Dæmpningsmåtter

  • En der kan se ud fra den her hjemmeside http://asp.webconsult.dk/privat/SingleProd.asp?p=370 og der følger Dæmpningsmåtter med til det kabinet eller om man skal købe det ved siden af?


    der står jo godt nok det her på siden:
    Beregn cirka 30 minutter til at isætte måtter.


    Installations-vejledning til dæmpningsmåtter




    Men jeg ville lige hører her inde om i kan finde noget om det

  • Ha ha... Er jo lillebror til det kabi jeg får på mandag. :))


    Nej der følger ikke dæmpning med. Det kan du bestille som ekstra tilbehør + andre ting. Hvis du smider den i indkøbskurven, kan du se det. ;)
    Du kan også få den med måtterne installeret. Mener det var 450 ekstra for det, så vidt jeg husker (tower versionen). ;)

  • kig under tilbehør Edit:skrol til bunden af dit link
    jeg vil mene det skal købes for sig selv

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

    Rettet en gang, sidst af Johnni ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Ha ha... Er jo lillebror til det kabi jeg får på mandag. :))


    Nej der følger ikke dæmpning med. Det kan du bestille som ekstra tilbehør + andre ting. Hvis du smider den i indkøbskurven, kan du se det. ;)
    Du kan også få den med måtterne installeret. Mener det var 450 ekstra for det, så vidt jeg husker (tower versionen). ;)


    okay.. hvad er det for et kabinet du har bestilt da?
    det kan da ikke blive meget stører end det

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CraiN
    okay.. hvad er det for et kabinet du har bestilt da?
    det kan da ikke blive meget stører end det


    Så forstår jeg bedre din forvirring.. :))


    Det er det kabi jeg har bestilt. :T

  • Hans ved du hvor stpr forskælen er på Magic Fleece og Magic Shield andet end prisen... tror du man kan hører forskæl fra de to måtter??



    har du bestilt måtter med til dig kabinet?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CraiN
    eller følger der måtter med til Bit ATX


    Har ikke bestilt med måtter. Er ekstraudstyr.
    Jeg vil prøve med gulvdæmpeplader i stedet for. De måtter der er da overdrevent dyre. ;)

  • gulvdæmpeplader?? hvad er det? tror du ik bare man kan bruge blygummi som man sætter under motorhjælmen på en bil... det tager jo også resonans<--(eller hvordan det staves)

  • jeg aner ikke hvor meget gulvdæmpeplader eller blygummi koster... men dem skal man jo til at skærer til og dem fra weconsult de koster 330,- og de er skåret til og det hele så jeg ved ik om det er mange penge, men jo det er da lidt dyrt men hvis jeg skulle vælge så tror jeg bare at jeg ville bestille med dem fra webconsult..



    ved du om ens CPU temp.,GC temp. og grafikkort temp. den stiger meget?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CraiN
    jeg aner ikke hvor meget gulvdæmpeplader eller blygummi koster... men dem skal man jo til at skærer til og dem fra weconsult de koster 330,- og de er skåret til og det hele så jeg ved ik om det er mange penge, men jo det er da lidt dyrt men hvis jeg skulle vælge så tror jeg bare at jeg ville bestille med dem fra webconsult..



    ved du om ens CPU temp.,GC temp. og grafikkort temp. den stiger meget?


    Temps stiger meget lidt eller ingenting, hvis du har god luftflow i dit kabinet. ;)

  • ja det er jo så det om man har det... det kan kun komme an på en prøve :)


    jeg tror ikke at jeg har et godt airflow i mit :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CraiN
    jeg aner ikke hvor meget gulvdæmpeplader eller blygummi koster... men dem skal man jo til at skærer til og dem fra weconsult de koster 330,- og de er skåret til og det hele så jeg ved ik om det er mange penge, men jo det er da lidt dyrt men hvis jeg skulle vælge så tror jeg bare at jeg ville bestille med dem fra webconsult..



    ved du om ens CPU temp.,GC temp. og grafikkort temp. den stiger meget?


    Så vidst jeg er blevet informeret (Studiedata) så virker disse dæmpningsmåtter også som isolering.
    Så et godt airflow er et must,hvis man skal have den slags i sit skur.