min søstres 18 års fødselsdag - hvad kan jeg lave som "underholdning"?

  • hej tweak.
    her snart holder begge mine søstre en samlet 18 fødselsdag.


    jeg har tænkt mig at lave noget sjovt/underholdene men har ikke nogle ideer. kan i komme med nogle ideer?


    håber i forstår mig. på forhånd tak.


    hvis i har spørgsmål så spørg løs! :)

  • Tjah.. Hvis en af dem har en kæreste, så giv hende bind for øjnene og så lad hende føle sig frem til hans "bagende" imellem 5 andre drenge fx (evt kun i boksershorts). :)) Det synes jeg selv er morsom. Der er mange sjove ting man kan finde på.. Bare vær lidt kreativ. :D

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af madan


    har overvejet det men det koster..


    stripper bare selv? :dance:


    Op af dine to søskende? Det skal nok blive aka-.. sjovt. :$

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Michael90
    Der er da den tradition med de 18 shots.


    Evt de gule gajoler.


    Men bare et godt råd. De slår fandeme hårdt.


    Den med de atten shots kan laevs på mange måder, det er ikke nødvendigt at der er stærk alkohol i dem alle det øger dog underholdningsværdien hvis der er vand i nogen og vodka i andre, udover det er det altså også pænt sjovt at se påen der skal tage et shot kartoffelsalat - just sayin' ;)

  • Nu har jeg lige holdt min 18 års her i weekenden.. :crazyeyes:


    De 18 shots er et must, selvom at alle ikke skal være shots (det mente mine venner så), men hvis du kan, så put 3-4 peanuts i dem med vodka, det er umuligt at få alt ned på samme tid og så sidder man men den vodka smag lidt for meget i munden :P


    Et underholdningsforslag kunne være en mandestripper, spørg om der er nogle der vil gå sammen om en større gave evt. :)

  • Nu er det vel ikke en 18-års fødselsdag hvor man lægger årene sammen vel? altså 9+9 :T


    For så er det nogle ret sjove forslag :razz: :T :evil:

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    Nu er det vel ikke en 18-års fødselsdag hvor man lægger årene sammen vel? altså 9+9 :T


    For så er det nogle ret sjove forslag :razz: :T :evil:


    nej nej rolig :D det er to 18 års fødselsdage. :D


    tak for de mange svar alle sammen. har som sagt overvejet stripper men det koster bare lidt for meget.


    jeg skal nok finde på noget!!! :D

  • De 18 shots er da en god idé. Det kan jo bare være et par stykker af dem, der er ildvand i.


    Man kan jo lave dem med alskens lækre og ulækre ting og så se hvem af dem der kommer igennem dem. Det kunne være en af flere challenges, hvor de bliver sat op imod hinanden. Så kan du føre en pointtavle over de forskellige udfordringer, og se hvem af de to, der klarede sig bedst = præmie.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    De 18 shots er da en god idé. Det kan jo bare være et par stykker af dem, der er ildvand i.


    Man kan jo lave dem med alskens lækre og ulækre ting og så se hvem af dem der kommer igennem dem. Det kunne være en af flere challenges, hvor de bliver sat op imod hinanden. Så kan du føre en pointtavle over de forskellige udfordringer, og se hvem af de to, der klarede sig bedst = præmie.


    Det har jeg også set ved en anden dobbelt 18 års, det var bare i Jeopardy stil, med spørgsmål omkring deres venner, klasse osv :razz: