearkasse+kobling, men indtil nu kun 2 henvendelser :rolleyes:

40

søndag, 24. april 2011, 13:50

satme lækker bil :O

jeg kører stadig kadett, tror aldrig jeg får råd til sådan en!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.