Puch Maxi til salg?

  • Jeg leder desperat og fortvivlet efter en Puch Maxi, som er 100 % standard og ikke tunet. Ligger i selv inde med en, eller kender nogen som vil af med en, ville jeg være utrolig taknemlig hvis i gad at henvende jer til mig. :clap:

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin
    Sorry for OT: Kan man stadig få en der ikke er tunet hehe


    Det kan du tro du kan, de koster næsten mere når de er tæt på at være originale. Kender et par stykker som har dem stående totalt original, men de vil desværre ikke af med dem :)


    Skal nok holde øje zaxder, siger til hvis en af dem vil af med deres øjesten :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • siden du nu er sønderjyde, så burde det ikke være det store problem...


    Desuden kan det være en fordel at holde øje hvis der er nogle der sælger ud af dødsbo, Har selv oplevet en del ældre før i tiden der har kørt på maxi'er og de er som regel aldrig tunet...


    Derudover kan du holde godt øje med gul og gratis og den blå avis, nogle gange er der knægte der sælger tunede maxier, men leverer originaldelene med ved siden af :)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap


    Det kan du tro du kan, de koster næsten mere når de er tæt på at være originale. Kender et par stykker som har dem stående totalt original, men de vil desværre ikke af med dem :)


    Skal nok holde øje zaxder, siger til hvis en af dem vil af med deres øjesten :D


    ja det undre mig sgu ikke :P

  • Lyder godt dasjap :9xo

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_