Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 9. februar 2011, 18:52

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1501669.ece

Hvorfor skal alle talentløse "tv-stjerner" begynde at lave musik?? Det lyder jo piv dårligt, og syntes kun de gør sig selv til grin.. Tænker også på Tammie, Amalie OSV. OSV.

Er det ikke fucked up?

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

2

onsdag, 9. februar 2011, 23:41

Fordi verden er åbenbart fyldt med retarderet mennesker der gerne vil høre på dem...

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

3

torsdag, 10. februar 2011, 08:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af origin
Fordi verden er åbenbart fyldt med retarderet mennesker der gerne vil høre på dem...

Næsten korrekt, tror ikke verden er fyldt med retarderede mennesker der gerne vil høre dem, men i stedet har folk fået til vane at vi skal have nogle andre folk at grine af, så vi kan slå fast at vi ikke er lige så dårlige/latterlige/idiotiske.
Det er en virkelig dårlig trend med alle de reality programmer osv, der køre i DK og resten af verden (det meste er nok i virkeligheden kopieret/inspireret af programmer i USA).

Har aldrig forstået det fede i de "slam programmer" som jeg kalder dem, og som min kæreste gerne vil se.... de unge mødre, singleliv, paradise, sommer i sunny beach etc. ... Der er jo intet fornuftigt indhold i det, og underholdningsværdien er utrolig lav.

De her mad programmer med kendte personer er også i samme boldgade. Det ene invitere folk som artiklen her omtaler (reality tv stjerner og andre ligegyldige personer...) og det andet tager rigtige kendte karriere mennesker ind. Hvorfor er det pludselig blevet interessant at se hvad de folk spiser? Og hvor de spiser det?

Gigabyte GA-EX58-UD4P - i7 920
G.Skill 6GB DDR3-1600 - MSI R4850
Chill Inn. 520A4M - WD3000HLFS VelociRaptor
Dell U2311H - Logitech Z-2300

iPhone 5S 16GB - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 4 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

4

torsdag, 10. februar 2011, 08:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af JuiCe

Citeret

Oprindeligt indlæg af origin

Næsten korrekt, tror ikke verden er fyldt med retarderede mennesker der gerne vil høre dem, men i stedet har folk fået til vane at vi skal have nogle andre folk at grine af, så vi kan slå fast at vi ikke er lige så dårlige/latterlige/idiotiske.
Det er en virkelig dårlig trend med alle de reality programmer osv, der køre i DK og resten af verden (det meste er nok i virkeligheden kopieret/inspireret af programmer i USA).

Har aldrig forstået det fede i de "slam programmer" som jeg kalder dem, og som min kæreste gerne vil se.... de unge mødre, singleliv, paradise, sommer i sunny beach etc. ... Der er jo intet fornuftigt indhold i det, og underholdningsværdien er utrolig lav.

De her mad programmer med kendte personer er også i samme boldgade. Det ene invitere folk som artiklen her omtaler (reality tv stjerner og andre ligegyldige personer...) og det andet tager rigtige kendte karriere mennesker ind. Hvorfor er det pludselig blevet interessant at se hvad de folk spiser? Og hvor de spiser det?

Fordi alle vil være kendte, eller føle sig som kendt. Det kan de når de sidder og følger med i spisestuen hos de "kendte".

men det er en træls udvikling syntes jeg. Den skole jeg går på, er fuldstændig optaget af paradise hotel, det er en kæmpe "dille" og syntes godt nok det er lamt. Næste studiefest har også "Hollywood" som tema... :/

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

5

torsdag, 10. februar 2011, 11:00

Kan godt tænkes du har ret Juice, folk sidder og griner af dem, og bander dem langt væk, men alligevel bliver de ved med at se det, gir ingen mening..

Jeg ville hellere forblive ukendt end at gøre mig selv til grin på den måde, men det er der åbenbart folk der gerne vil..

En af mine kollegaers svigerinde er også med i paradise i år, men hun er nu ikke ret stolt af at indrømme det..

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

6

torsdag, 10. februar 2011, 12:55

Jeg synes også det har taget alt for meget overhånd. Selvfølgelig skal der være plads til programmer som Paradise Hotel osv. men der er alt for mange efterhånden. Jeg har stort set aldrig set programmerne, udover et enkelt afsnit eller 2 af X-Factor (har heldigvis kun DR, DR2 og TV2), så jeg ved i bund og grund ikke hvad jeg går glip af, men når jeg endelig har set lidt føler jeg at jeg bare spilder tiden.

Men der hvor jeg virkelig mener kæden falder af er den måde som de bliver eksponeret i medierne. Man kan praktisk taget ikke undgå at følge med i Amalies, Sidney Lees eller de andres liv selv om man ikke ser programmerne. Der bliver konstant skrevet alt muligt ligegyldigt om de forskellige programmer og personer. Personligt ville jeg elske hvis programmerne i højere grad var afgrænset til selve programmerne og ikke var et kæmpe mediecirkus hele ugen igennem.

Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

7

onsdag, 23. februar 2011, 15:46

Jeg kan kun give dig ret!
Når du er stærk indenfor et område, så lad være med at ødelægge det for dig selv ved absolut at ville lege ”stjerne” overalt. ”Stjerner” har deres helt bestemte plads på himlen!...

8

onsdag, 23. februar 2011, 21:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af bejseline
Jeg kan kun give dig ret!
Når du er stærk indenfor et område, så lad være med at ødelægge det for dig selv ved absolut at ville lege ”stjerne” overalt. ”Stjerner” har deres helt bestemte plads på himlen!...

Hvad i himlens navn laver de obskure links i din signatur?!?!

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | EVGA GTX 280
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

9

onsdag, 23. februar 2011, 23:40

jeg har da nogle kammerater som bruger sådanne programmer og klip fra nettet osv som store samtaleemner .... zzz

Seneste tests og artikler

0

Crucial Ballistix Tracer 1866 MHz DDR3

Crucial har meldt sig på banen
Læs Mere

0

SanDisk Extreme og Kingston USB 3.0 Media Reader

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Logitech K480 Bluetooth tastatur

Vi skal i dag tage et nærmere
Læs Mere

0

NZXT H440 - Special Edition

Du husker måske, da vi kiggede
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Telltale Games udvikler Minecraft Story Mode

Spilproducenten Telltale Games
Læs Mere

0

Nintendo arbejder på ny konsol

Nintendo er efter sigende på v
Læs Mere

0

Cadillac CT6 tager streaming bagspejl i brug

Sammen med kamera, der streame
Læs Mere

0

Samsung Galaxy S6 dukket op flere steder

Den nye Samsung Galaxy S6 er d
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.