Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 4. april 2011, 07:16

http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=11&tid=601905

Der blev annonceret offentliggørelse igår. Er jeg blind eller mangler de at komme???

2

mandag, 4. april 2011, 09:35

Nu har jeg ikke læst alle over 200 indlæg i tråden på HOL, men hvis du gerne vil have svar på noget der vedrører hvad der sker på HOL, så var det måske en god idé at spørge der ;)

3

mandag, 4. april 2011, 09:37

Hmm måske har han c/p'ed det forkerte link ind, og vil i virkeligheden gerne høre hvem der vandt vores konkurrence? :crazyeyes:

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

4

mandag, 4. april 2011, 09:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af JuiCe
Hmm måske har han c/p'ed det forkerte link ind, og vil i virkeligheden gerne høre hvem der vandt vores konkurrence? :crazyeyes:

Den tanke slog mig også et kort øjeblik, men hvis man tåger så meget - selv klokken 7.16 - så burde man nok lade natpotten stå i fremtiden :))

Hvis det er det svar der ønskes, så vil alle vinderne - nøjagtig som der blev meldt ud i aftes da afstemningerne blev lukket - blive offentliggjort i morgen. Det sker bl.a. fordi vi i den ene afstemning har en uafgjort.

Udover det, så skulle der gerne kun være annonceret, at afstemningerne ville slutte i går - ikke at vinderne ville blive annonceret ;)

5

mandag, 4. april 2011, 09:43

God damn en brøler!
Var til whiskey smagning i fredags, og har STADIG tømmermænd, så vælger at skylde skylden på mine venner! :-)

Juice vinder for korrekte svar :-)
Ville vinderne ikke bliver trukket i går

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "KeyzerSoze" (04.04.2011, 09:44)

6

mandag, 4. april 2011, 09:45

Nej der stod nu godt nok i alle de (nu) låste tråde, at vinderne først ville blive annonceret Tirsdag. :D

The Hoff - Mansens 80er Retro PC
| NZXT S340 Elite | Gigabyte Aorus X370 Gaming 5 | Ryzen 1700 @4.0GHZ | 4x8GB Trident RGB 3200Mhz @2933 Mhz RGB | MSI 1080 Armor OC 8GB | Be Quiet Dark Power Pro 11 650W | 1x256GB, 1x512GB SSD | 6TB NAS Harddisk | Vandløling fra EK, Hardwarelabs og Enermax |

7

mandag, 4. april 2011, 09:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af KeyzerSoze
Var til whiskey smagning i fredags, og har STADIG tømmermænd, så vælger at skylde skylden på mine venner! :-)

Tømmermænd er for tøsedrenge ;)

8

mandag, 4. april 2011, 09:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Eller også skulle du hoppe fra rød sodavand og til alkohol :-)
Du må være træt af røde læber og tunge efter den sukkervand :-)

9

mandag, 4. april 2011, 12:00

Citeret

Citeret

prøv du da selv og drik en god sjat whiskey og se hvordan du har det dagene efter...

whiskey er noget af det mest tømmermændsgivende sprut derude ;)

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

10

mandag, 4. april 2011, 12:21

Er man gammel nok til at drikke Whiskey, så er man også gammel nok til at tage konsekvenserne ;D

Silverstone ML08 - Silverstone SFX-L 700W - i5-6600K - Gigabyte GA170N-WIFI - 16gb DDR4-3000MHz - EVGA GTX 1080 SC - Samsung 850 EVO 512GB - Asus 27" IPS 1440p MG279Q - Razer Mamba TE

11

mandag, 4. april 2011, 12:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af Renegger
Er man gammel nok til at drikke Whiskey, så er man også gammel nok til at tage konsekvenserne ;D

Piver jeg?
Siger bare jeg havde tømmermænd ;-)

12

mandag, 4. april 2011, 16:59

Frøken fornem her hjemme fik jeg også drukket fuld i en blanding a Whiskey, Baleys og noget andet sprøjt.. Hun var sgu nem at overtale til at smage det hele.
Jeg skulle naturligvis ikke selv ha noget :))

-Og i guder en jammer der var efter kun 4 timer.
Hun kunne ikke være nogen steder.
Har aldrig selv haft tømmermænd, så hvordan det føles ved jeg ikke, men sjovt var det i hvert fald at se fra sidelinien.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

13

mandag, 4. april 2011, 17:16

Citeret

Citeret

I hvert fald hovedpinen ved Tømmermænd vil jeg give dig ret i er for tøsedrenge ;) Nogen af os har det kun af H...... til dagen efter dog uden hovedpine :D

\\ martin

roses are red
the screen just went blue
i'm sitting here thinking:
what the fuck did i just do?

14

mandag, 4. april 2011, 18:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af martinta

Citeret

Citeret

I hvert fald hovedpinen ved Tømmermænd vil jeg give dig ret i er for tøsedrenge ;) Nogen af os har det kun af H...... til dagen efter dog uden hovedpine :D

Det er PMS også :dance:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.