headset ledning knækket :(

  • hej ejer sådan en satan Plantronics® GameCom® 777, ledningen er knækket ? kan jeg lodde det sammen igen, kan jeg lave det er det muligt.
    håber der er en der kan give mig svar på det for det er det bedste headset jeg længe har haft, så ville være ked af at skulle skille mig af med det.

  • Selvfølgelig kan de loddes sammen igen - om dú lige kan er så en anden sag. Der er jo ikke andet for end at læse lidt op og prøve. I værste fald er du du jo ikke værre endt end nu. :boxed:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Det er ikke så svært.. Hvis du har prøvet at lodde før er det intet problem overhovedet :)


    Bare skær/bid/riv gummien af 2-3 cm på hver ledning, og så brænd de tre ender (eller mere hvis mic/surround) med en lighter eller lign. (for at fjerne belægningen), og derefter bare lod de samme farver sammen :) Det kan godt drille lidt med de små ledninger, men det kan gøres :)

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • tror det går hen og blir fattig mands, er ligeglad med hvordan headsettet ser ud, det er mit one and only headset så bare så længe den spiller lyder og micen virker er jeg glad :p

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Korospo
    DET VIRKEDE SGU! HOLD DA HELT KÆFT !!! EJ HVOR FEDT, det er famde det bedste råd jeg har fået på tweak til dato!!!!


    Godt at se at det blev en succces :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Godt at se at det blev en succces :))


    det kan man vidst roligt sige har bare haft en træls dag pga det gik i stykker men resterne af dagen er så blevet redet og der er dømt gaming til tidligt om morgen ;p

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Korospo
    DET VIRKEDE SGU! HOLD DA HELT KÆFT !!! EJ HVOR FEDT, det er famde det bedste råd jeg har fået på tweak til dato!!!!


    Haha, det lyder sgu godt :D

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB