• Nogle der ofte besøger Sunset og kan fortælle hvordan status er landet over? Jeg blev satme skuffet da jeg aflagde et besøg hos den i Esbjerg Storcenter igår. Sunset har altid været min favorit spise på farten, men da der er knap 20 km til den nærmeste er det ikke helt vildt ofte at jeg kommer der.


    Men intet var da bare som sidst. For det første var priserne steget (1 fods plejede at koste ~55 kroner - nu skulle man næsten hoste op med 70), men det er vel til at leve med hvis servicen var det samme. Udvalget er også lavet totalt om - min favorit sandwich med nogle forskellige slags salami var taget af menuen, og nu tilbød de ikke engang én form for salami, men blot ting som bla. kylling som ikke ligefrem skriger af variation i forhold til andre spisesteder.


    Det værste er dog alligevel at man nu ikke selv er med til at lave sin sandwich, men blot bestiller det man vil have og venter på den er klar. Charmen var da netop at man kunne stå at vælge og vrage efter hvad man havde lyst til, og lige kunne hinte damen til at komme lidt ekstra i af dit og dat, så man fik præcis det man ville have. Nu skal man have tungen lige i munden og bestille korrekt fra start.


    Jeg ved desuden ikke om at jeg fik et uheldigt brød, men det smagte mere som en krydderbolle fra bageren end et sandwichbrød - det smagte i hvert fald ikke som det man fik tidligere. Og hvor blev tilbuddet om at få brødet varmet af? Det er jeg da også før blevet tilbudt.


    Alt i alt så var det godt nok en ærgerlig oplevelse at være på Sunset, og trods at maden samlet set smagte udmærket, så har de i mine øjne totalt mistet det forspring de havde i forhold til andre fast food kæder hvis det her skal til at være fast procedure hos Sunset-stederne rundt i landet.


    Jeg savner det gamle. :(

  • Status fra viborg :T


    HAr ikke oplevet at de har lavet noget om, smager som det altid har gjort for mig. Dog er prisen lidt højre.


    Men ellers hvis du kommer forbi en Subway en dag, så sving der ind og prøv det. De har bedre udvalg end sunset efter min mening. Der ligger en i århus, fandt jeg ud af her i onsdags, EFTER vi havde været inde og spise ;(

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Artisan
    Status fra viborg :T


    HAr ikke oplevet at de har lavet noget om, smager som det altid har gjort for mig. Dog er prisen lidt højre.


    Men ellers hvis du kommer forbi en Subway en dag, så sving der ind og prøv det. De har bedre udvalg end sunset efter min mening. Der ligger en i århus, fandt jeg ud af her i onsdags, EFTER vi havde været inde og spise ;(


    Subway er også bare voldsomt dyrt synes jeg.. 55 for en footlong også får du ingen sodavand eller noget til... Desværre mange år siden jeg har været på sunset så kan ikke hjælpe ret meget.

  • hehe sjovt du faktisk lige poster det topic..


    min mor er chef for kiosken der er overfor og hun har sagt at de 10 kr dyre der og dobbelt så dårlig service som inde i esbjerg på gå gaden :).
    håber det kunne bruges.

  • Synes det plejer at være fint her i Aalborg (Kennedy Arkaden) og skal tilfældigvis derind forbi i morgen, så kan da godt komme med en dom på det jeg bestiller (men det bliver sandsynligvis en "The burger" som jeg synes er pisse god!)


    Subway er efter min mening også temmelig dyrt, og den jeg har prøvet i Berlin var ikke noget specielt. Det samme siger min kæreste om den der ligger i Frederikshavn.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Korospo
    hehe sjovt du faktisk lige poster det topic..


    min mor er chef for kiosken der er overfor og hun har sagt at de 10 kr dyre der og dobbelt så dårlig service som inde i esbjerg på gå gaden :).
    håber det kunne bruges.


    Jeg tror i hvert fald jeg vil undersøge om det er samme situation nede i byen. Hvis man går ind på Sunsets hjemmeside har det stadig det gamle menukort, så jeg ved ikke helt om den i Storcenteret bare skiller sig ud fra mængden. Som sagt var det i hvert fald både kedeligt og sært, har da aldrig før set gulerodsstrimler og remoulade på Sunsets menukort?! :boxed:


    Det virker bare lidt underligt hvis det er tilfældet, McDonalds ville vel heller ikke tillade hvis en restaurant i deres navn pludselig begyndte at sælge en rugbrødsmadder. :ph34r:

  • Burgeren er nu ikke helt min kop the. Den er sgu for sund :)) ..


    -Priserne, ja, de er steget. Sgu synd de er blevet så dyre.


    -Her i Hillerød, kan man, hvis man lige er opmærksom på det, sagtens vælge hvad man vil ha i.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Jeg har nogle gange brugt den på Odense Banegård og den er i hvert fald ret dårlig. Dårlig service og sørgelige omgivelser. Maden er heller ikke for god i forhold til hvad man kan finde til ofte samme pris eller lavere hos f.eks. en vietnameser eller lignende. Eneste plus er at de er nemme når man lige har en halv time i Odense inden man skal videre.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Var på Sunset i Aalborg igår og fik the burger mexican halløjsa + bacon. Den var ganske udemærket, kvaliteten var som den plejede :)
    Men synes nu priserne er ret høje.
    De tager 1.5kr pr. ketchup/mayo! 8o

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2