Hvor hulan bliver min pakke af?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af keand
    Har købt en vare af en bruger herinde fra. Kan se på track and trace at den er ankommet til byen i morges klokken lidt i 7. Ligeledes med kærestens pakke som også skulle komme i dag. Men posten har ikke været her? Er der ikke dag til dag levering mere?


    Det kan sagtens ske at den ikke når ud samme dag som den ankommer til din pakke central, så den/de kommer nok i morgen :) 8 ud af 10 gange kommer den dog samme dag(her hos mig).

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet 2 gange, sidst af dasjap ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    Kan være din pakkepost er lidt forsinket, sådan noget sker, jeg har mange gange først fået pakker omkring klokken 20


    Det må da være et storbys fænomen, har aldrig modtaget pakker efter kl 16 :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Som Cyclups nævner så plejer pakkeposten at komme om eftermiddagen/aftenen, med et separat postbud. Herhjemme i Aalborg får vi dem ca. ved 6-7tiden.


    Det kan også hænde at selv om de modtager den om morgenen at den først ankommer dagen efter - omdelingssjusk imo. :roller:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Vil ikke mene man har lov til at klage over sådan noget, så længe der ikke er gået mindst 2 dage efter planlagt dato.


    Det er selvfølgelig træls(irriterende), men så vidt jeg ved, så kan man ikk forvente at få en pakke på 1 dag.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Da jeg var pakkepost måtte vi køre til kl. 21.


    Quote


    Dag- til dag levering
    Pakker, der er indleveret ved et posthus eller postbutik inden normal lukketid, er ude hos modtageren hverdagen (mandag-fredag) efter. Pakker til Bornholm og til og fra de helt små øer har dog op til 2 dages befordringstid. Om lørdagen er der omdeling af pakker, der er sendt som lørdagsomdeling.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Personligt fatter jeg ikke hvorfor folk er så utålmodige!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg har bestilt sådan en pakke fra Japan igår - jeg forstår stadig ikk hvorfor den ikk er kommet... :D

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • jeg fatter heller ikkke hvorfor min pakke ikke er kommet.. jeg bestilte i går og det var fra fukushima i japan.
    er så pisse irriteret på postmand Per!!


    det er gas, og du kan tage det men det kunne jøderne ikke. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Hentede også lige en pakke i dag.. Og betalte told.. Damnit :))


    glad for at jeg bor 20 km. fra taulov. så tager det ikke altid så langt tid når pakkerne kommer nede fra :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Hentede også lige en pakke i dag.. Og betalte told.. Damnit :))


    Jeg er vant til at betale MOMS (det hedder det altid. Told er kun hvis du kommer over 1180k, hvor det så yderligere skal lægges oven i momsen), men for en gangs skyld skulle jeg faktisk ikke betale moms, selvom der tydeligt på pakken stod, at værdien var 40 $(USD) + 20$ i fragt = 60$. Så forstår ikke hvordan den kunne gå igennem uden at jeg skulle betale. Sidste gang stod der ikke noget uden på, og det gjorde så, at jeg skulle betale gebyr+moms :S


    Postdanmark er et mærkeligt firma. :boxed:

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king


    Jeg er vant til at betale MOMS (det hedder det altid. Told er kun hvis du kommer over 1180k, hvor det så yderligere skal lægges oven i momsen), men for en gangs skyld skulle jeg faktisk ikke betale moms, selvom der tydeligt på pakken stod, at værdien var 40 $(USD) + 20$ i fragt = 60$. Så forstår ikke hvordan den kunne gå igennem uden at jeg skulle betale. Sidste gang stod der ikke noget uden på, og det gjorde så, at jeg skulle betale gebyr+moms :S


    Postdanmark er et mærkeligt firma. :boxed:


    De har sgu haft min pakke revet op og rodet indholdet igennem kan man se. Udenpå står værdien på indholdet listet, men det var åbenbart ikke nok. Blev jeg også gjort opmærksom på da jeg hentede den. Og ja, kan kun give dig ret.