Hvor blev vinderne af

  • Hmm måske har han c/p'ed det forkerte link ind, og vil i virkeligheden gerne høre hvem der vandt vores konkurrence? :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Hmm måske har han c/p'ed det forkerte link ind, og vil i virkeligheden gerne høre hvem der vandt vores konkurrence? :crazyeyes:


    Den tanke slog mig også et kort øjeblik, men hvis man tåger så meget - selv klokken 7.16 - så burde man nok lade natpotten stå i fremtiden :))


    Hvis det er det svar der ønskes, så vil alle vinderne - nøjagtig som der blev meldt ud i aftes da afstemningerne blev lukket - blive offentliggjort i morgen. Det sker bl.a. fordi vi i den ene afstemning har en uafgjort.


    Udover det, så skulle der gerne kun være annonceret, at afstemningerne ville slutte i går - ikke at vinderne ville blive annonceret ;)

  • Nej der stod nu godt nok i alle de (nu) låste tråde, at vinderne først ville blive annonceret Tirsdag. :D

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Tømmermænd er for tøsedrenge ;)


    prøv du da selv og drik en god sjat whiskey og se hvordan du har det dagene efter...


    whiskey er noget af det mest tømmermændsgivende sprut derude ;)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Er man gammel nok til at drikke Whiskey, så er man også gammel nok til at tage konsekvenserne ;D

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Frøken fornem her hjemme fik jeg også drukket fuld i en blanding a Whiskey, Baleys og noget andet sprøjt.. Hun var sgu nem at overtale til at smage det hele.
    Jeg skulle naturligvis ikke selv ha noget :))


    -Og i guder en jammer der var efter kun 4 timer.
    Hun kunne ikke være nogen steder.
    Har aldrig selv haft tømmermænd, så hvordan det føles ved jeg ikke, men sjovt var det i hvert fald at se fra sidelinien.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Tømmermænd er for tøsedrenge ;)


    I hvert fald hovedpinen ved Tømmermænd vil jeg give dig ret i er for tøsedrenge ;) Nogen af os har det kun af H...... til dagen efter dog uden hovedpine :D

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his