Søger specielt ur fra Certina

  • Jeg har en kammerat der har købt en af de modeller (sort urskive og metal rem) hos en guldsmed i Aalborg. Jeg tror du skal prøve at gå ned til din lokale ur-pusher og spørge om han kan skaffe det, og til hvilken pris.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • tror sgu at det er blevet til et samleobjekt, har selv drømt om uret i mange år, måtte dog nøjes med http://www.timeway.ch/Certina/…rtina-DS-Podium-Square-IV da limitet edition var ikke til at få fingre i nogle steder. Det kan være du skal prøve at søge på noget med vintage ure og evt. lave købsannonce, men lur mig om du ikke skal af med 10k+

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko
    tror sgu at det er blevet til et samleobjekt, har selv drømt om uret i mange år, måtte dog nøjes med http://www.timeway.ch/Certina/…rtina-DS-Podium-Square-IV da limitet edition var ikke til at få fingre i nogle steder. Det kan være du skal prøve at søge på noget med vintage ure og evt. lave købsannonce, men lur mig om du ikke skal af med 10k+


    Pengene betyder intet :-)


    Tager et af disse


    http://www.klockia.se/certina-…c-c001-614-16-037-00.html


    http://www.klockia.se/certina-…e-c001-617-26-057-00.html


  • så snup da en til mig også da :razz:


    du ved godt, at Valgranges modellen er automatic ik'? ellers helt klart et af de ure jeg ville overveje, utrolig flot, certina præget, design :9xo

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko


    så snup da en til mig også da :razz:


    du ved godt, at Valgranges modellen er automatic ik'? ellers helt klart et af de ure jeg ville overveje, utrolig flot, certina præget, design :9xo


    Certina præget?

  • ja, bestemt positivt ment, deres ure er utrolig flotte synes jeg, har samme grundprincipper/grunddetalier i designet, selvom de er så utrolig forskellige at se på alligevel

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko
    ja, bestemt positivt ment, deres ure er utrolig flotte synes jeg, har samme grundprincipper/grunddetalier i designet, selvom de er så utrolig forskellige at se på alligevel


    Det er jo Certina jeg omtaler. Forstår ikke lige dint indlæg. Du skriver mine ur forslag er Certina præget. Måske fordi det ER Certina

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KeyzerSoze


    Det er jo Certina jeg omtaler. Forstår ikke lige dint indlæg. Du skriver mine ur forslag er Certina præget. Måske fordi det ER Certina


    ja, kan godt se man kan måske misforstå det jeg sagde, jeg mener at det er fedt at man stadig kan se at det er Certina ur
    Certina har altid lavet meget "ens" klassisk design, Valgranges modelen er en fornyet design der helt klart følger med tidens trends dog er man ikke i tvivl om at det stadig er et Certina ur man ser på :9xo
    håber det giver lidt mening :O

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KeyzerSoze
    Så faldt det på plads :-)
    Håber bare Certina er kvali. Har også set på ass fedt Boss ur samt Festina


    af de tre mærker er certina suverænt den bedste kvalitet ... bare søg på eta urværk som certina har i mange af deres ure mener jeg, så skal du se om ikke breitling og omega også dukker op som brugere af samme urværk ;)

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko


    af de tre mærker er certina suverænt den bedste kvalitet ... bare søg på eta urværk som certina har i mange af deres ure mener jeg, så skal du se om ikke breitling og omega også dukker op som brugere af samme urværk ;)


    Ja, kan godt se det er super godt til prisen. Tror seriøst jeg nakker det til 14k