VB.Net forums ?

  • Hey tweak


    Jeg er igang med at lære og programmere og det medfører selvfølgelig nogle udfordringer..


    Dertil kunne jeg så godt tænke mig et sted på nettet hvor jeg kan spørge når der er noget der ikke helt vil som jeg .. Kender i sådan nogle steder ?


    Har prøvet eksperten.dk men der går for længe mellem svarene.. Desuden behøver det ikke være dansk!


    Men der sidder måske nogle kloge VB.NET hoveder på tweak.dk ? :) for så ville det jo være at foretrække ! :D

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • har set et par tråde førhen på tweak om VB, men mange programmørfora ligger ikke længere end en google søgning væk.


    Codeproject.com er ikke direkte noget forum, men er en pokkers god ressource at få kodestumper fra. Download af andres kildekode og demoprojekter kræver dog at man opretter sig som bruger.


    Lær at bruge MSDN referencen som der linkes til via VS. MSDN indeholder en fuld reference til alt .NET og visual studio orienteret, således du hurtigt kan finde ud af hvilket bibliotek du skal bruge.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx
    har set et par tråde førhen på tweak om VB, men mange programmørfora ligger ikke længere end en google søgning væk.


    Codeproject.com er ikke direkte noget forum, men er en pokkers god ressource at få kodestumper fra. Download af andres kildekode og demoprojekter kræver dog at man opretter sig som bruger.


    Lær at bruge MSDN referencen som der linkes til via VS. MSDN indeholder en fuld reference til alt .NET og visual studio orienteret, således du hurtigt kan finde ud af hvilket bibliotek du skal bruge.


    Tak foxx.. :) Dog er det jeg søger, nogle mennesker, som kan kigge min kode igennem. For jeg har faktisk mere eller mindre koden ér så godt på plads, som jeg kan få den.. Men det virker bare ikke ! Så skal have nogle der er dygtige til at kigge på det for mig :)

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

    Rettet en gang, sidst af FonZi ().