Reaktion på Virus osv.

  • jeg ville hævne mig
    Edit:hvis jeg kunne finde ud af det.
    er der ikke en der har et fedt program der kan sende en virus til alle de port scanner røvhuller
    eller et der kan smadre bundkort på en hacker når han vil forsøge at hacke ens com :T

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

    Rettet en gang, sidst af Johnni ().

  • Hm.. hvad ville det værste være?


    Sig IP'en til TDC eller hvem han nu har internet ved, så bliver hans abbonement opsagt vel?


    Derefter ring til ham og trug med politi anmeldelse, så gør han nok ALDRIG det igen :D

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • valgte den med politi, og så li bagefter han har været til afhøring ku man jo li ty til lidt fysisk afstraffelse
    så det er oplagt hva jeg har stemt :))

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Hm.. hvad ville det værste være?


    Sig IP'en til TDC eller hvem han nu har internet ved, så bliver hans abbonement opsagt vel?


    Derefter ring til ham og trug med politi anmeldelse, så gør han nok ALDRIG det igen :D



    Undskyld - men er du meeeeeget naiv.


    1. Det er langt fra sikkert at hans ISP lukker for forbindelsen.


    2. Hvordan skulle man kunne ringe til ham - ISP'en udleverer jo ikke ligefrem oplysninger til højre og venstre.


    3. Trussel om politi anmeldelse - gaaaaab.... 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Politianmeldelse. Jeg slår ikke på børn, eller voksne med en mental alder under 18 år. Ikke ret meget, ihvertfald.


    jeg er heller ikke meget for at slå på folk :)
    jeg kan ikke stoppe når hjernen slår over i sort :O

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Hm.. hvad ville det værste være?


    Sig IP'en til TDC eller hvem han nu har internet ved, så bliver hans abbonement opsagt vel?


    Derefter ring til ham og trug med politi anmeldelse, så gør han nok ALDRIG det igen :D


    Hmm... Lyder fair. :))


    Hvad med følgende :


    1. Anmeldelse til APG.
    2. Anmeldese til Politiet.
    3. Oplysning om hans gerninger til hans ISP hvor der er vedlagt en politirapport.
    4. Fysisk afstraffelse.


    :))


    .... Lig lige mærke til hvis der er en bruger her inde der "pludselig" ikke kommer her inde mere... :))

  • hehehehe sorry, ka sq ikk lade være med og prale, man er vel blærerøv til fingerspidserne :]


    for helvede da osse kunne da ha sagt mig selv den ville komme :boxed:

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

    Rettet en gang, sidst af sehested ().

  • Den med fysysk afstraffelse er da meget iørefaldende og sikkert en fed ting for små børn som vil føle sig som en rigtig bad-ass, men vil I høre hvad jeg synes man så er?? - en stupid-ass!!


    Fedt at smadre en for så at få klø af 10 venner en uge efter for så at komme med 20 venner 2 uger efter og brække benene på dem..


    Resultat i værste fald = 10 mennesker ligger på hospitalet, husk på nogle af dem nok er dine venner (ik sjovt) få har måske fået permanent skade.. - vold er hulens farligt og kun for pattebørn der ik har så meget hjerne og ik ka komme så langt i livet.


    Det optimale ville sq nok være at melde ham ska I se... -så ved folk han har gjort noget alle afskyr = han lever i frygt (afstraffelse nok for mig da den er slem) Og selvfælgelig den straf han nu får....


    Undskyld hvis jeg ødelægger noget rotte, men blev lidt overrasket over hvor mange af os der havde tyet til det knap så intelligente svar.


    Og hvis nogle hårde bananer blir sur på mig nu = bite me 8)


  • du ska da altid oz være så seriøs :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hmm... 2 har stemt "ingen af delene" .... 8o


    ja ok.. den ka jeg ik heelt være med på :ban:


    OriGiN du ka da bare komme forbe så jeg ka ryge en lille bønne på dig - så ka jeg vise dig hvem der os ka være rigtig useriøs :T