Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 14. januar 2011, 13:13

Er der nogle der har erfaringer med overstående firma? Bestilte en harddisk der står som værende på lager i tirsdags, men ifølge deres egen side er den ikke engang ekspederet endnu. Jeg skrev en mail hvor jeg bad dem få fingeren ud, da jeg ellers ville annullere ordren og bestille et sted hvor de rent faktisk har hørt om begrebet rimelig leveringstid, men mails er åbenbart ikke noget de besvarer.

Hvad er det for et fantastisk firma som jeg har handlet hos? :ph34r:

3

fredag, 14. januar 2011, 13:19

Haha!

Fantastisk. :clap:

Kunne være man bare skulle rende i banken og lave indsigelse med det samme. Det kan vist ikke betale sig at vente længere efter den stribe kommentarer.

4

fredag, 14. januar 2011, 16:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af Brition
Haha!

Fantastisk. :clap:

Kunne være man bare skulle rende i banken og lave indsigelse med det samme. Det kan vist ikke betale sig at vente længere efter den stribe kommentarer.

Du har nok trukket en nitte :cheers:

5

fredag, 14. januar 2011, 16:43

Ja det ser ikke lovende ud.

Hvorfor pokker har du også bestilt hos dem?

Har de trukket pengene?

6

fredag, 14. januar 2011, 17:16

LOL. Minder mig om dengang jeg bestilte en masse fra PC-Huset.

Men utroligt nok har du fundet en endnu værre butik! :9xo

I7 3770K - Maximus V Formula - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Lian Li PC-X2000 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

7

fredag, 14. januar 2011, 21:16

Simpel årsag: De var billigst med en vare.

Det er ikke noget der haster, så tænkte der ikke ville ske den store skade ved at benytte et ukendt firma, selvom min erfaring er at de ofte er en smule langsommere til at få tingene sendt. Desuden har jeg betalt med Visa, så hvis de napper pengene uden at sende varen, så er det jo ikke værre end at en indsigelse giver mig pengene tilbage.

Så ingen større skade sket, udover lidt ekstra arbejde med en tur i banken fordi jeg er for doven til at benytte Google.

8

tirsdag, 1. februar 2011, 10:23

Nu er de også kommet i mediernes søgelys. :crazyeyes:

http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article1497050.ece

Min egen sag endte med at Diamond-Data faktisk hævede pengene og fremsendte et T&T nummer som ikke eksisterer ved GLS, og her over 2 uger efter er der altså heller ikke dukket noget op. Mavefornemmelsen er at der er større chance for at se julemanden end for at se den pakke. ;)

Jeg har dog forlængst indleveret en indsigelse til Nordea, så problemet er for mit vedkommende ude af verden. Længe leve Visa.

9

tirsdag, 1. februar 2011, 10:30

Har du fået pengene?

Og har du meldt dem til politiet?

10

tirsdag, 1. februar 2011, 10:52

Ikke endnu, men der er vel også lidt behandlingstid på den slags. Hun virkede i hvert fald ganske imødekommende. 8)

Og regner ikke med at jeg vil bruge min tid på at melde dem.

11

tirsdag, 1. februar 2011, 10:59

sådan en idiot der har det firma

det lader til der forgår lidt af hvert på den adresse

http://cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/C…2180&regtyp=CVR

meld ham da....han skal sku da ind og ruske for det der svindel

Dyas

Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650

Laptop
PS3
Wii

12

tirsdag, 1. februar 2011, 14:19

Har faktisk lige hørt nyt nu her. Der er overført et beløb til min konto som matcher det som Diamond Data hævede uberettiget. På en måde er det en tilbagebetaling af pengene, men der er dog den hage at hvis Diamond Data på en eller anden modbeviser min sag indenfor de næste 6 måneder, så vil det blive hævet fra min konto igen.

Men det tror jeg sgu ikke ligefrem sker. :crazyeyes:

13

tirsdag, 1. februar 2011, 16:11

super......hold fast i moneterne :-)

Dyas

Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650

Laptop
PS3
Wii

15

lørdag, 12. februar 2011, 21:43

Citeret

Har faktisk lige hørt nyt nu her. Der er overført et beløb til min konto som matcher det som Diamond Data hævede uberettiget. På en måde er det en tilbagebetaling af pengene, men der er dog den hage at hvis Diamond Data på en eller anden modbeviser min sag indenfor de næste 6 måneder, så vil det blive hævet fra min konto igen.

Det ville være rent til grin

Butikken kører fortsat, hvilket nærmest er en hån mod alle dem der allerede er blevet snydt

16

lørdag, 12. februar 2011, 22:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pinky

Citeret

Butikken kører fortsat, hvilket nærmest er en hån mod alle dem der allerede er blevet snydt

Mit gæt er de bliver ved så længe de kan og så erklærer sig (eller bliver erklæret) konkurs. Derefter opretter de et lignende selskab med nyt navn og fortsætter samme stil. Det er blandt andet derfor jeg altid undersøger butikker jeg ikke kender på f.eks. trustpilot, tweak o.lign. før jeg benytter dem. Og det skal lige siges i de 8-10 år jeg efterhånden har handlet på nettet er jeg aldrig blevet snydt (og har for øvrigt heller ikke haft en RMA endnu).

Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

17

søndag, 13. februar 2011, 08:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af dna

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pinky

Citeret

Mit gæt er de bliver ved så længe de kan og så erklærer sig (eller bliver erklæret) konkurs. Derefter opretter de et lignende selskab med nyt navn og fortsætter samme stil. Det er blandt andet derfor jeg altid undersøger butikker jeg ikke kender på f.eks. trustpilot, tweak o.lign. før jeg benytter dem. Og det skal lige siges i de 8-10 år jeg efterhånden har handlet på nettet er jeg aldrig blevet snydt (og har for øvrigt heller ikke haft en RMA endnu).

Anders

Du har nok desværre ret. Men det virker vildt hvis man bare kan få lov til at snyde.

Seneste tests og artikler

0

Antec HCP-1000 Platinum

For ikke så længe siden præsen
Læs Mere

0

ASUS X99-A

Vi har efterhånden set på et p
Læs Mere

0

Logitech G19s Gaming Keyboard

De fleste kender Logitech som
Læs Mere

1

In Win D-Frame Mini

En ny dag, et nyt kabinet komm
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Så er der en stak Apple iPad Air 2 reviews online

Længe ventet er dne nye Apple
Læs Mere

0

Samsung releaser Samsung Galaxy S5 Plus

Samsung har lidt uset sneget e
Læs Mere

0

Lækket benchmarks af iPad Air 2 ser lovende ud

Nyeste skud fra Apple i deres
Læs Mere

0

En ny nådesløs helt i en brutal verden.

ASSASSIN’S CREED® UNITY
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.