DHF hvor er regnskaberne?

  • Er jeg den eneste som undre sig lidt over det med den lønstrid der har været i forbindelse med kvinde landaholdet?


    Nu kommer det så frem at deres udgifter til administration er steget fra 6 millioner til 12 millioner på få år, hvis dette var i en privat virksomhed ville man da godt nok synes det var noget helt galt, personligt holder jeg ikke med nogle af parterne i striden, men synes det ser lidt underligt ud at pigerne er nød til at gå så meget ned i løn for at deres regnskab kan hænge sammen når deres udgifter til administration er steget så meget, lugter for mig lidt af at for meget af kontortiden går med facebook eller lignende eller i retning er nogle lidt for gode møder med for meget kaffe/basser og gode middage.


    Og så vidt jeg har forstået må spillerne ikke engang se regnskaberne, synes i ikke dette lyder underligt, eller er det kun mig der sidder tilbage med en grim smag i munden når jeg hører om den sag i nyhederne igen og igen?

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Ja sådanne ting som det der bør jo ikke kunne ske, hvis man har problemer med pengene køber man sku ikk nyt IT-udstyr :S


    Måske nogle af de gamle mænd(tosser) skulle skiftes ud med konpetence folk, de har uden tvivl en finger på pulsen hva angår sport, men ser jo ikke ud til at de kan noget med budgetter og virksomhedsdrift som DHF vel må betegnes som.

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • For mig at se, så ligner det et typisk eksempel på en organisation, som er blevet for stor og stadigvæk har vokseværk, fremfor at blive en effektiv organisation i stedet for.
    Jeg mener ikke at kvindernes krav er for meget forlangt, nemlig at beholde den aftale for har kørt i nogle år.


    Nu fattes riget penge, grundet dårlig budget planlægning, så viser en investering foretaget sidste år, at den er ved at slå hul i bunden af karret. Når det nu kan gøres billigere totalt ved at lease de maskiner og systemer, bla. ved sparet konsulent bistand, for det koster knapper, når det gælder IT.


    Når deres administrationsomkostninger er steget 100% over en kort årrække, er der noget helt galt. Alt for mange høvdinge, som bare sidder fast på deres pladser med superlim. Man kunne forsvare It investeringen hvis, man slankede organisationen og fyrede de folk, som vil blive overflødige ved en sådan effektivisering, der er jo det man gør i en privat virksomhed, ikke ?.


    DHF ved jo at riget fattes penge, og reklameindtægterne er raslet ned siden krisen, så skal de da som ansvarlige ledere, tilpasse budgetter og personale til den nye situation, ellers ryger man da på røven med et brag.


    Der trænger hårdt til at blive skiftet ud i toppen og slanke det hele, og den ballade som er opstået og har kørt i over et ½ år viser jo bare hvor ineffektiv det hele er, som det er opbygget nu. Vis mig en privat virksomhed hvor løn uenigheder får lov til at løbe i over 6 måneder uden resultat, eller et meget utilfredsstillende resultat til følge. De har skudt sigselv både i foden og røven, for det her fyrer baglæns for forbundet.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Som med DCU var det måske på tide med en udskiftning i bestyrelsen. Det bliver simpelthen for indspist.


    De glemmer at de er der for medlemmerne - både amatør og pro. Det er ikke omvendt.

  • jeg vil næsten tro at alt deres IT de har købt at branded Lenovo så koster det og så blir strømforbruget jo heller ik billigere, men sjovt nok mange firmaer køber Dell, IBM el. Lenovo og det er dyrer end så meget andet :crazyeyes: