Oprindeligt indlæg af Morris94
Der er vel altid muligheder for at få et job.. Synes det var fedt nok i den erhverspraktik jeg var..
Havde faktisk også valgt IT-supporter som min OSO i 10. klasse, og været i praktik som IT-supporter
Mit produkt var at tage en stationær i dele med ind til fremlæggelsen (foran klassen), og så samle den.
Du kan også ringe ind til nogle der arbejder som IT-supportere og stille nogle spørgsmål, det er godt til at få rapporten til at fylde og få lidt bedre karakter.
Det med at det er den forkerte vej at gå er nok lidt rigtigt, du kan faktisk blive uddannet til IT-supporter lige efter folkeskolen, som jeg ikke ser som den bedste idé.
Jeg er selv taget på HTX og vil så videre til universitetet, og vil nok ende som datatekniker eller noget i den stil
Men derfor kan du stadig vælge det som din OSO, du binder dig jo ikke til at blive det
/edit
Skal lige siges at jeg fik 10 for min opgave, men måske var min lærer lidt rundhåndet

Bare sørg for at bruge nogle fagord, men stadig forklare det på en måde så de kan forstå det.