Tror du på spøgelser?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Voltmod
    hvis der findes spøgelser.. så kan jeg flyve..


    prøv at suge 5 hoveder på den som er i din avatar
    så kan du måske flyve...



    og om jeg tror på spøgelser..... ikke rigtigt :boxed:

  • Den 10.07.2003 skrev jeg dette indlæg og der s.. sandt nok:
    Jeg havde en underlig oplevelse i forgårs nat. Jeg havde siddet og kigget lidt i dette forum og gik så i seng. Pludelig gik der en bil-alarm i gang nede på gaden. Okay det er der jo ikke noget underligt i. Jeg gik hen til vinduet og kiggede ned for at se om der var nogen. Den stoppede. Jeg gik i seng igen. 5 min. senere gik den i gang igen. Kiggede igen - denne gang ude fra køkkenvinduet og uden at tænde lyset ! Mens jeg stod og kiggede ned på gaden - lød der pludselig et klik og lyset i køkkenet blev tændt - og det skal lige siges at der ca. et par meter hen til kontakten. Det skal lige siges at jeg var alene i lejligheden.
    Weird - ik' ?( Må godt nok indrømme at jeg fik s.. gåsehud og blev en anelse rystet og skyndte mig ind for at tænde for både TV og PC. Havde ikke lige løst til at gå i seng lige med det samme Kom til at tænke på de der programmer om "Åndernes magt"


    Spooky ikke sandt 8o - Men ikke nok med det. Så her for ca. en uge siden: Jeg lå på "divaneseren" og så fjernsyn. Pludselig lyder der et klik ovre fra kontakten på modsatte væg. Og det klik lyder som når man tænder el. slukker på kontakten 8o Og de er altså 3 m derover og jeg var alene i lejligheden. Weird ik' ?(


    Så jeg vil nok sige at jeg tror på, at der kan være et eller andet. Kald det spøgelser el. noget andet. Men noget er der ihf. :rolleyes: IMO

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Den 10.07.2003 skrev jeg dette indlæg og der s.. sandt nok:
    Jeg havde en underlig oplevelse i forgårs nat. Jeg havde siddet og kigget lidt i dette forum og gik så i seng. Pludelig gik der en bil-alarm i gang nede på gaden. Okay det er der jo ikke noget underligt i. Jeg gik hen til vinduet og kiggede ned for at se om der var nogen. Den stoppede. Jeg gik i seng igen. 5 min. senere gik den i gang igen. Kiggede igen - denne gang ude fra køkkenvinduet og uden at tænde lyset ! Mens jeg stod og kiggede ned på gaden - lød der pludselig et klik og lyset i køkkenet blev tændt - og det skal lige siges at der ca. et par meter hen til kontakten. Det skal lige siges at jeg var alene i lejligheden.
    Weird - ik' ?( Må godt nok indrømme at jeg fik s.. gåsehud og blev en anelse rystet og skyndte mig ind for at tænde for både TV og PC. Havde ikke lige løst til at gå i seng lige med det samme Kom til at tænke på de der programmer om "Åndernes magt"


    Spooky ikke sandt 8o - Men ikke nok med det. Så her for ca. en uge siden: Jeg lå på "divaneseren" og så fjernsyn. Pludselig lyder der et klik ovre fra kontakten på modsatte væg. Og det klik lyder som når man tænder el. slukker på kontakten 8o Og de er altså 3 m derover og jeg var alene i lejligheden. Weird ik' ?(


    Så jeg vil nok sige at jeg tror på, at der kan være et eller andet. Kald det spøgelser el. noget andet. Men noget er der ihf. :rolleyes: IMO


    De javú?


    Selv [Blocked Image: http://www.legofigs.com/images/castle/wolfpack/ghost.jpg] har sine de jaúer...


    LUB

  • jeg har det sq sådan at "spooky" ting ikke skræmmer mig...hvis der findes spøgelser, så okay - fair nok - hvad så? bare de ikke generer mig er det sq fint nok, så må de være hvor de vil
    ....og så okay, jeg kan godt forstå at du bentzin, bliver irriteret over at de leger med lyset, den slags bruger da strøm og det er bestemt ikke gratis! :)


    jeg har aldrig set et spøgelse, og vil se det før jeg virkelig tror på det, alt det der med åndernes magt kan jeg sq ikke danne mig en mening ud fra :rolleyes:...


    grunden til at folk generelt er så bange for spøgelser er at det ikke er noget man helt kan slå fast, og derud over så er det ukendt...læg mærke til alle de ting man er bange for fordi man ikke kender til det...
    spøgelser, rumvæsener, Bermuda-trekanten, yeti'er, osv. men man har aldrig fået bevis på at folk som er blevet dræbt eller udsat for ubehagelige ting af spøgelser eller rumvæsener, frygten er der KUN fordi det er noget man ikke kender til!! :)


    der er dannet så mange historier om det ene og det andet, men det er jo bare eventyr og røverhistorier, og det skal man ikke blive bange for ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LUB


    Nå ja, selvfølgelig ... må have været min hjerne der koblede af i går - efter en lang dag, atter igen.


    LUB


    hehe den slags sker jo :)


    btw. du behøber ikke skrive LUB neden under hver besked du skriver, vi ved godt det er dig der har skrevet det ;)


    du kan evt. sætte dit navn ind i sgnaturen hvis det er....;)


  • Okaj - den slags sker :T