• hej drenge, jeg så en video her igår, det var et par mennesker fra en gruppe kan ikke huske hvad den hedder men i forbindelse med Alqaeda, de skar hovedet af en jøde, vist nok en general læste jeg.. men den video var postet på facebook til en af mine venner? - Er det overhovedet muligt at sådan noget kan ligge på facebook i 2 døgn uden at blive slettet? vil bare lige høre om det kunne være rigtigt da jeg ikke synes det var så lækkert :p.. konstaterede så at det var fake ved at han blev ved med at skrige selvom halvdelen af halsen var skåret over?.. ville bare lige høre og kan ik poste den her da jeg ikke har lyst til at andre ser den anyway..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Broadway14
    hej drenge, jeg så en video her igår, det var et par mennesker fra en gruppe kan ikke huske hvad den hedder men i forbindelse med Alqaeda, de skar hovedet af en jøde, vist nok en general læste jeg.. men den video var postet på facebook til en af mine venner? - Er det overhovedet muligt at sådan noget kan ligge på facebook i 2 døgn uden at blive slettet? vil bare lige høre om det kunne være rigtigt da jeg ikke synes det var så lækkert :p.. konstaterede så at det var fake ved at han blev ved med at skrige selvom halvdelen af halsen var skåret over?.. ville bare lige høre og kan ik poste den her da jeg ikke har lyst til at andre ser den anyway..


    Hvis den har ligget på Facebook i 2 døgn...ja så er det jo muligt :roller:

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------