Forslag til mods ønskes

  • Jeg ved ikke lige hvor denne post hører hjemme, så jeg valgte off topic. ;)


    Med den enorme hjernekapacitet vi har her, er der sikkert en eller flere, som render rundt med en ide til et mod, men som kun er blevet ved tanken.
    Hvad med lige at dele lidt med os andre? Det kunne da være interessant. :D


    Jeg har en ide til et lille simpelt mod til en pumpe. Jeg ved godt, at man kan få en dims, der drejer rundt når pumpen kører, men hvad siger i til en dims i form af et Y-rør (flowswitch), man sætter oven på udgangssiden af pumpen, som får en lysdiode til at lyse, når flowet i vandkølingssystemet er over 90 l/t ?
    Jeg har tænkt at lave det til mig selv på et tidspunkt og ville bare lige høre hvad i synes om den ide ? ;)

  • wauuu
    det lyder fedt
    men det går vist lidt over min hjernekapacitet det der
    men følger med glæde det her
    jeg vil ha det :T

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Jeg ved ikke lige hvor denne post hører hjemme, så jeg valgte off topic. ;)


    Med den enorme hjernekapacitet vi har her, er der sikkert en eller flere, som render rundt med en ide til et mod, men som kun er blevet ved tanken.
    Hvad med lige at dele lidt med os andre? Det kunne da være interessant. :D


    Jeg har en ide til et lille simpelt mod til en pumpe. Jeg ved godt, at man kan få en dims, der drejer rundt når pumpen kører, men hvad siger i til en dims i form af et Y-rør (flowswitch), man sætter oven på udgangssiden af pumpen, som får en lysdiode til at lyse, når flowet i vandkølingssystemet er over 90 l/t ?
    Jeg har tænkt at lave det til mig selv på et tidspunkt og ville bare lige høre hvad i synes om den ide ? ;)


    Det lyder som om det er lige rigeligt til mit lille hovede, hvis det nu var noget jeg skulle give mig i kast med. :O


    Så jeg sætter mig ned og så glæder jeg mig til at se hvad du får ud af det, hvis du går igang. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Ja, den er fed, men prisen er alt for høj. Koster jo det samme som en pumpe. ;)


    Jeg har fundet en føler, som ikke har rpm udgang, men den har en indbygget sluttekontakt, som slutter, når flow er på over 90 l/t. Den ville være ret simpel, at forbinde til en lysdiode og en modstand og så koster den kun 155 pp. ;)
    Der er dog en enkelt lille hage ved den og det er, at den har 15 mm studse på. :rolleyes:
    Den ser sådan ud (er den til højre).