• Iøvrigt en rigtig fin youtube bruger han har, med gode reviews, liveshows og andre ting og sager angående hardware. Det kan godt anbefales, hvis man er bare lidt interesseret. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Iøvrigt en rigtig fin youtube bruger han har, med gode reviews, liveshows og andre ting og sager angående hardware. Det kan godt anbefales, hvis man er bare lidt interesseret. ;)


    Hvornår er reklame for andre sider blevet accepteret på Tweak

  • Nåja - ham kan jeg da huske. Der er også en yngre fyr på Youtube som laver udmærkede blog'agtige videoer med temaer, såsom RAID forskellige i praksis osv..

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Hvornår er reklame for andre sider blevet accepteret på Tweak


    Hvornår skal vi have rykket den der pind ud af røven på dig ? :D

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Når du stopper med at gå med kjole


    Så hurtigst muligt, altså ?

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Hvornår er reklame for andre sider blevet accepteret på Tweak


    Det er såmænd ikke blevet accepteret.
    Nu forholder det sig bare sådan, at jeg ikke ser det som reklame så længe der faktisk ikke er reklame indblandet. Det er vigtigt at se på tingene med store briller, og så lige give tingene et ekstra kig, før man beskylder noget for at være noget, som det ikke er.


    Linket i den originale post er ikke et form for reference link, der hverken giver 3dGameMan eller Broadway14 nogen form for bonus, og da jeg kendte den pågældende hjemmeside i forvejen, så er jeg ret så sikker på at Broadway14 ikke har noget med siden at gøre.
    Derfor ser jeg det slet ikke som mere reklame, end når du (eller hvilken som helst anden bruger) poster et link til EDBpriser, Flatpanels eller hvad enten det nu måtte være.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Det er såmænd ikke blevet accepteret.
    Nu forholder det sig bare sådan, at jeg ikke ser det som reklame så længe der faktisk ikke er reklame indblandet. Det er vigtigt at se på tingene med store briller, og så lige give tingene et ekstra kig, før man beskylder noget for at være noget, som det ikke er.


    Linket i den originale post er ikke et form for reference link, der hverken giver 3dGameMan eller Broadway14 nogen form for bonus, og da jeg kendte den pågældende hjemmeside i forvejen, så er jeg ret så sikker på at Broadway14 ikke har noget med siden at gøre.
    Derfor ser jeg det slet ikke som mere reklame, end når du (eller hvilken som helst anden bruger) poster et link til EDBpriser, Flatpanels eller hvad enten det nu måtte være.


    Synes da dette er et rigtig godt formuleret og "politisk" korrekt svar. :9xo til dig Brtlsn.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jst


    Synes da dette er et rigtig godt formuleret og "politisk" korrekt svar. :9xo til dig Brtlsn.


    Jeg kunne ikke være mere enig - nogle brugere herinde er meget hurtige til at råbe reklame så snart der bliver linket til en ekstern side.. Det er en sørgelig tendens der er begyndt at vinde mere frem og bør stoppes med det samme... :)

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af klovnemanden


    Jeg kunne ikke være mere enig - nogle brugere herinde er meget hurtige til at råbe reklame så snart der bliver linket til en ekstern side.. Det er en sørgelig tendens der er begyndt at vinde mere frem og bør stoppes med det samme... :)


    Så kan man jo også vende den om. Jeg syntes der bliver reklameret meget mere end tidligere, og det er virkelig sørgeligt, hvis man spørger mig! :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque


    Så kan man jo også vende den om. Jeg syntes der bliver reklameret meget mere end tidligere, og det er virkelig sørgeligt, hvis man spørger mig! :)


    Der er mange der opretter en bruger herinde, bare for at lave ét indlæg som er reklame, ja - og det er vores dejlige crew meget gode og hurtige til at tage sig af, før det hele ender i flame.


    Men jeg har det standpunkt som brtlsn så fint pointere;


    Quote

    Derfor ser jeg det slet ikke som mere reklame, end når du (eller hvilken som helst anden bruger) poster et link til EDBpriser, Flatpanels eller hvad enten det nu måtte være.


    Derfor siger jeg som jeg gør :) jeg er absolut ikk uenig med dig, jeg synes bare det andet er et større problem, da det ofte fører til en ubehagelig tone blandt de faste brugere, og går ikk udover de mange trolls vi har oplevet det seneste stykke tid, som jo er dem vi burde være trætte af.. :)

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

    Rettet 2 gange, sidst af klovnemanden ().