Diablo 3 på facebook

  • Diablo 3 / Blizzard siger for hvert 25.000 medlem lægger de nye screenshots / arts ind på deres facebook væg


    Link: http://www.facebook.com/?ref=home#!/Diablo


    The Warcraft Facebook page recently hit 1million who 'Like' it and rubbed it in our faces. We know there are millions of Diablo players out there, and to take the fight back we have some incentives all lined up. Beginning at 550,000 'People Like This' of the Diablo Facebook page we'll post new art and screenshots, and ...for every 25,000 additional page 'Likes' we receive after that up to 1million. Let's do this!


    Link: http://www.facebook.com/?ref=home#!/Diablo

  • Findes der en god sjæl, som vil ligge de billeder ind fra facebook?
    Pga. jeg er MEGET imod facebook, jeg synes det er plat og spild af tid :) og jeg VIL IKKE oprette en bruger derinde, for at se de billeder :@


    Så be om! En som har facebook, lig billederne op på tweak :D


    ~G

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Frogh
    Findes der en god sjæl, som vil ligge de billeder ind fra facebook?
    Pga. jeg er MEGET imod facebook, jeg synes det er plat og spild af tid :) og jeg VIL IKKE oprette en bruger derinde, for at se de billeder :@


    Så be om! En som har facebook, lig billederne op på tweak :D


    ~G


    Skal jeg nok. :)


    Jeg er tilmeldt!

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky



    Har du ikke hørt at tålmodighed er en dyd? :))


    Det er flere år siden jeg stoppede med aktivt at følge med i hvornår det blev udgivet. De udsatte det hele tiden og her 3-4 år senere er det stadig ikke kommet.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Det er flere år siden jeg stoppede med aktivt at følge med i hvornår det blev udgivet. De udsatte det hele tiden og her 3-4 år senere er det stadig ikke kommet.


    Anders


    Det er også et skråplan når et computerspil blive forsinket. For udviklingen med grafikkort og hvad de kan går rigtig hurtigt. Hvis man først bliver forsinket er der pludselig en masse nye "must have" features man skal have med, og så går man i gan med at få dem med, og så kommer der noget nyt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky


    Det er også et skråplan når et computerspil blive forsinket. For udviklingen med grafikkort og hvad de kan går rigtig hurtigt. Hvis man først bliver forsinket er der pludselig en masse nye "must have" features man skal have med, og så går man i gan med at få dem med, og så kommer der noget nyt.


    Jeg giver dig egentligt ret, men Blizzard har jo ALDRIG produceret et spil, som er et grafisk vidunder, som Crycis, eller far cry.


    Blizzard har ALTID levet på fantastisk gameplay og spil oplevelse. Så i deres tilfælde er det lidt irrelevant.

  • Pinky: Sådan som jeg erfarer det er de sidste års grafikudvikling målrettet bedre shaders og effekter - altså ting der er hurtigere/lettere at opgradere end f.eks. modeller/teksturer.


    Men det giver da selvfølgelig nogle problemer at udsætte et spil en hel generation - men omvendt, vil man hellere have Crysis 2 grafik, eller et gameplay/plot/historie som ikke lugter af noget de har brugt en uge på i en hashtåge i et lille mødelokale. :boxing: :))

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |