Nogen der vil med på ski/snowboard uge 11 til Østrig?

  • Hey Alle..!


    Jeg er ved at planlægge en tur til Østrig, bliver nok kør selv, med en anden gut som også mangler en rejsemakker.


    Da han nok er klar på at lægge bil til, kunne det være fedt hvis vi kunne fylde bilen op. så har plads til 2 mere.


    Vi er rimelig sikre på vi vil til Østrig et sted. Jeg skal selv ned og lærer at stå på snowboard, så kunne være en fed mulighed for andre der har samme tanke.


    Jeg er 22 og Anders er vist 32..


    Vi regner med at der bliver udgifter for ca 4000 kr. Så der selfølgelig afterski + det løse oveni.


    Og ja, det bliver så i uge 11. (tager nok afsted i weekenden uge 10)


    //Out - EcoPa


  • Hvis i ikke allerede har gjort det så kan der være penge at spare på at ringe/skrive direkte derned og bestille hos de lidt mindre udbydere. Det er tit at de lokale har ombygget deres hus så der er 2-3 lejligheder i den halvdel de ikke selv benytter, og de er tit temlig fleksible. Der er et par steder vi har været hvor vi vi hvert fald ikke har betalt den takst de har annonceret med:) Jeg vil tro at det lokale turisbureau kan hjælpe jer med en liste over disse Gästhaus'. (eller hvad de nu hedder)