Tjah.. Hvis en af dem har en kæreste, så giv hende bind for øjnene og så lad hende føle sig frem til hans "bagende" imellem 5 andre drenge fx (evt kun i boksershorts). Det synes jeg selv er morsom. Der er mange sjove ting man kan finde på.. Bare vær lidt kreativ.
Oprindeligt indlæg af Michael90
Der er da den tradition med de 18 shots.
Evt de gule gajoler.
Men bare et godt råd. De slår fandeme hårdt.
Den med de atten shots kan laevs på mange måder, det er ikke nødvendigt at der er stærk alkohol i dem alle det øger dog underholdningsværdien hvis der er vand i nogen og vodka i andre, udover det er det altså også pænt sjovt at se påen der skal tage et shot kartoffelsalat - just sayin'
So I'll end this shit with a fuck you, but have a nice day!
Nu har jeg lige holdt min 18 års her i weekenden..
De 18 shots er et must, selvom at alle ikke skal være shots (det mente mine venner så), men hvis du kan, så put 3-4 peanuts i dem med vodka, det er umuligt at få alt ned på samme tid og så sidder man men den vodka smag lidt for meget i munden
Et underholdningsforslag kunne være en mandestripper, spørg om der er nogle der vil gå sammen om en større gave evt.
AMD 965BE & Corsair H50 - 2x HD 5870 - ASUS Crosshair IV Formula
G.Skill Ripjaws 4x4GB - Fractal Design Arc Midi - Corsair HX750W
Kingston SSDNow 64GB - Samsung SpinPoint 500GB
2x BenQ 24" - Das Keyboard Model S Ultimate
“Not only do we live among the stars, the stars live within us.”
De 18 shots er da en god idé. Det kan jo bare være et par stykker af dem, der er ildvand i.
Man kan jo lave dem med alskens lækre og ulækre ting og så se hvem af dem der kommer igennem dem. Det kunne være en af flere challenges, hvor de bliver sat op imod hinanden. Så kan du føre en pointtavle over de forskellige udfordringer, og se hvem af de to, der klarede sig bedst = præmie.
Oprindeligt indlæg af Renegger
De 18 shots er da en god idé. Det kan jo bare være et par stykker af dem, der er ildvand i.
Man kan jo lave dem med alskens lækre og ulækre ting og så se hvem af dem der kommer igennem dem. Det kunne være en af flere challenges, hvor de bliver sat op imod hinanden. Så kan du føre en pointtavle over de forskellige udfordringer, og se hvem af de to, der klarede sig bedst = præmie.
Det har jeg også set ved en anden dobbelt 18 års, det var bare i Jeopardy stil, med spørgsmål omkring deres venner, klasse osv
AMD 965BE & Corsair H50 - 2x HD 5870 - ASUS Crosshair IV Formula
G.Skill Ripjaws 4x4GB - Fractal Design Arc Midi - Corsair HX750W
Kingston SSDNow 64GB - Samsung SpinPoint 500GB
2x BenQ 24" - Das Keyboard Model S Ultimate
“Not only do we live among the stars, the stars live within us.”
Helt sikkert en cool idé det med at føle sig frem til kærestens baller – men mindre at kæresten er jaloux selvfølgelig. Jalousi rimer på kedsommelighed, og så er det svært at se det morsomme ved legen.