Hvorfor hedder XP XP?

  • Har gået lidt og undret mig over hvorfor det hedder Windows XP.. Hva står xp'et for?! Xtra Penge eller hvad? :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Jeg synes også klart godt om XP.... der er mange delte meninger om emnet.... og ydelsesmæssigt vil 2000 være et bedre alternativ....


    Men jeg synes det er godt pakket sammen, ydelse og brugerflade med forbedrede funktioner og drivere.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sam


    Det er jo igen smag og behag.Jeg har prøvet XP og kan sige med sikkerhed,prøver det aldrig igen.
    Jeg fortsætter med Win2000


    konservativ? ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sam
    Det er jo igen smag og behag.Jeg har prøvet XP og kan sige med sikkerhed,prøver det aldrig igen.
    Jeg fortsætter med Win2000


    Hvad fandt du dårligt ved XP? :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF


    Hvad fandt du dårligt ved XP? :)


    Alt :-)
    Syntes der er utroligt mange skjulte ting i XP,som man ikke skal bruge.Og hvorfor skal alt være så pisseirreterende,MSN starter sammen med Outlook Express.Windowsupdate kommer automatisk og generer voldsomt.Jeg ved godt ,alt det skrammel kan ændres,men hvorfor skal man spilde tid på det.
    Skal jeg opdatere,skal jeg nok selv bestemme hvornår.
    MSN har altid generet mig,syntes programmet stinker fælt.
    Og kan slet ikke klare Winblows Mediaplayer.....
    Bryder mig heller ikke om overfladen.
    Så kald mig bare konservativ,i don't care,så længe jeg kan slippe for XP hjemme.
    Mit arbejde går over til XP i næste måned,vi har pt NT nu,så jeg kommer til at hade de 8-10 timer på arbejde fremover...... :chain:


  • Hmmm, alle de ting du nævner der, kan ændres på et par minutter :)) Men ok, dovenskaben længe leve ;) :)) :P