Hvor skal jeg købe?

  • Hey.


    Jeg vil lige inden jeg trykker på ok, høre om der er nogle restriktioner ved at købe stort ind i England ved OC'ers, eller skal man holde sig i DK.
    Der er jo det med garantien, den er der vel ingen af hvis købet gøres i England, eller?


    Godmorgen iøvrigt!

    ASUS ROG G751JY
    ASUS Zonar Essence One - DAC Converter
    Logitech G19s
    Logitech G27
    Corsair Vengeance Mouse FPS Gaming


    :9xo

  • Du handler under Engelske garantiregler (kan ikke huske dem), og du skal nok sende ting retur til GB ved RMA eller lignende. Så er det bare at gøre op med sig selv om det er besparelsen værd.
    Jeg har ofte været ude for at det klart er besparelsen værd, idet man til tider kan spare så meget at man i stedet for at rode med RMA kan købe nye stumper og stadigt være inden for det beløb det ville koste at købe i DK.
    Jeg kender ikke OC'ers service niveau så det kan jeg ikke udtale mig om, men har generelt oplevet rigtigt god service hos mange GB net-butikker.


    /ask

  • Og uanset hvor du køber henne så husk at undersøge om det er en troværdig butik i tilfælde af du ikke har kendskab til den. Der er en del fusker-foretagender rundt omkring.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mortenval
    Tak for svarende, men jeg har besluttet at det bliver her i DK jeg handler!



    Du kan sagtens handle i UK, vi bor jo i EU, som UK også er medlem af, men det vidste du nok godt. Der er jo visse regler, af det jeg har lært af jura, så står du ligeså godt stillet ved en engelsk forhandler som en dansk. Det du skal overveje er, om du gider besværet med at modtage/sende til England ved en evt. rma sag eller lign.