Edderkopper - FØJ!!!! AKUT!

  • Hej med Jer.


    Midt i noget koncentreret arbejde kunne jeg se bevægelse på min venstre side i synsfeltet....


    FØJ FOR SATAN! Aldrig i mit liv har jeg set en så stor edderkop.... i mit eget hjem!!!!


    Føj hvor var den ulækker, stor sort kravlende bæ.


    Værst af det hele er at jeg er skrækslagen over de irriterende "skadedyr"


    Jeg sendte konen på opgaven :ph34r: men det gjorde det skam ikke bedre.


    Så lige nu ligger der en klam edderkop og kravler rundt i min stue, mig selv har jeg lukket inde i soveværelset, skal eddermeme ikke ud før den er neutraliseret.


    Problemet er også at det ikke er en almindelig "stankelben" men derimod en som ligner mere i steriode-afd.


    Jeg flyttede i hus for 4mdr siden. og kan forstå at det er almindeligt ???!!!


    En som kan anbefale noget brugbart? Insektgift virker det?


    Kan ikke bruge katte, støvsuger, hunde eller brænde huset ned til noget. :D


    Jeg giver gerne 200 kr til den person som vil bruge 10sek på at fjerne den. Prisen kan forhandles.


    Jeg bor i Valby, København


    UPDATE: Konen prøvede igen, men nu kan hun ikke finde den!

  • It's so FLUUUUUUUUUUUUFYYYYYYYYYYYYYYYYYY :T



    Hold nu op med at pive, og gå ind og KILL IT. Den hopper jo ikke op og bider dig i anklen :P

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Artisan
    It's so FLUUUUUUUUUUUUFYYYYYYYYYYYYYYYYYY :T



    Hold nu op med at pive, og gå ind og KILL IT. Den hopper jo ikke op og bider dig i anklen :P


    Nej ;-) den går direkte efter halsen


    stemmer også for støvsuger eller et stykke køkkenrulle og så går du bare til den.

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Seriøst en støvsuger virker ikke....



    1. Edderkoppen er væk
    2. Støvsugerens slange er gået i stykker.
    3. Edderkoppen er for stor til at den kan sluges.
    4. Den er sindssyg hurtig



    Kan lige forestille mig at den kravler op af røret og springer på mit hoved.

  • Jeg tror ikke rigtig der er det store at gøre for at undgå at de kommer ind i huset. Men støvsugeren er ret effektiv til at fjerne både edderkopper og net når de er inde. Så skal i bare have en rengøringshjælp, der tør bruge den :$


    Eneste forholdsvis effektive løsning jeg kan komme på er at flytte i lejlighed på så høj etage som muligt. Jo højere desto færre fluer og derved også færre edderkopper. Det er selvfølgelig næppe en aktuel løsning når I allerede har hus.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    200 kr.. Fandme en skam jeg bor i Aalborg :clap:


    Ha ha... Kiggede lige på DSB Orange :T


    Quote

    Oprindeligt indlæg af hifreak
    Det bliver en dyr fornøjelse at flytte i hus :))


    Jeps, og jeg skal væk herfra før sommer. Det går ikke det her.
    Hvis der er nogen som vil bytte bolig, så er jeg klar.


    Gider ikke det der Hus halløj. Vil tilbage i lejlighed.


    Krav. mindst 3 værelser og IKKE på stuen :D
    og self i Kbh.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rolis
    TUDEFJÆÆÆS ! Hahahahahahhaha !!
    LÆR DET !


    På den anden side, hvad med at du tager en kost, og skubber den ud gennem terasse døren ? :))


    Jeg lover dig for, DEN ER HURTIG.
    Not possible! Du må seriøst gerne komme og tjekke efter. Nu gemmer den sig under min nye sofa sikkert. X(

  • du kan købe noget der hedder Stald Chok, det er ret så effektivt mod fluer, hvepse, bier og edderkopper kan den også godt klare og det er endda med blomster duft :D


    bare hver opmærksom på at hvis det er en stor edderkop skal den have en sjat :D

  • det lyder som en jagt edderkop. formodenligt en hun hvis den var rigtig stor...


    http://en.wikipedia.org/wiki/Huntsman_spider


    og de kan faktisk bide har selv boet sammen med en stak af dem og havde sovet med en i sengen en nat og havde indtil flere røde prikker med to små stik mærker på ryggen...
    men de er ufarlige for mennesker dem vi har i danmark.


    men en sammenrullet avis og rengøring er det bedste middel mod dem...
    har aldrig selv brugt gift men brugete en axe spray og en ligther før jeg flyttede sammen med konen...
    jeg hader selv edderkopper


    hygge vh dwmc

  • heheheh... pivpiv. Du har intet oplevet før du har boet i Australien :D


    Lad mig give et par eksempler fra min tid tilbage i '99 og '00:


    Jeg var en 11-12 år på det tidspunkt og min far var blevet udstationeret til et firma i Chatswood, en forstad til Sydney for at få lidt skub i tingene, med det resultat at min mor og mig kom med, da det ville tage 1½ - 2 år. Det første sted vi boede var et ganske nydeligt hus der lå i et skovområde i en forstad længere ude i Turramurra (yep, aboriginal navne nyder hilarious :D). Til huset var en nydelig lille swimmingpool. Her boede vi indtil vi tog hjem i julen '99.


    problemet var netop at vi boede i et skovområde, for når det regnede kom DISSE HER frem fra deres jordhuller. Der er tre ting der er nederen ved funnelweb edderkopper:


    1. De er fucking giftige (et barn raller om inden for 10-15 min. hvis det bliver bidt)
    2. De er fucking agressive
    3. De kan overleve under vand i 24 timer


    min far har fisket en 8-10 stykker ud af poolen i den tid vi boede der. Ingen af os blev bidt, heldigvis, men for satan hvor er de klamme. Det er desuden dem der er bag den regel med at man skal huske at kigge i sine sko inden man tager dem på. Granted, det er sjældent de kommer ind i husene, men hvis man stiller skoene udenfor er det om at se efter.


    Dem der til gengæld elsker at komme ind i husene er DEM HER De er ikke dødeligt giftige, men deres bid gør efter sigende noget så forbandet avs.


    Efter jul og nytår i DK, kom vi tilbage igen og blev indkvarteret i en lejlighed lidt længere nede ad hovedvejen. Denne gang havde vi min mormor med. Det vi fandt ud af med lejligheden var at der var kakerlakker (i know, ikke edderkopper):


    -mormor, mor og far sidder i stuen og ser nyheder, jeg sidder på mit værelse og spiller på min playstation 1
    -mormor skal på tønden
    - der går ca. 5-10 minutter og et øredøvende skrig høres fra toilettet og hun kommer løbende ud
    - inde på toilettet løber en 2-3 godt og vel 8-10 cm lange kakerlakker rundt på gulvet


    GiZzZa : du skal sq ikke komme og være bange for det småkravl vi har her i DK :D de smådyr herhjemme er intet i forhold til. :)


    Har også oplevet at få fri fra skole på grund af slanger, og nej, børn bliver (desværre) ikke opdraget til at vride halsen om på dem så snart de ser en, tværtimod. :)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Foxx ().

  • Ja, det hjælper helt sikkert at vise billeder og fortælle skrækhistorier til en mand med arachnofobi :$


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Ja, det hjælper helt sikkert at vise billeder og fortælle skrækhistorier til en mand med arachnofobi :$


    Anders


    På ingen måde ! 8o

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Haha han må lære det på den hårde måde :T

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"