Diamond Data - SUK!

  • Er der nogle der har erfaringer med overstående firma? Bestilte en harddisk der står som værende på lager i tirsdags, men ifølge deres egen side er den ikke engang ekspederet endnu. Jeg skrev en mail hvor jeg bad dem få fingeren ud, da jeg ellers ville annullere ordren og bestille et sted hvor de rent faktisk har hørt om begrebet rimelig leveringstid, men mails er åbenbart ikke noget de besvarer.


    Hvad er det for et fantastisk firma som jeg har handlet hos? :ph34r:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Haha!


    Fantastisk. :clap:


    Kunne være man bare skulle rende i banken og lave indsigelse med det samme. Det kan vist ikke betale sig at vente længere efter den stribe kommentarer.


    Du har nok trukket en nitte :cheers:

  • LOL. Minder mig om dengang jeg bestilte en masse fra PC-Huset.


    Men utroligt nok har du fundet en endnu værre butik! :9xo

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Simpel årsag: De var billigst med en vare.


    Det er ikke noget der haster, så tænkte der ikke ville ske den store skade ved at benytte et ukendt firma, selvom min erfaring er at de ofte er en smule langsommere til at få tingene sendt. Desuden har jeg betalt med Visa, så hvis de napper pengene uden at sende varen, så er det jo ikke værre end at en indsigelse giver mig pengene tilbage.


    Så ingen større skade sket, udover lidt ekstra arbejde med en tur i banken fordi jeg er for doven til at benytte Google.

  • Nu er de også kommet i mediernes søgelys. :crazyeyes:


    http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article1497050.ece


    Min egen sag endte med at Diamond-Data faktisk hævede pengene og fremsendte et T&T nummer som ikke eksisterer ved GLS, og her over 2 uger efter er der altså heller ikke dukket noget op. Mavefornemmelsen er at der er større chance for at se julemanden end for at se den pakke. ;)


    Jeg har dog forlængst indleveret en indsigelse til Nordea, så problemet er for mit vedkommende ude af verden. Længe leve Visa.

  • sådan en idiot der har det firma


    det lader til der forgår lidt af hvert på den adresse


    http://cvr.dk/Site/Forms/Compa…milar=31472180&regtyp=CVR


    meld ham da....han skal sku da ind og ruske for det der svindel

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Har faktisk lige hørt nyt nu her. Der er overført et beløb til min konto som matcher det som Diamond Data hævede uberettiget. På en måde er det en tilbagebetaling af pengene, men der er dog den hage at hvis Diamond Data på en eller anden modbeviser min sag indenfor de næste 6 måneder, så vil det blive hævet fra min konto igen.


    Men det tror jeg sgu ikke ligefrem sker. :crazyeyes:

  • super......hold fast i moneterne :-)

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Har faktisk lige hørt nyt nu her. Der er overført et beløb til min konto som matcher det som Diamond Data hævede uberettiget. På en måde er det en tilbagebetaling af pengene, men der er dog den hage at hvis Diamond Data på en eller anden modbeviser min sag indenfor de næste 6 måneder, så vil det blive hævet fra min konto igen.


    Men det tror jeg sgu ikke ligefrem sker. :crazyeyes:


    Det ville være rent til grin


    Butikken kører fortsat, hvilket nærmest er en hån mod alle dem der allerede er blevet snydt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky


    Det ville være rent til grin


    Butikken kører fortsat, hvilket nærmest er en hån mod alle dem der allerede er blevet snydt


    Mit gæt er de bliver ved så længe de kan og så erklærer sig (eller bliver erklæret) konkurs. Derefter opretter de et lignende selskab med nyt navn og fortsætter samme stil. Det er blandt andet derfor jeg altid undersøger butikker jeg ikke kender på f.eks. trustpilot, tweak o.lign. før jeg benytter dem. Og det skal lige siges i de 8-10 år jeg efterhånden har handlet på nettet er jeg aldrig blevet snydt (og har for øvrigt heller ikke haft en RMA endnu).


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Mit gæt er de bliver ved så længe de kan og så erklærer sig (eller bliver erklæret) konkurs. Derefter opretter de et lignende selskab med nyt navn og fortsætter samme stil. Det er blandt andet derfor jeg altid undersøger butikker jeg ikke kender på f.eks. trustpilot, tweak o.lign. før jeg benytter dem. Og det skal lige siges i de 8-10 år jeg efterhånden har handlet på nettet er jeg aldrig blevet snydt (og har for øvrigt heller ikke haft en RMA endnu).


    Anders


    Du har nok desværre ret. Men det virker vildt hvis man bare kan få lov til at snyde.