Nye perler fra ordjongløren Amalie:-)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak
    Hun er dummere end en vandvand. Men det er et spørgsmål om tid før døgnfluen dør ud


    Hun har i hvert fald en udfordring når det kommer til intelligens, men hun formår trods alt at få voldsomt meget ud af ingenting.


    Medierne bliver ved med at skrive om hende, og på en eller anden måde er hun god underholdning, så hun må gøre et eller andet rigtigt ;)


    Det mest sørgelige er dog trods alt nok Amalies mor. Selvom min mor også har en tendens til at blive pinlig, så er det da heldigvis vand ved siden af det billede der er blevet skabt i medierne af Amalies mor.


  • Hun har i hvert fald en udfordring når det kommer til intelligens, men hun formår trods alt at få voldsomt meget ud af ingenting.


    Det er jo netop medierne der holder liv i hende. Sidney Lee om igen. Her til er de folk, som ser programmet med til at holde liv i tøsen.

  • ja det er sku ikke værd at læse om hende......


    jeg kan ikke fatte at de kan være så interesante når de ikke kan bidrage med en skid....

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • 00'erne vil for mig blive husket som der hvor ligegyldighed overhalede substans i medier og "underholdning".


    Desværre tror jeg, at det påbegyndte årti blot vil mærke en markant vækst indenfor dette. For mig at se er det ikke de personer, der bliver kendte på intet grundlag andet end at have været i TV, der er idioter eller ignoranter. Tværtimod er det de mennesker der ser programmerne, læser blade og aviser for derigennem at gøre det til en favorabel model for medierne.


    Det koster dem intet at sætte et kamera på en talentløs mediebums, men det fordummer og korrupterer, dem der ser det. Men de har nok heller ikke for meget at rykke med til at begynde med.


    Så hvis man virkelig ikke synes om det, så skal man helt lade være med at se programmerne, besøge eller henvise til artikler og videoer med dem, for det er det der skaber den favorable platform de medier og minustalenter rider på.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H


  • I takt med at X-on-demand bliver mere og mere populært/udbudt, tror jeg vi vil se et ryk tilbage til noget mere velovervejet/gennemtænkt tv.. Eller det er ihvertfald mit håb


    Som det er i dag, så satser tv-kanalerne *host* Viasat *host* på flertallet, der (hvis der ikke er andet) gerne ser Amalie brække sig i en kaskade af ord.. Tror og håber, at en portion af de seere ser det, fordi der netop ikke er andet og når de får mulighed for at se lige hvad de vil, f.eks. Youtube-TV eller VOD, så håber jeg indholdet langsomt ændrer sig til det bedre

  • Karga: Jeg håber virkelig også på at din prognose kommer til at holde vand. For det er da ved at nærme sig grænsen - min blev overskredet allerede efter Bigbrothers første par afsnit ;)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • altså jeg kan da godt grine af det nu, det er da sjovt at hun er helt væk i hendes sætninger og udtalelser og pludselig har hun forstuvet sin finger xD


    Men det er aldrig noget jeg har søgt på netter eller tv, kun noget der bliver linket til gennem facebook og nu tweak.